Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Надання в оренду: металевий контейнер (нового зразка) об"ємом 1.1 м3; металевий контейнер об"ємом 0,75 м3, для збирання твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
7 920,00 UAH
UA-2020-01-20-003342-c 6bb7f151651047dcaa5f2383d038175a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Орендодавець зобов"язується надати, а Орендар прийняти в строкове платне користування металевий контейнер (нового зразка) об"ємом 1.1 м3; металевий контейнер об"ємом 0,75 м3, для збирання твердих побутових відходів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Надання в оренду: металевий контейнер (нового зразка) об"ємом 1.1 м3; металевий контейнер об"ємом 0,75 м3, для збирання твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Орендна плата сплачується за розрахунковий період до 25 числа поточного місяця. Джерело фінансуваання місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 січня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСПЕЦТРАНС"
#33265283
Переможець 7 920,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:19
ДУ 1 Екоспецтранс Контейнери.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 08:47
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 15:27
Договір 903_4 Оренда контейнерів.PDF укладений
20 січня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору з урахуванням фактичного обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 903/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 512,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 252,00 UAH)