Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столярні вироби (протипожежні двері з демонтажем і монтажем та вікна металопластикові з демонтажем і монтажем)
Очікувана вартість
300 406,23 UAH
UA-2020-01-21-000734-c ● 36fbb42002c3445ba8b283bd64e5b9ff
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41931754 |
Вебсайт: | http://likar.center |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костюк 380671108156 t.kostiuk@likar.center |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 23:59 |
Очікувана вартість: | 300 406,23 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Тендерна документація
21 січня 2020 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 13:54 |
Тендерна документація .pdf | |
21 січня 2020 10:00 |
Форма пропозиції.xlsx |
21 січня 2020 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2020 13:54 |
Тендерна документація .pdf
|
|||
21 січня 2020 10:00 |
Форма пропозиції.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 23 січня 2020 14:53
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:52
Підкажіть бідьласка, де мають бути розташовані горизонтальні імпости на вікні? Якщо можно, додайте схематичне зображення.
Відповідь: Доброго дня! Горизонтальні імпости на вікні мають бути розміщені на відстані 1/3 висоти від верхньої частини вікна.
Документальне підтвердження відповідності товару необхідним технічним та якісним характеристикам, вимогам технічних регламентів та вимогам до маркування, учасник надає у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 24 січня 2020 17:37
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:53
Доброго дня. У тендерній документації міститься наступна вимога про надання документації:
"2.4.4.1. документ про відповідність товару, визначений Законом України
«Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності) або довідку, складену в довільній формі, із обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без обов’язкової оцінки відповідності технічним регламентам, в тому числі протягом перехідного періоду, із посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів;"
Просимо надати уточнення, чи всі з перелічених документів (декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності)) обов'язкові до подання учасниками, чи можуть учасники подали лише один з перелічених документів на вибір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник, відповідно до п. 2.4.4.1. тендерної документації, може подати один або кілька з перелічених документів на вибір.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Двері металеві протипожежні з демонтажем і монтажем |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 10 833,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 108,34 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 06 лютого 2020 12:39
Позиції
1 шт
Двері металеві протипожежні з демонтажем і монтажем
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 січня 2020 09:10 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби |