Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт I поверху приміщення по пл.Привокзальній 2а/1 в м.Коломиї» (за кодом CPV за ДК 021:2015-71247000-1 (нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
4 714,00 UAH
UA-2020-01-20-004621-c d36c0dc4905c48ba9e66ebad6a86ccb6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт - 1 робота
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт I поверху приміщення по пл.Привокзальній 2а/1 в м.Коломиї» (за кодом CPV за ДК 021:2015-71247000-1 (нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-франківська область, Коломия, пр. М. Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються протягом 5 днів з моменту підписання Замовником акту прийняття-передачі . Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН"
#32477129
Переможець 4 714,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 16:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 17:12