Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Окорочка курині
Очікувана вартість
353 600,00 UAH
UA-2020-01-20-004516-c 7387a5893ed746b2867e78e1c44bebaa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасьєва Надія Василівна

380968696247
osvita_buhgalteria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація (установа, заклад) відділ освіти молоді і спорту Новомиргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144105
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, Соборності, 112
Контактна особа: Анастасьєва Надія Василівна
380968696247,
osvita_buhgalteria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 12:46
Очікувана вартість: 353 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 768,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 кілограми
Окорочка курині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргород, Соборності, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунку або накладної на оплату товару на протязі 30 банківських днів, Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 16:45
Додаток 7.docx
20 січня 2020 16:45
Додаток 6.doc
20 січня 2020 16:45
Додаток 5.docx
20 січня 2020 16:45
Додаток 4.doc
20 січня 2020 16:45
Додаток 3.doc
20 січня 2020 16:45
Додаток 2.doc
20 січня 2020 16:44
Додаток 1.doc
20 січня 2020 16:44
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-004516-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 20 лютого 2020 18:29
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
По-перше, відповідно до п2.1. Додатку 1 тендерної документації «довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих у штаті учасника працівників, які повинні мати необхідні знання та досвід. У разі залучення учасником транспорту за договором оренди або договором надання послуг з перевезення вантажів, в довідці зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. В довідці про наявність працівників вказується ПІБ, посада, дата прийняття працівника, реєстраційний номер облікової картки платника податків (працівника). Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано довідку про працівників де вказано працівник водій-експедитор. Також у складі пропозиції ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не надав документів які в розумінні ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист персональних даних» підтверджують згоду працівника на обробку персональних даних. Виходячи з цього можна зробити висновок що учасник ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не виконав умови Замовника викладеній в тендерній документації. По-друге, відповідно до п.2.2. додатку 1 Тендерної документації Замовника учасник повинен надати сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника / перевізника нової форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі та до виконання договору про закупівлю, з відміткою про проходження медогляду та допуску до роботи. ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано медичну книжку на працівника Лінчевський Сергій Михайлович в якій не зазначено пункт 4.1 де зазначається повне найменування субєкта господарювання де працює оглянута особа. Виходячи з цього можна зробити висновок що учасник ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не виконав умови Замовника викладеній в тендерній документації бо надав медичну книжку, видану на Лінчевського Сергія Михайловича, яка не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України. Так як, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280» суперечить пунктам інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка»: - пункт 4.1 «У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа» - дана інформація не зазначена у медичні книжці Лінчевського Сергія Михайловича По-третє, ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не надано інформацію, яка підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі пропозиції. ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано документ під назвою «Технічні вимоги. якість» в якому міститься наступна інформація « гомілка охолоджене повинна бути…», «не повинно бути згустків…» що не підтверджує погодження Учасника ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" з технічними вимогами Замовника. У ході розгляду встановлено наступне: В Додатку 6 до тендерної документації визначено : ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" в складі своєї пропозиції надав файл “Технічні вимоги. якість» в яких містить інформація про технічні, якісні характеристики товару: Виходячи з вище викладеного можна зробити висновок що ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не погоджується з технічними вимогами Замовника викладеного в Додатку 6 Тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 - 15110000- 2 - М'ясо(окорочка курині) . По-четверте. В пропозиції ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано документ з назвою «цінова пропозиція» в якій інформація про пропозицію, що пропонується учасником не завірена підписом та печаткою.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2020 20:58
рішення від 24.02.2020 № 3429 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 20:58
Рішення від 12.03.2020 № 4755.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Засвідчується протоколом засідання тендерного комітету №74 від 25.03.2020 року про наступне: Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України відділ освіти Новомиргородської районної державної адміністрації зобов’язано скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Борисенка Юрія Павловича переможцем процедури закупівлі код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо(окорочка курині). Повний текст рішення №4755-р/пк-пз від 12.03.2020 р. оприлюднено 17.03.2020 року о 19:28. У зв’язку з цим, керуючись п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Виходячи з вищевказаного, є необхідність скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Борисенко Ю. П., яке було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету № 28 від 10.02.2020 року. УХВАЛИЛИ: 1. Скасувати рішення про визначення переможця ФОП Борисенко Ю. П., оголошення про проведення якої оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-20-004516-c. 2. Секретарю тендерного комітету оприлюднити необхідну документацію на електронному майданчику публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2020 16:13

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 18:29
платіжне доручення.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" 340 000,00
UAH з ПДВ
179 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 255 000,00
UAH з ПДВ
179 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " 272 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 335 784,00
UAH з ПДВ
335 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 18:10
Електронний підпис
13 лютого 2020 18:09
ст.17.pdf
13 лютого 2020 18:09
Довідка про корупцію.pdf
04 лютого 2020 22:49
Електронний підпис
04 лютого 2020 22:48
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 22:48
Установчі документи.pdf
04 лютого 2020 22:48
Транспортний засіб.pdf
04 лютого 2020 22:48
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 22:48
Потужності.pdf
04 лютого 2020 22:48
Перелік шкіл.pdf
04 лютого 2020 22:48
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 22:33
Електронний підпис
04 лютого 2020 22:31
6.3 паспорт завірений.pdf
04 лютого 2020 22:31
6.2 витяг 19.12.2019.pdf
04 лютого 2020 22:31
6.1 ВИПИСКА КОПІЯ.pdf
04 лютого 2020 22:31
акт 03.01 склад.jpg
04 лютого 2020 22:31
7 ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
04 лютого 2020 22:31
Договір Диканька.pdf
04 лютого 2020 22:31
мед книжка братешко (2).jpg
04 лютого 2020 22:31
мед книжка горбатюк (2).jpg
04 лютого 2020 22:31
6.4 код завірений.jpg
04 лютого 2020 22:31
мед книжка горбатюк (1).jpg
04 лютого 2020 22:31
санітарна обробка.jpg
04 лютого 2020 22:31
мед книжка братешко (1).jpg
04 лютого 2020 22:31
IMG_0009.jpg
04 лютого 2020 22:31
8 довідка статистики.pdf
04 лютого 2020 22:31
інформація по ст 17.jpg
04 лютого 2020 22:31
акт обробки складу.jpg
04 лютого 2020 22:31
ПРОЕКТ.pdf
04 лютого 2020 22:31
цінова.pdf
04 лютого 2020 22:31
доікілля.pdf
04 лютого 2020 22:31
матбаза.pdf
04 лютого 2020 22:31
гарантійний лист.pdf
04 лютого 2020 22:31
пояснення акт.pdf
04 лютого 2020 22:31
технічні.pdf
04 лютого 2020 22:31
пояснення сан книжки.pdf
04 лютого 2020 22:31
пояснення.pdf
04 лютого 2020 22:31
11 про забезпечення.pdf
04 лютого 2020 22:31
сертифікація.jpg
04 лютого 2020 22:31
9 наказ про печатку.pdf
04 лютого 2020 22:31
12 про санкції.pdf
04 лютого 2020 22:31
ВІДОМОСТІ.pdf
04 лютого 2020 22:31
6 повноваження.jpg
04 лютого 2020 22:31
про ліцензію.jpg
04 лютого 2020 22:31
про підпис.jpg
04 лютого 2020 22:31
про статут.jpg
04 лютого 2020 22:31
10 про субпідрядників.pdf
04 лютого 2020 22:31
техпаспорт фіат (1).jpg
04 лютого 2020 22:31
техпаспорт фіат (2).jpg
04 лютого 2020 22:31
техпаспорт рено (2).jpg
04 лютого 2020 22:31
техпаспорт рено (1).jpg
04 лютого 2020 22:31
працівники.pdf
04 лютого 2020 22:31
аналогічний.pdf
04 лютого 2020 22:31
13 згода на обробку.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 22:56
Паспорт, код.pdf
04 лютого 2020 22:56
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 21:40
Електронний підпис
04 лютого 2020 21:19
цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 21:19
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2020 21:19
проект договору.pdf
04 лютого 2020 21:19
працівники.pdf
04 лютого 2020 21:19
пояснення ДСТУ.pdf
04 лютого 2020 21:19
посвыдчення водіїв .pdf
04 лютого 2020 21:19
повноваження .pdf
04 лютого 2020 21:19
Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
04 лютого 2020 21:19
медичні книжки.pdf
04 лютого 2020 21:19
МАТ БАЗА.pdf
04 лютого 2020 21:19
заява на обробку даних.pdf
04 лютого 2020 21:19
довідка транспорт.pdf
04 лютого 2020 21:19
Декларація виробника.pdf
04 лютого 2020 21:19
відповідність.pdf
04 лютого 2020 21:19
акт авто та склад нові.pdf
04 лютого 2020 21:18
7.ст 17.pdf
04 лютого 2020 21:18
7.витяг платника пдв.pdf
04 лютого 2020 21:18
6.Копія витягу ЄДРПОУ .pdf
04 лютого 2020 21:18
6.Копія виписки ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 21:18
5.Довідка про довкілля.pdf
04 лютого 2020 21:18
1-4.акти авто.pdf
04 лютого 2020 21:18
0.Довідка аналогічний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2020304752
Рішення скасоване 179 900,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 10:43
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2020304752
Відхилено 179 900,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 16:09
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Рішення скасоване 179 928,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:14
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 179 928,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:19
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "
#2861514135
Відхилено 180 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:27
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 335 784,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 березня 2020 16:07
Електронний підпис
25 березня 2020 16:06
CCI25032020_0001.jpg
25 березня 2020 16:06
CCI25032020.jpg
23 березня 2020 10:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 березня 2020 10:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

13 квітня 2020 15:18
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:17
CCI13042020.jpg
13 квітня 2020 15:17
CCI13042020_0001.jpg

Документи

13 квітня 2020 15:26
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:24
CCI13042020_0001.jpg
13 квітня 2020 15:24
CCI13042020.jpg
13 квітня 2020 15:24
CCI13042020_0002.jpg
13 квітня 2020 15:19
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 квітня 2020 15:31
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:30
CCI13042020.jpg
13 квітня 2020 15:30
CCI13042020_0001.jpg
13 квітня 2020 15:30
CCI13042020_0002.jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
13 квітня 2020 15:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі