Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин марки А-92(або еквівалент)
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002039-a ● 9f49e8967d0d4f83a5ebf4e21fa5404e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Максим Панченко +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
лдерело фінансування, кошти місцевого бюджету, власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 літр
бензин марки А-92(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Кагамлика,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | післяоплата | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 15:05 |
додаток 2.docx | |
21 січня 2020 15:05 |
додаток 5.docx | |
21 січня 2020 15:05 |
додаток 4.docx | |
21 січня 2020 15:05 |
додаток 6.docx | |
21 січня 2020 15:05 |
додаток 1.docx | |
21 січня 2020 15:05 |
додаток 3.docx | |
21 січня 2020 15:05 |
тд.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-002039-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 23 січня 2020 18:16
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити з неї дискримінаційні вимоги.
У Додатку 5 тендерної вами внесені дискримінаційні вимоги, що підтверджується рішеннями засідань АМКУ по закупівлям UA-2019-11-04-002352-b, UA-2019-09-04-000741-b та UA-2019-09-04-000955-b. Тому вимагаємо видалити пункт 2 Додатку 5 як явно дискримінаційний:
Копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику.
Також враховуючи вашу діяльність по всіх районах м. Полтави та її найближчих околиць, вимагаємо внести зміни до пункту 6 розділу III^
Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84).
Цей пункт виглядає абсурдним з огляду на розміри нашого міста та об’єму баку будь-якого автомобіля. Та явно дискримінаційним з огляду на те, що його може виконати лише ваш багаторічний фаворит на закупівлях ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", заради підписання договору з яким по закупівлі UA-2016-06-08-000114-b довелося навіть відмінити саму закупівлю після «не вигідного рішення АМКУ» з формулюванням «здійснення закупівель стало неможливим унаслідок непереборної сили», хоча жодних торнадо та цунамі не спостерігалися на території м. Полтави.
Враховуючи вище зазначене вимагаємо викласти пункт 6 розділу III^
Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені в різних районах міста.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 5 тендерної вами внесені дискримінаційні вимоги, що підтверджується рішеннями засідань АМКУ по закупівлям UA-2019-11-04-002352-b, UA-2019-09-04-000741-b та UA-2019-09-04-000955-b. Тому вимагаємо видалити пункт 2 Додатку 5 як явно дискримінаційний:
Копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику.
Також враховуючи вашу діяльність по всіх районах м. Полтави та її найближчих околиць, вимагаємо внести зміни до пункту 6 розділу III^
Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84).
Цей пункт виглядає абсурдним з огляду на розміри нашого міста та об’єму баку будь-якого автомобіля. Та явно дискримінаційним з огляду на те, що його може виконати лише ваш багаторічний фаворит на закупівлях ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", заради підписання договору з яким по закупівлі UA-2016-06-08-000114-b довелося навіть відмінити саму закупівлю після «не вигідного рішення АМКУ» з формулюванням «здійснення закупівель стало неможливим унаслідок непереборної сили», хоча жодних торнадо та цунамі не спостерігалися на території м. Полтави.
Враховуючи вище зазначене вимагаємо викласти пункт 6 розділу III^
Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені в різних районах міста.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 22:25
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Шановний учасник! Вашу вимогу було розглянуто та залишено без задоволення.
Якщо виконати Вашу вимогу у розрізі «збільшення відстані від основної виробничо-технічної бази Замовника, які повинні знаходитись на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника» не є для нас, як замовника економічно вигідним. Звертаємо Вашу увагу що при збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не є забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. На томість, Ви як учасник у рамках законодавчої бази що регулює ринок ПММ можете заздалегь підготови Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв не змушуючи тендерний комітет замовника внести зміни до тендерної документації під Вашу організацію. Ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупщиків товару, які не завжди себе корректно поводить у частині дотримання договірних зобов’язань. Наше підприємство має сумний досвід у співпраці із учасниками «прокладками - демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива (картками, чи гаманцями)), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, вкласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу життя кожного мешканця міста Полтави. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Шановний учасник! Вашу вимогу було розглянуто та залишено без задоволення.
Якщо виконати Вашу вимогу у розрізі «збільшення відстані від основної виробничо-технічної бази Замовника, які повинні знаходитись на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника» не є для нас, як замовника економічно вигідним. Звертаємо Вашу увагу що при збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не є забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. На томість, Ви як учасник у рамках законодавчої бази що регулює ринок ПММ можете заздалегь підготови Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв не змушуючи тендерний комітет замовника внести зміни до тендерної документації під Вашу організацію. Ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупщиків товару, які не завжди себе корректно поводить у частині дотримання договірних зобов’язань. Наше підприємство має сумний досвід у співпраці із учасниками «прокладками - демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива (картками, чи гаманцями)), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, вкласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу життя кожного мешканця міста Полтави. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Переможець |
462 420,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 23:52
|
Пролонгація НАДЕЖДА 1 ДЗ.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 23:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 15:50
|
Договір КАТП бензин.pdf | укладений |
02 березня 2020 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | №1-Дз |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |