Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Коломийської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143442 |
Місцезнаходження: | 78200, Украина , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10 |
Контактна особа: |
Леся Паньків +380343326647,+380955398191 tender-lesya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 16:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 16:38 |
Очікувана вартість: | 3 447 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
20 січня 2020 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 15:47 |
Тендерна 2020 м'ясо (свинне, ялов, філе кур та печінка).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-18-000031 ● c5e3be547f2c422bb8fdcf9cb3a3ee8b
- Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2020 № 10
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.02.2020 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-01-20-003710-c 20.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 09:34:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким способом та коли переможцями по лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" подано документи, які Замовник вимагає в Додатку 1 до тендерної документації від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-25 17:13:42
адання відповіді на питання аудиторської у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c).
1.Надати відповідь на питання такого змісту:
Документи учасниками (лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"), які стали переможцями процедур закупівель, визначені в додатку 1 та додатку 2 тендерної документації, подані ними з дотриманнями визначеного строку.
2. До відповіді на питання додати копії відповідних документів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 09:34:15
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким способом та коли переможцями по лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" подано документи, які Замовник вимагає в Додатку 1 до тендерної документації від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-25 17:13:13
Надання відповіді на питання аудиторської у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c).
1.Надати відповідь на питання такого змісту:
Документи учасниками (лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"), які стали переможцями процедур закупівель, визначені в додатку 1 та додатку 2 тендерної документації, подані ними з дотриманнями визначеного строку.
2. До відповіді на питання додати копії відповідних документів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 09:34:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким способом та коли переможцями по лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" подано документи, які Замовник вимагає в Додатку 1 до тендерної документації від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-25 17:12:12
Надання відповіді на питання аудиторської у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c).
1.Надати відповідь на питання такого змісту:
Документи учасниками (лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"), які стали переможцями процедур закупівель, визначені в додатку 1 та додатку 2 тендерної документації, подані ними з дотриманнями визначеного строку.
2. До відповіді на питання додати копії відповідних документів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 09:34:31
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким способом та коли переможцями по лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" подано документи, які Замовник вимагає в Додатку 1 до тендерної документації від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-25 17:09:56
Надання відповіді на питання аудиторської у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c).
1.Надати відповідь на питання такого змісту:
Документи учасниками (лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"), які стали переможцями процедур закупівель, визначені в додатку 1 та додатку 2 тендерної документації, подані ними з дотриманнями визначеного строку.
2. До відповіді на питання додати копії відповідних документів.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-26 12:48:09
Надання відповіді на питання аудиторської у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне), куряче філе та печінка яловича)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c).
1.Надати відповідь на питання такого змісту:
Документи учасниками (лоту №1 - Приватне підприємство "Гермес-1" та по лоту №2 - Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"), які стали переможцями процедур закупівель, визначені в додатку 1 та додатку 2 тендерної документації, подані ними з дотриманнями визначеного строку.
2. До відповіді на питання додати копії відповідних документів.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-04 16:41:54
Розгляд висновків моніторингу держаудитслужби щодо проведеної закупівлі предмету ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-003710-c.
Надати пояснення на висновки держаудитслужби такого змісту:
1. У тендерній документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично.
2. У тендерній документації учасника надано довідку про наявність та відповідність обладнання та матеріально технічної бази складено в довільній формі , як і вимагається в тендерній документації. Згідно поданої довідки транспортний засіб яким буде здійснюватись перевезення продуктів харчування орендується згідно договору найму №2019/12/2 від 02.12.2019 року (в довідці №27 від 27.01.2020 року зазначено про копію цього Договору, що є додатком до довідки). В п. 1.1. Договору найму зазначено, що транспортний засіб обладнаний рефрежиратором (сканкопії додаються).
3. Учасник переможець надав документи що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону. Крім того, учасником було надано супровідний лист з посиланням на електронний кабінет платника з якого було завантажено відповідний електронний документ (оригінал з накладенням електронних підписів уповноважених осіб).
У порядку визначеному ст. 28 Закону управлінням освіти КМР було проведено перевірку підтвердження інформації наданої учасником через відкриті державні реєстри (скріншоти додаються).
Виходячи з вище зазначеного учасником переможцем було надано відповідні документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст.17 Закону. Тому пропозиція учасника не могла бути відхилена на підставі пункту 2 та пункту 4 частини 1 ст. 30 Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Достроково розірвати Договір №42 від 20.02.2020 року ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (м'ясо яловичини, м'ясо свинини (пісне)) лот 1. (Постачальник ПП «Гермес-1») на підставі ст. 36 ст.37 Закону у порядку визначеному чинним законодавством. 2.Надати пояснення на висновки держаудитслужби такого змісту: 1. У тендерній документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. 2. У тендерній документації учасника надано довідку про наявність та відповідність обладнання та матеріально технічної бази складено в довільній формі , як і вимагається в тендерній документації. Згідно поданої довідки транспортний засіб яким буде здійснюватись перевезення продуктів харчування орендується згідно договору найму №2019/12/2 від 02.12.2019 року (в довідці №27 від 27.01.2020 року зазначено про копію цього Договору, що є додатком до довідки). В п. 1.1. Договору найму зазначено, що транспортний засіб обладнаний рефрежиратором (сканкопії додаються). 3. Учасник переможець надав документи що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону. Крім того, учасником було надано супровідний лист з посиланням на електронний кабінет платника з якого було завантажено відповідний електронний документ (оригінал з накладенням електронних підписів уповноважених осіб). У порядку визначеному ст. 28 Закону управлінням освіти КМР було проведено перевірку підтвердження інформації наданої учасником через відкриті державні реєстри (скріншоти додаються). Виходячи з вище зазначеного учасником переможцем було надано відповідні документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст.17 Закону. Тому пропозиція учасника не могла бути відхилена на підставі пункту 2 та пункту 4 частини 1 ст. 30 Закону. До відповіді на питання додати скріншоти та сканкопії відповідних документів.
2020-03-04 16:53:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
договір розірвано
2020-06-18 16:07:04
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М’ясо ( м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне)) |
Опис предмету закупівлі: |
м'ясо яловичини , м'ясо свинини (пісне)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 252 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 260,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником розрахунків та накладних на оплату товару після пред'явлення їх Постачальником. Оплата товарів здійснюється по мірі надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БОРЩІВСЬКЕ КБ" |
1 102 000,00
UAH з ПДВ
|
1 102 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Гермес-1" |
1 168 680,00
UAH з ПДВ
|
1 162 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Кирничук Тетяна Богданівна |
1 187 000,00
UAH з ПДВ
|
1 162 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БОРЩІВСЬКЕ КБ" #40759864 |
Відхилено |
1 102 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 17:55
|
Приватне підприємство "Гермес-1" #31345733 |
Переможець |
1 162 300,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2020 15:39
|
ду 42-1 гермес.pdf | зміни до договору |
04 березня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 16:52
|
Договір 42 мясо ялов та свин.pdf | укладений |
20 лютого 2020 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору в п. 3.1 ; дострокове розірвання |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 42-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 лютого 2020 — 04 березня 2020 |
Сума оплати за договором: |
266 390,62
UAH (в тому числі ПДВ 44 398,43 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони з урахуванням власних інтнресів та вимог, встановлених чинним законодавством, домовилися про дострокове розірвання Договору |