Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Окорочка курині
Очікувана вартість
353 600,00 UAH
UA-2020-01-20-004516-c ● 7387a5893ed746b2867e78e1c44bebaa
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація (установа, заклад) відділ освіти молоді і спорту Новомиргородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144105 |
Місцезнаходження: | 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, Соборності, 112 |
Контактна особа: |
Анастасьєва Надія Василівна 380968696247, osvita_buhgalteria@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 353 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 768,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 кілограми
Окорочка курині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргород, Соборності, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунку або накладної на оплату товару на протязі 30 банківських днів, Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 16:45 |
Додаток 7.docx | |
20 січня 2020 16:45 |
Додаток 6.doc | |
20 січня 2020 16:45 |
Додаток 5.docx | |
20 січня 2020 16:45 |
Додаток 4.doc | |
20 січня 2020 16:45 |
Додаток 3.doc | |
20 січня 2020 16:45 |
Додаток 2.doc | |
20 січня 2020 16:44 |
Додаток 1.doc | |
20 січня 2020 16:44 |
ТД.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-20-004516-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 20 лютого 2020 18:29
Дата подання: 20 лютого 2020 18:29
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
По-перше, відповідно до п2.1. Додатку 1 тендерної документації «довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих у штаті учасника працівників, які повинні мати необхідні знання та досвід. У разі залучення учасником транспорту за договором оренди або договором надання послуг з перевезення вантажів, в довідці зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. В довідці про наявність працівників вказується ПІБ, посада, дата прийняття працівника, реєстраційний номер облікової картки платника податків (працівника). Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано довідку про працівників де вказано працівник водій-експедитор.
Також у складі пропозиції ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не надав документів які в розумінні ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист персональних даних» підтверджують згоду працівника на обробку персональних даних.
Виходячи з цього можна зробити висновок що учасник ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не виконав умови Замовника викладеній в тендерній документації.
По-друге, відповідно до п.2.2. додатку 1 Тендерної документації Замовника учасник повинен надати сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника / перевізника нової форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі та до виконання договору про закупівлю, з відміткою про проходження медогляду та допуску до роботи. ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано медичну книжку на працівника Лінчевський Сергій Михайлович в якій не зазначено пункт 4.1 де зазначається повне найменування субєкта господарювання де працює оглянута особа.
Виходячи з цього можна зробити висновок що учасник ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не виконав умови Замовника викладеній в тендерній документації бо надав медичну книжку, видану на Лінчевського Сергія Михайловича, яка не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України. Так як, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280» суперечить пунктам інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка»:
- пункт 4.1 «У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа» - дана інформація не зазначена у медичні книжці Лінчевського Сергія Михайловича
По-третє, ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не надано інформацію, яка підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі пропозиції. ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано документ під назвою «Технічні вимоги. якість» в якому міститься наступна інформація « гомілка охолоджене повинна бути…», «не повинно бути згустків…» що не підтверджує погодження Учасника ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" з технічними вимогами Замовника.
У ході розгляду встановлено наступне:
В Додатку 6 до тендерної документації визначено :
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" в складі своєї пропозиції надав файл “Технічні вимоги. якість» в яких містить інформація про технічні, якісні характеристики товару:
Виходячи з вище викладеного можна зробити висновок що ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" не погоджується з технічними вимогами Замовника викладеного в Додатку 6 Тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015 - 15110000- 2 - М'ясо(окорочка курині) .
По-четверте. В пропозиції ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" надано документ з назвою «цінова пропозиція» в якій інформація про пропозицію, що пропонується учасником не завірена підписом та печаткою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2020 20:58
рішення від 24.02.2020 № 3429 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 20:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2020 № 4755.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 20:23
Рішення від 12.03.2020 № 4755.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Засвідчується протоколом засідання тендерного комітету №74 від 25.03.2020 року про наступне:
Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України відділ освіти Новомиргородської районної державної адміністрації зобов’язано скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Борисенка Юрія Павловича переможцем процедури закупівлі код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо(окорочка курині).
Повний текст рішення №4755-р/пк-пз від 12.03.2020 р. оприлюднено 17.03.2020 року о 19:28.
У зв’язку з цим, керуючись п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Виходячи з вищевказаного, є необхідність скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Борисенко Ю. П., яке було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету № 28 від 10.02.2020 року.
УХВАЛИЛИ:
1. Скасувати рішення про визначення переможця ФОП Борисенко Ю. П., оголошення про проведення якої оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-20-004516-c.
2. Секретарю тендерного комітету оприлюднити необхідну документацію на електронному майданчику публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2020 16:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
179 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
179 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " |
272 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
335 784,00
UAH з ПДВ
|
335 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" #2020304752 |
Рішення скасоване |
179 900,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 10:43
|
|
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" #2020304752 |
Відхилено |
179 900,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 16:09
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Рішення скасоване |
179 928,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 15:14
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
179 928,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 15:19
|
|
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " #2861514135 |
Відхилено |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 15:27
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Відхилено |
335 784,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 15:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
13 квітня 2020 15:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі