Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Касова стрічка для стаціонарних валідаторів 80х80х25
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000219-c ● 45c7c3a74d05423aa0040db00881d04c
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Вебсайт: | http://ttu.zt.ua |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11 |
Контактна особа: |
Затолюк Віктор Борисович +380933426774 vidd_snab_zttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 08:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 08:58 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Власні кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
Касова стрічка для стаціонарних валідаторів 80х80х25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні коштипідприємства | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 08:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 08:54 |
Проект договора купівлі-продажу.doc | |
21 січня 2020 08:54 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 січня 2020 10:09
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:16
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.Отже, проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері державних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
Щильність
Дата подання: 23 січня 2020 16:49
Доброго дня. В інформації про предмет закупівлі не вказано шільність. Не могли б Ви вказати щільність для касової стрічки
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
35 640,00
UAH з ПДВ
|
27 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІ-ІНФОРМ" |
35 880,00
UAH з ПДВ
|
28 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
51 120,00
UAH з ПДВ
|
28 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Паперова продукція" |
44 040,00
UAH з ПДВ
|
29 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОМА-К" |
40 320,00
UAH з ПДВ
|
33 216,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Група компаній "Торгсервіс" |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
34 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
27 980,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 17:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 09:49
|
Підписаний договір | укладений |
07 лютого 2020 09:48
|