Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
3 592,65 UAH
UA-2020-01-20-003487-c 3227372e35de4dcf8917fdf3197d4532
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огунлух Федір Іванович

380964827219 stkrym.ogunlukh@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старо-Кримської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 35560874
Місцезнаходження: 87591, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Каштанова 47б
Контактна особа: Огунлух Федір Іванович
380964827219
stkrym.ogunlukh@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87591, Україна, Донецька область, Старий Крим, Каштанова 47 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

20 січня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Комунальник"
#32164402
Переможець 3 592,65
UAH з ПДВ
20 січня 2020 15:33

Документи

20 січня 2020 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 08:59
001.jpg зміни до договору
22 липня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 15:41
004.jpg укладений
20 січня 2020 15:40
003.jpg укладений
20 січня 2020 15:40
002.jpg укладений
20 січня 2020 15:40
001.jpg укладений
20 січня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами Договору № 41 про надання послуг з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів) від 20.01.2020 р. сторони дійшли згоди про збільшення суми договору на 5029,71 (п'ять тисяч двадцять девять грн. 71 коп. ) грн. 2. Пункт 19 Розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору - змінити, виклавши у наступній редакції: “19. Оплата за даним договором складає: 718,53 (сімсот вісімнадцять грн. 53 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на місяць; 8622,36 (вісім тисяч шістсот двадцять дві грн. 36 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на 2020 року. Оплата за надані послуги здійснюється, Споживачем, щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Номер договору про закупівлю: №41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML