Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Обладнання для закладів громадського харчування» код по ДК 021:2015 – 39310000-8 (пароконвектомати для загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорськ)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-01-20-003615-c e6ddd8a8bce6419b9fac42c61b14b468
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:46
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Пароконвектомати для загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Загальноосвітні навчальні заклади управління освіти м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:55
Перелік змін.doc
24 січня 2020 14:55
ТД_2.docx
20 січня 2020 15:39
Оголошення_.docx
20 січня 2020 15:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
24 січня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:55
Перелік змін.doc
24 січня 2020 14:55
ТД_2.docx
20 січня 2020 15:39
ТД_.docx
20 січня 2020 15:39
Оголошення_.docx
20 січня 2020 15:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників
Дата подання: 21 січня 2020 15:10
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:03
Шановний замовник! Доводимо до Вашого відома, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні характеристики предмету закупівлі прописані під одну торгівельну марку, а саме прив'язка до габаритних розмірів та потужності, що унеможливлює запропонувати еквівалент - тобто закупівля від певну компанію. Таким чином це унеможливлює участь інших учасників, що є порушенням закону. Просимо врахувати вищенаведене та надати можливість для закупівлі аналогічного товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Добрий день. При визначенні характеристик предмета закупівлі, тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради керувався необхідними параметрами, які обумовлені наявними можливостями приміщень харчоблоків навчальних закладів та технічними можливостями енергосистем для підключення обладнання».
Дискримінація учасників
Дата подання: 22 січня 2020 09:36
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:03
Згідно Вашої Тендерної документації, а саме Додатку 1 До тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування» код по ДК 021:2015 – 39310000-8(пароконвектомати для загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорськ). Усі технічні характеристики, габаритні розміри, потужності, прописані під одну торговельну марку UNOX яку на території України представляє Компанія «MARESTO», яка є ексклюзивним дистриб'ютором заводу виробника торгової марки UNOX. Таким чином всі технічні характеристики прописані під одну компанію, не одна компанія не зможе пройти за технічними характеристиками та запропонувати еквівалент. Прошу змінити технічні характеристики не прив'язувати до певних виробників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Добрий день. При визначенні характеристик предмета закупівлі, тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради керувався необхідними параметрами, які обумовлені наявними можливостями приміщень харчоблоків навчальних закладів та технічними можливостями енергосистем для підключення обладнання».
Відкрита дискримінація учасників торгів
Дата подання: 23 січня 2020 11:56
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:50
Доброго дня! Усі технічні характеристики, габаритні розміри, потужності, прописані під одну торговельну марку UNOX яку на території України представляє Компанія «MARESTO», яка є ексклюзивним дистриб'ютором заводу виробника торгової марки UNOX. Це відкрита дискримінація учасників торгів. вже в апріорі зрозуміло хто будуть переможцем. Ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи Здійснення публічніх закупівель та недіскрімінація учасников. Прошу надати розгорнуту відповідь з посиланнями на Закон України "Про публічні закупівлі" Прошу змінити технічні характеристики не прив'язувати до певних виробників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «При визначенні характеристик предмета закупівлі, тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради керувався необхідними параметрами, які обумовлені наявними можливостями приміщень харчоблоків навчальних закладів та технічними можливостями енергосистем для підключення обладнання».
Технічні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 27 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 28 січня 2020 14:19
Шановний Замовнику! Проаналізувавши запропоновані вами технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі, ми бачимо, що тендерна документація складена вами таким чином, щоб єдиним можливим обладнанням до постачання були пароконвектомати UNOX. А саме, моделі: UNOX XEVC0511E1R, UNOX XEVC0711E1R та UNOX XEVC1011E1R (визначені вами лінійні розміри обладнання однозначно вказують на те, що до закупівлі передбачені саме ці конкретні моделі). Таке формулювання технічного завдання суперечить вимогам закону України “Про публічні закупівлі” в частині недискримінації учасників та недопустимості визначення у технічній специфікації вимог до обладнання таким чином, щоб тендерною документацію визначалася конкретна торгівельна марка чи фірма. Просимо внести зміни до Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: 1. Встановити для пароконвектомату “Кількість рівнів: 5” наступні параметри на рівні: Відстань між рівнями, мм: від 67 до 75 мм Потужність, кВт: віж 6,5 до 7,5 кВт Ширина, мм: від 750 до 940 мм Глибина, мм: від 773 до 800 мм Висота, мм: від 675 до 760 мм 2. Встановити для пароконвектомату “Кількість рівнів: 7” наступні параметри на рівні: Відстань між рівнями, мм: від 67 до 75 мм Потужність, кВт: віж 9 до 12 кВт Ширина, мм: від 750 до 940 мм Глибина, мм: від 773 до 800 мм Висота, мм: від 843 до 900 мм 3. Встановити для пароконвектомату “Кількість рівнів: 10” наступні параметри на рівні: Кількість рівнів: від 10 до 12 Відстань між рівнями, мм: від 67 до 75 мм Потужність, кВт: віж 11 до 14 кВт Ширина, мм: від 750 до 900 мм Глибина, мм: від 720 до 773 мм Висота, мм: від 1010 до 1030 мм 4. Для всіх трьох видів пароконвектоматів вимогу “Підключення до Internet: LAN” виключити. Зазначені зміни дозволять запропонувати до постачання пароконвектомати інших італійських виробників, що, за рахунок появи конкуренції, неминуче призведе до економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. При складанні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради орієнтувався на декількох виробників пароконвектоматів. В зв’язку з чим, тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципів здійснення закупівель».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-003615-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", Код ЄДРПОУ:42346980
Дата подання: 12 лютого 2020 12:57
Оскарження відхилення пропозиції
Протоколом №7 засідання тендерного комітету Управління освіти Краматорської міської ради, щодо розгляду тендерної пропозиції та відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі обладнання для закладів управління освіти номер процедури закупівлі в електронній системі UA-2020-01-20-003615-с від 11.02.2020 року, було відхилено тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» (ЄДРПОУ 42346980) через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Підставами для відхилення вказано:
1. Невідповідність технічних та якісних характеристик запропонованих до закупівлі товарів, вимогам передбаченим Додатком 1 до Тендерної документації. При цьому товари запропоновані Товариством з обмеженою відповідальністю «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» (ЄДРПОУ 42346980) відповідають всім критеріям заявленим у Додатку 1, а також по певним технічним характеристикам є кращими аніж мінімальні вимоги Додатку 1.
2. Строк дії сертифікату відповідності та декларації про відповідність до 12.05.2020 року, а граничний строк поставки товару до 10.08.2020 року. Дата поставки є граничною, а не фіксованою, таким чином Учасник має можливість поставити товар до 12.05.2020 року, що не суперечить умовам тендерної документації та умовам проекту договору, а отже строк дії сертифікату не є таким, що спливає до моменту закінчення надання послуг.
До того ж хочемо зауважити, що цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» (ЄДРПОУ 42346980) є на 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривен 00 коп.) нижчою аніж пропозиції учасників, які на цю дату розглядаються Тендерним комітетом, при цьому запропонований до закупівлі товар відповідає заявленим технічним, якісним та кількісним характеристикам і має всі підтверджуючі якість та відповідність документи.
Зважаючи на вищезазначене та керуючись ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО
1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
2. Надати додаткову інформацію з переліком технічних характеристик запропонованого до закупівлі товару, які не відповідають технічним характеристикам передбаченим у Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 15:44
1. Технічні характеристики, які надані учасником у тендерній пропозиції не відповідають заявленим у тендерній документації, а саме: відстань між рівнями, потужність, кількість рівнів. В тендерній документації відсутня умова, що товар, запропонований учасником, може бути з іншими характеристиками, відмінними від тендерної документації.
2. Учасник у складі своєї пропозиції не надав документального підтвердження-зобов'язання (лист, довідку) щодо отримання сертифікатів, ліцензій, свідоцтв, термін дії яких спливає до моменту закінчення надання послуг або поставки товарів. Ця вимога обов'язкова та повинна бути виконана учасником.

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 12:57
Вимога.pdf

Документи

14 лютого 2020 15:44
Пр №10_вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-003615-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РЕСТЕКВІП", Код ЄДРПОУ:41047380
Дата подання: 18 лютого 2020 11:36
Оскарження рішення в проядку ст.18 Закону
Рішенням тендерного комітету Управління освіти Краматорської міської ради, яке оформлено протоколом №6 від 10.02.2020, відхилено тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Рестеквіп» по предмету закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування» код по ДК 021:2015 – 39310000-8 (пароконвектомати для загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорськ)». В якості підстав для прийняття такого Рішення тендерний комітет зазначив, що тендерна пропозиція ТОВ «Рестеквіп» нібито не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Таку невідповідність тендерний комітет вбачає в тому, що: 1. відповідно до п.5.1.2 розділу ІІІ до тендерної документації учасник повинен надати аналогічний договір у повному обсязі. Учасник не надав договір у повному обсязі (відповідно до умов наданого договору накладна на поставку є невід’ємною частиною договору). Учасник не надав накладну, яка є від’ємною частиною договору; 2. відповідно до п.6 розділу ІІІ до тендерної документації учасник повинен надати лист в довільній формі від виробника товару або від постачальника товару (у якого закуповується товар), про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого товару Замовнику. Учасник не надав такий лист. ТОВ «Рестеквіп» (далі також - підприємство) вважає таку відмову безпідставною та незаконною, а тому просить зобов’язати замовника скасувати рішення тендерного комітету та зобов’язати його провести повторну оцінку тендерної пропозиції підприємства і визначити його переможцем.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2020 19:27
Рішення від 20.02.2020 № 3284 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 19:26
Рішення від 06.03.2020 № 4416.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 23:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015 та рішенням Колегії від 06.03.2020 р. № № 4416-р/пк-пз, тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв наступні рішення: 1. Повернути на кваліфікацію всіх учасників торгів по предмету закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування» код по код по ДК 021:2015 – 39310000-8 (пароконвектомати для загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорськ) та розглянути тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Рестеквіп» (ЄДРПОУ 41047380). 2. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції по предмету закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування» код по код по ДК 021:2015 – 39310000-8 (пароконвектомати для загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорськ) визначити переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Рестеквіп» (ЄДРПОУ 41047380, м. Київ, Святошинський район, проспект Леся Курбаса, буд. 2Г). Вартість пропозиції за результатами аукціону 2 205 999,99 грн (два мільйона двісті п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 99 коп.) з ПДВ.
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2020 10:56

Документи подані скаржником

18 лютого 2020 11:36
скарга.pdf
18 лютого 2020 11:36
інвойс.pdf
18 лютого 2020 11:36
контракт.pdf
18 лютого 2020 11:36
митна декларація.pdf
18 лютого 2020 11:36
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

13 березня 2020 10:56
протокол № 12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕСТЕКВІП" 2 719 552,00
UAH з ПДВ
2 205 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 2 589 845,00
UAH з ПДВ
2 449 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРОСС ТРЕЙД" 2 727 533,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС" 3 189 998,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧІБІС ТАЇСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 3 350 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРЗБУТ-ПОСТАЧАННЯ" 3 279 999,95
UAH з ПДВ
3 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА 3 328 080,00
UAH з ПДВ
3 328 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:05
Електронний підпис
17 березня 2020 10:24
довідка МВС.pdf
17 березня 2020 10:24
Довідка ДПС.pdf
17 березня 2020 10:24
Цінова пропозиц.pdf
10 лютого 2020 11:23
цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:29
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:15
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:34
протокол.pdf
06 лютого 2020 12:34
наказ на директора.pdf
06 лютого 2020 12:34
Додаток 2.pdf
06 лютого 2020 12:34
Додаток 1.pdf
06 лютого 2020 12:34
Інструкція.pdf
06 лютого 2020 12:34
11.Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2020 12:34
10. Довідка про товар.pdf
06 лютого 2020 12:34
4. Довідка по ст.17.pdf
06 лютого 2020 12:34
3.Лист_відгук.pdf
06 лютого 2020 12:34
3.Аналог договор.pdf
06 лютого 2020 12:34
1. Довідка реквізити.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 10:23
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:01
БМД 2.0_Виписка.pdf
06 лютого 2020 10:01
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 10:01
Технічні хар-ки.pdf
06 лютого 2020 10:01
Протокол БМД 2.0.pdf
06 лютого 2020 10:01
Паспорт та інструкція.pdf
06 лютого 2020 10:01
Додаток 2.pdf
06 лютого 2020 10:01
Додаток 1.pdf
06 лютого 2020 10:01
Довідка ст 236 ГКУ.pdf
06 лютого 2020 10:01
Довідка санкції.pdf
06 лютого 2020 10:01
Дилерство Tecnoeka.pdf
06 лютого 2020 10:01
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2020 10:01
БМД 2.0_Статут.pdf
06 лютого 2020 10:01
БМД 2.0_Наказ_Макаренко.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:08
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:04
Стаутут 2019.pdf
05 лютого 2020 16:04
Статистика.pdf
05 лютого 2020 16:04
Рекомендаційний_лист.pdf
05 лютого 2020 16:04
Реквизиты ГРОСС ТРЕЙД.pdf
05 лютого 2020 16:04
Протокол.pdf
05 лютого 2020 16:04
Партнер Unox.pdf
05 лютого 2020 16:04
Наказ.pdf
05 лютого 2020 16:04
Лист_довідка_3.pdf
05 лютого 2020 16:04
Лист_довідка_2.pdf
05 лютого 2020 16:04
Лист_довідка_1.pdf
05 лютого 2020 16:04
Додаток_2_тендер.pdf
05 лютого 2020 16:04
Додаток_1_тендер.pdf
05 лютого 2020 16:04
Додаток до декларації.pdf
05 лютого 2020 16:04
Договір_постачання.pdf
05 лютого 2020 16:04
Гарантійний_лист_2.pdf
05 лютого 2020 16:04
Гарантійний_лист_1.pdf
05 лютого 2020 16:04
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 16:04
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 15:18
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:07
Опис.pdf
06 лютого 2020 13:07
Рiшення_2.pdf
06 лютого 2020 13:07
Рiшення_1.pdf
06 лютого 2020 13:07
Статут_новий.pdf
06 лютого 2020 13:07
ДилерськеСвідоцтво.pdf
06 лютого 2020 13:07
Тех.характерисстики.pdf
06 лютого 2020 13:07
ЦіноваПропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:07
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2020 13:07
ЛистВидгук.pdf
06 лютого 2020 13:07
ДовідкаПроДиректора.pdf
06 лютого 2020 13:07
ДовідкаПроУчасника.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 21:20
Податкова.pdf
06 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:51
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:27
BAKERTOP MIND.Maps ONE_EN_WEB(1).pdf
06 лютого 2020 15:27
довідка підпис.pdf
06 лютого 2020 15:27
довідка про учасника.pdf
06 лютого 2020 15:27
довідка санкції.pdf
06 лютого 2020 15:27
договір аналогічний.pdf
06 лютого 2020 15:27
Дод угода 1(1).pdf
06 лютого 2020 15:27
додаток 1 UNOX(1).pdf
06 лютого 2020 15:27
інформація стаття 17.pdf
06 лютого 2020 15:27
лист ст. 236.pdf
06 лютого 2020 15:27
додаток 1.pdf
06 лютого 2020 15:27
лист-відгук.pdf
06 лютого 2020 15:27
письмова згода.pdf
06 лютого 2020 15:27
Уставні документи.pdf
06 лютого 2020 15:27
Chef_Top_MindMaps-ua(1).pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:44
Справка_ПАТ-АТ.pdf
06 лютого 2020 15:44
Виписка оновлена.pdf
06 лютого 2020 15:44
Цінова пропозиція.PDF
06 лютого 2020 15:44
Додаток 1 завірений.PDF
06 лютого 2020 15:43
Заключение СЭС UNOX.PDF
06 лютого 2020 15:43
Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕСТЕКВІП"

ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"

ТОВ "ГРОСС ТРЕЙД"

ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧІБІС ТАЇСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВ "УКРЗБУТ-ПОСТАЧАННЯ"

ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
#41047380
Рішення скасоване 2 205 999,99
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:47
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
#42346980
Рішення скасоване 2 449 999,99
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:47
ТОВ "ГРОСС ТРЕЙД"
#40429059
Рішення скасоване 2 550 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:47
ТОВ "ПРОФІТЕКС-СЕРВІС"
#39304165
Рішення скасоване 2 600 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:47
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧІБІС ТАЇСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#3037103742
Рішення скасоване 3 000 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:47
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
#41047380
Переможець 2 205 999,99
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:52

Документи

10 лютого 2020 16:50
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:49
протокол № 6.pdf

Документи

11 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:01
протокол № 7.pdf

Документи

11 лютого 2020 16:07
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:06
протокол №8.pdf

Документи

11 лютого 2020 16:12
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:10
протокол №9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
#41047380
2 205 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 14:02
Звіт_пароконвектомат.doc укладений
29 жовтня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 10:52
дод угода 2.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 15:13
ДУ_3110-8.pdf зміни до договору
13 травня 2020 15:09
Повід_3110-8.pdf зміни до договору
13 травня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:16
дог. 3110-8.pdf укладений
01 квітня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 5.1. ««Строк поставки товарів: До 10 серпня 2020 р.: Пароконвектомат Apach Squero AP7QT – 8 шт, Пароконвектомат Apach Squero AP10QT – 6 шт; До 30 листопада 2020 р.: Пароконвектомат Apach Squero AP5QT – 11шт., Пароконвектомат Apach Squero AP10QT – 3 шт.»
Номер договору про закупівлю: № 3110-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію, додаток 1 та п.3.1 договору № 3110-8 від 31.03.2020р. викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 3110-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 281 338,04
UAH (в тому числі ПДВ 213 556,34 UAH)