Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 161 300,00 UAH
UA-2020-01-21-000346-a 2e281284451448789a48a6073668f7fe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богаченко Антоніна Степанівна

+380997522674 ivanovkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти, молодіжної політики та спорту Іванівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145151
Місцезнаходження: 67200, Україна , Одеська обл., смт Іванівка, вул Центральна 93-А
Контактна особа: Богаченко Антоніна Степанівна
+380997522674
ivanovkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протокол

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 15:28
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33180 літр
ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівський район, вул.Центральна 93 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

21 січня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000046 ● db8a4c0546b941e988352b246e433666
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2020 Одеса № 98

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.04.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2020 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-01-21-000346-а 21.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фірма "Світал"
#24772440
Переможець 1 161 300,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:28

Документи

21 січня 2020 15:27
Електронний підпис
21 січня 2020 15:23
запрошення
21 січня 2020 15:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 15:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фірма "Світал"
#24772440
1 161 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 15:27
Електронний підпис
21 січня 2020 15:23
запрошення
21 січня 2020 15:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 15:35
Додаток до договору укладений
23 квітня 2020 15:29
Додаток до договору укладений
23 квітня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 10:55
додаток 2 світал.jpeg зміни до договору
15 квітня 2020 10:54
додаток 1 светал _.jpeg зміни до договору
15 квітня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 11:52
Дод уг Світал.jpeg зміни до договору
04 лютого 2020 11:49
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 11:43
договір укладений
03 лютого 2020 11:39
договір укладений
03 лютого 2020 11:39
договір укладений
03 лютого 2020 11:39
договір укладений
03 лютого 2020 11:39
договір укладений
03 лютого 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування та перерозподілу видатків згідно Кошторису
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пропущенні документи
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 079 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 179 866,67 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку за результатами моніторингу проведеного Південним офісом Держаудитслужби, що відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 14.04.2020 року