Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

забезпечення гарячим харчування дітей
Очікувана вартість
4 865 172,00 UAH
UA-2020-01-20-005282-c 829ebde35b04495489e2fff52d679ea6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Михайленко

+380666417788 cokzu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр із обслуговування комунальних закладів та установ" Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 42945160
Місцезнаходження: 28034, Україна , Кіровоградська обл., смт. Приютівка, вул. Шкільна, буд. 4
Контактна особа: Світлана Михайленко
+380666417788
cokzu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.4 - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 19:07
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


212014 одиниць (діто/днів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212014 одиниця
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28034, Україна, Кіровоградська область, смт. Приютівка, Олександрійський р-н., за адресами закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунок щомісячно впродовж 10 банківських днів після отримання послуги згідно акту наданої послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 січня 2020 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 19:05
протокол №19 переговорів 2.jpg
20 січня 2020 19:05
протокол №19 переговорів 1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
Переможець 4 865 172,00
UAH
20 січня 2020 19:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 19:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЕНЕРГОКОМ"
#34977233
4 865 172,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:16
Звіт про виконання договору послуги харчування.pdf укладений
02 березня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
ду 5 30.12.2020 продовж терміну дії догвоору.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
повідомлення про внесенн змін 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:50
ДУ 4 28.12.2020 про збільш юр зобов.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:49
Повідомлення 4 зміна умов (збільшення вартості).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 13:25
Додаткова угода №3 від 23.06.2020р..pdf зміни до договору
23 червня 2020 13:24
Повідомлення 3 про внесення змін до договору .pdf зміни до договору
23 червня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 09:21
Додаткова угода №2 .pdf зміни до договору
13 травня 2020 09:08
Повідомлення 2.pdf зміни до договору
13 травня 2020 09:08
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 14:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 травня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 12:58
Договір №34 від 31.01.2020р..pdf укладений
31 січня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов’язання складають 1350000,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ подальше взяття зобов’язань по даному Договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу 3 даного Договору, а саме до 4865172,00 грн. (чотири мільйони вісімсот шістдесят п’ять тисяч сто сімдесят два гривні 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов’язання зменшуються на 372000,00 грн. (триста сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) та складають 978000,00грн. ( дев’ятсот сімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) без урахування ПДВ», подальше взяття зобов’язань по даному Договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу 3 даного Договору, а саме до 4865172,00 грн. (чотири мільйони вісімсот шістдесят п’ять тисяч сто сімдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов’язання зменшуються на 25000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) та складають 953000,00грн. ( дев’ятсот п’ятдесят три тисячі гривень 00 копійок) без урахування ПДВ», подальше взяття зобов’язань по даному Договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу 3 даного Договору, а саме до 4865172,00 грн. (чотири мільйони вісімсот шістдесят п’ять тисяч сто сімдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов’язання збільшуються на 326 702,75 грн. (триста двадцять шість тисяч сімсот дві гривні 75 копійок) та складають 1 279 702,75 грн. ( один мільйон двісті сімдесят дев»ять тисяч сімсот дві гривні 75 копійок) без урахування ПДВ», подальше взяття зобов’язань по даному Договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу 3 даного Договору, а саме до 4 865 172,00 грн. (чотири мільйони вісімсот шістдесят п’ять тисяч сто сімдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 10.3 Договору та з урахуванням ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли до згоди продовжити термін дії даного Договору до 26.02.2021р., тобто на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. З огляду на викладене вище, Замовник підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. Інші істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 279 702,75
UAH