Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Очікувана вартість
376 312,00 UAH
UA-2020-01-21-001132-b 196768a226704f30be4f9bb7b69ec85b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побігушка Людмила Володимирівна

+380322372181 school-17-lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 міста Львова
Код ЄДРПОУ: 20834204
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., місто Львів, м. Львів, вул. А.Мельника 1-3
Контактна особа: Побігушка Людмила Володимирівна
+380322372181
school-17-lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 16:45
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:50
Очікувана вартість: 376 312,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 881,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця А.Мельника,1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюються згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – після отримання послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 17:54
Ліцей 17 - ТД Послуги їдалень нова редакція.docx
21 січня 2020 16:41
Ліцей 17- ТД Послуги їдалень.docx
31 січня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 17:54
Ліцей 17 - ТД Послуги їдалень нова редакція.docx
21 січня 2020 16:41
Ліцей 17- ТД Послуги їдалень.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна 376 026,40
UAH
376 026,40
UAH
Документи
ФОП Подольський Михайло Зіновійович 376 312,00
UAH
376 312,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 22:25
4.pdf
06 лютого 2020 22:25
3.pdf
06 лютого 2020 22:25
2.pdf
06 лютого 2020 22:25
1.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 18:03
33.pdf
05 лютого 2020 18:03
32.pdf
05 лютого 2020 18:03
31.pdf
05 лютого 2020 18:03
30.pdf
05 лютого 2020 18:03
29.pdf
05 лютого 2020 18:03
25.pdf
05 лютого 2020 18:03
28.pdf
05 лютого 2020 18:03
24.pdf
05 лютого 2020 18:03
23.pdf
05 лютого 2020 18:03
27.pdf
05 лютого 2020 18:03
26.pdf
05 лютого 2020 18:03
22.pdf
05 лютого 2020 18:03
21.pdf
05 лютого 2020 18:03
20.pdf
05 лютого 2020 18:03
19.pdf
05 лютого 2020 18:03
18.pdf
05 лютого 2020 18:03
17.pdf
05 лютого 2020 18:03
16.pdf
05 лютого 2020 18:03
15.pdf
05 лютого 2020 18:03
14.pdf
05 лютого 2020 18:03
13.pdf
05 лютого 2020 18:03
10.pdf
05 лютого 2020 18:03
12.pdf
05 лютого 2020 18:03
9.pdf
05 лютого 2020 18:03
11.pdf
05 лютого 2020 18:03
8.pdf
05 лютого 2020 18:03
7.pdf
05 лютого 2020 18:03
6.pdf
05 лютого 2020 18:03
5.pdf
05 лютого 2020 18:03
4.pdf
05 лютого 2020 18:03
3.pdf
05 лютого 2020 18:03
2.pdf
05 лютого 2020 18:03
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Задорожна Ірина Михайлівна

ФОП Подольський Михайло Зіновійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
Переможець 376 026,40
UAH
12 лютого 2020 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
376 026,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 19:22
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
26 січня 2021 19:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:42
Додаткова угода _ 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:38
Додаткова угода _ 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 16:07
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
24 липня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:17
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:57
Протокол виправлення.pdf зміни до договору
04 березня 2020 16:53
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 березня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:05
Договір укладений
02 березня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про внесення змін в п. п.4.1.,4.5. п.4 «Порядок здійснення оплати » до договору та викласти його в наступній редакції: п.4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку, акту надання послуг та/або накладної на оплату наданих послуг організації харчування учнів. п.4.5. Підтвердження наданих послуг(харчування) засвідчується актом надання послуг станом на останній робочий день місяця, а використання коштів – актом звірки на кінець місяця
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3.1. внести зміни до Договору № 17-20 від 02 березня 2020 року та викласти його в наступній редакції: 1.1. Зменьшити суму договору на 74 551,00 грн.( сімдесят чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят одна ) грн. 00 коп. без ПДВ. 1.2.п.3.1. Ціною цього договору є загальна вартість послуг, які – "Виконавець" поставить –"Замовнику" протягом дії договору та складае 301 475,40 грн. ( триста одна тисяча чотириста сімдесят п"ять ) грн.40 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.3.1. внести зміни до Договору № 17-20 від 02 березня 2020 року та викласти його в наступній редакції: 1.1. Зменьшити суму договору на 37 700,00 грн.( тридцять сім тисяч сімсот ) грн. 00 коп. без ПДВ. 1.2.п.3.1. Ціною цього договору є загальна вартість послуг, які – "Виконавець" поставить –"Замовнику" протягом дії договору та складає 263 775,40 грн. ( двісті шістдесят три тисячі сімсот сімдесят п"ять ) грн.40 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.3.1. внести зміни до Договору № 17-20 від 02 березня 2020 року та викласти його в наступній редакції: 1.1. Зменьшити суму договору на 95 231,52 грн.( дев’яносто п’ять тисяч двісті тридцять одна ) грн. 52 коп. без ПДВ. 1.2.п.3.1. Ціною цього договору є загальна вартість послуг, які – "Виконавець" поставить –"Замовнику" протягом дії договору та складае 168 543,88 грн. ( сто шістдесят вісім тисяч п"ятсот сорок три ) грн.88 коп. без ПДВ. 2. Інші умови Договору № 17-20, яких не торкнулась ця додаткова угода залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов"язання.
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою своєчасного та безперебійного забезпечення харчування у Ліцеї № 17 Львівської міської ради на початку наступного року, відповідно до п. 12.2. Договору на закупівлю: «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)» Сторони домовились:Продовжити термін дії Договору № 17-20 від 02 березня 2020р., про закупівлю послуг їдалень за державні кошти на час проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням дії договору № 17-20 від 02 березня 2020 р. про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, відповідно до п. 12.2. Договору про закупівлю: «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування) » Сторони домовились: Ціна цього Договору становить: 33 708,00 грн. (тридцять три тисячі сімсот вісім гривень 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML