Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (деревина дров’яна непромислового використання)
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001177-b ffbc549813cb4fe49299aea73e16c237
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глибишина Наталія Олександрівна

+380435321341 ekonomistu_lpl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Теплицька центральна районна лікарня" Теплицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982643
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності,2
Контактна особа: Глибишина Наталія Олександрівна
+380435321341
ekonomistu_lpl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 14:22
Очікувана вартість: 1 040 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
905 м.куб
деревина дров’яна непромислового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 15:54
Зміни дрова.doc
27 січня 2020 15:54
ТД дрова 2020-2.doc
27 січня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 15:54
Зміни дрова.doc
27 січня 2020 15:54
ТД дрова 2020-2.doc
24 січня 2020 08:35
ТД дрова 2020-2.doc
21 січня 2020 16:54
ТД дрова 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 22 січня 2020 10:44
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:38
Вітаємо! Під час вивчення ТД нами було виявлено ряд неоднозначних та дискримінаційних вимог: 1. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Прохання уточнити, про залишок яких коштів йдеться мова: залишок на розрахунковому (поточному) рахунку учасника, чи залишок на рахунку для покриття гарантії? 2. Для підтвердження виконання аналогічного договору потрібно надати платіжні документи, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару. Прохання уточнити, навіщо Замовнику факт підтвердження оплат за аналогічним договором. Переможець буде здійснювати поставку дров, отже, він має надавати документи, які підтверджують його досвід саме в постачанні дров. Оплати роблять Замовники, які не мають відношення до цієї закупівлі. Надання платіжних документів ніким чином не вплине на досвід виконання учасником аналогічного договору, а лише ускладнить процес підготовки тендерної пропозиції. У випадку відсутності аргументації у Замовника, щодо мети вимагання платіжних документів, з посиланням на законодавчі акти, вимагаємо виключити дану вимогу з ТД. 3. Для підтвердження виконання аналогічного договору потрібно надати позитивний відгук від контрагента. При цьому, даний відгук повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Дана вимога є дискримінаційною для нашого підприємства через те, що контрагент, якому постачалась деревина був ліквідований. У нас є відгук від даного контрагента, який ми отримали відразу після виконання аналогічного договору. Тобто, встановлюючи обмеження в часі/даті отримання відгуку Замовник унеможливлює участь нашого підприємства у даній закупівлі, що розцінюється нами виключно як дискримінація. Вимагаємо Замовника виключити вимогу про надання відгуку виданого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів через її дискримінаційний характер. 4. ТД містить наступний вираз: «Сторони можуть змінити умови проекту договору про закупівлю, що визначені за додатком 4 до тендерної документації окрім істотних умов за результатами проведеного аукціону з метою деталізації порядку постачання товару, а також визначення обсягу відповідальності.» Фраза «а також визначення обсягу відповідальності» є двозначною, а тому просимо пояснити, чи можуть змінюватись обсяги відповідальності сторін? 5. Форма Тендерної пропозиції містить вимогу, що Для проведення аукціону (оцінки) електронною системою закупівель учасник зазначає ціну з урахування ПДВ. Просимо пояснити дану вимогу: учасник платник єдиного податку (не платник ПДВ) також повинен додавати до своєї ціни ПДВ? 6. Пп. 10.3 та 10.4 Проекту договру говорить що : «10.3. Цей договір може бути розірваний достроково за ініціативою однієї із сторін за умови письмового повідомлення іншої сторони але не менше ніж за 5 календарних днів до дати розірвання договору. Договір вважається розірваним з моменту отримання письмового повідомлення або шляхом укладення додаткової угоди. 10.4. У випадку отримання письмового повідомлення про розірвання договору укладання додаткової угоди про розірвання не потребується.» Дані пункти суперечать статті 525 Цивільного кодексу України, а тому вони повинні бути видалені з проекту договору. Можливо, Замовник мав на увазі розірвання договору достроково через порушення однієї із сторін своїх зобов’язань (ст. 615 ЦКУ), тоді вимагаємо внести відповідні зміни до даних пунктів. 7. Просимо уточнити, п.10 Додатку 3 стосується лише юридичних осіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! 1. В залежності від умов договору між Банком та Учасником, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Мова йде про залишок коштів на рахунку для покриття гарантії. Додатково надається платіжне доручення, що підтверджує перерахунок коштів як покриття гарантії в розмірі, що є не меншим за розмір тендерного забезпечення у разі перерахування коштів на окремий рахунок (відкритий для забезпечення гарантії). 2. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником вимагається надання копію договору, зазначених в довідці та копії актів приймання або копій накладної(их) або копій товарно-транспортної накладної(их) та платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару. Стосовно платіжних документів будуть внесені зміни. 3. Щодо відгука, ви зазначаєте що підприємство, якому ви поставляли деревину було ліквідоване. Виникає питання, а хіба ви здійснюєте свою господарську діяльність та поставляєте свою продукцію тільки одному контрагенту протягом певного часу? 5. Тендерною документацією встановлено «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).». Крім того, Додатком 1 Форма «Тендерна пропозиція» зроблена позначка (*якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ». При заповнені форми в електронній системі щодо ціни, автоматично відображається в Прозоро ціна учасника з врахуванням ПДВ. Тому, щоб уникнути непорозуміння, є вимога заповнити дану Форму «Тендерна пропозиція» та завантажити її в систему після проведеного аукціону. 4.6. 7. В тендерній документації зазначено, що «Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.». Щодо п.10.3 та 10.4. будуть внесені зміни. 7. п.10 Додатку 3 стосується лише юридичних осіб.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Носатюк Олена Юріївна 962 920,00
UAH з ПДВ
962 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. 1 000 025,00
UAH з ПДВ
1 000 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 09:58
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:24
тендерна пропозиція
04 лютого 2020 15:21
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:19
тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 15:19
проект договору.pdf
04 лютого 2020 15:19
платіжні доручення.pdf
04 лютого 2020 15:19
Підписаний_Лицензия.pdf
04 лютого 2020 15:19
Підписаний_gar2001.pdf
04 лютого 2020 15:19
копія паспорта.pdf
04 лютого 2020 15:19
копія виписки з єдр.pdf
04 лютого 2020 15:19
договір склад.pdf
04 лютого 2020 15:19
договір перевезення.pdf
04 лютого 2020 15:19
довідки.pdf
04 лютого 2020 15:19
довідка акордбанк.pdf
04 лютого 2020 15:19
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:27
форма оподаткування.pdf
05 лютого 2020 16:27
уповноважена особа.pdf
05 лютого 2020 16:27
термін дії пропозиції.pdf
05 лютого 2020 16:27
тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 16:27
проект договору.pdf
05 лютого 2020 16:27
працівники.pdf
05 лютого 2020 16:27
пояснення документи.pdf
05 лютого 2020 16:27
пд покриття гарантії.pdf
05 лютого 2020 16:27
обладнання.pdf
05 лютого 2020 16:27
захист довкілля.pdf
05 лютого 2020 16:27
довідки укрсибанк.pdf
05 лютого 2020 16:27
довідка ст 17.pdf
05 лютого 2020 16:27
витяг з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 16:27
аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Носатюк Олена Юріївна

ФОП НЕТУДИХАТА О. А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Носатюк Олена Юріївна
#2845202627
Переможець 962 920,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 12:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Носатюк Олена Юріївна
#2845202627
962 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 12:56
договір укладений
27 лютого 2020 12:45
договір укладений
27 лютого 2020 12:45
договір укладений
27 лютого 2020 12:45
договір укладений
27 лютого 2020 12:45
договір укладений
27 лютого 2020 12:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 26 лютого 2020
Сума оплати за договором: 962 920,00
UAH