Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК-021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори» «Код НК-2019: 41663-Лабораторний рідкий дозатор, електронний» (Система для автоматизованої підготовки сумішей для ПЛР)
CPV:021-2015: 3843000-8 Detection and analysis apparatus NC:024-2019: 41663-Laboratory liquid dispenser, electronic (System for automated preparation of mixtures for PCR)
Очікувана вартість
4 872 000,00 UAH
UA-2020-01-20-002814-c ae61e2bdb03b465bbb181b8cc4be7ac6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Аністратенко Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SOE "Ukrmedproektbud"
National ID: 37700171
Contact point: Anistratenko Vita Viktorivna
380676063993,
vito4k@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 січня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 872 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 146160 UAH
Publication date: 20 січня 2020 14:37
Enquiries until: 10 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 872 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 97 440 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Система для автоматизованої підготовки сумішей для ПЛР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В.Чорновола, 28/1
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 41663 — Лабораторний рідкий дозатор, електронний

System for automated preparation of mixtures for PCR
CPV: 38430000-8
Період постачання: по 01 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право відмінити процедуру закупівлі (враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами. Авансування може бути здійснено виключно в порядку, в розмірах та на умовах, що передбачені чинним в Україні законодавством (якщо такі передбачені) та підлягають застосуванню при виконанні даного Договору. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-002814-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хімлаборреактив, Код ЄДРПОУ:23522853
Дата подання: 21 січня 2020 16:42
Вимога внести зміни в тендерну документацію
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю «Код ДК-021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори» «Код НК-2019: 41663-Лабораторний рідкий дозатор, електронний», (Система для автоматизованої підготовки сумішей для ПЛР), CPV:021-2015: 3843000-8 Detection and analysis apparatus, NC:024-2019: 41663-Laboratory liquid dispenser, electronic (System for automated preparation of mixtures for PCR), (далі - Документація) ми, як потенційний учасник, просимо Замовника внести зміни в пункт 3 Таблиці 1 Додатку 3 Документації . Замовником вимагається цитуєму: «Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі.» (далі - Листа), що ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Розглядаючи можливість Учасника виконати цю вимогу повідомляємо, що є декілька можливих варіантів отримання Листа, а саме:
1.Якщо у виробника на території України є офіційний представник, то саме він має змогу взяти участь в тендері і він ніяк не зацікавлений надавати авторизаційний лист конкуренту, це призведе до того, що в даних торгах конкурентне поле буде штучно звужене.
2.Якщо на території України немає офіційного дистриб’ютора, то виробники обладнання передбачають надання гарантійного листа для участі в тендері лише одному учаснику, який першим звернувся з відповідним запитом. Тобто лише один учасник, який першим отримав авторизаційний лист на участь у торгах може прийняти участь у закупівлі, що об’явлена вами. Що знову ж таки штучно призведе до відсутності конкуренції, а як наслідок, підвищення ціни.
Також зазначимо, надання гарантійного листа виробником, не гарантує своєчасної та належної поставки та сервісного обслуговування обладнання. Договір буде заключено з Учасником, який має най економічно-вигіднішу пропозицію, і саме він буде відповідати за якість обладнання та обслуговування.

Виходячи з вищевикладеного, та керуючись ст.3, 5, 20, 22, 23 просимо внести зміни в Документацію (пункт 3 Таблиці 1 Додатку 3 ), що дасть можливість прийняти участь у закупівлі всім зацікавленим учасникам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 16:33
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, інформація, що гарантує належне здійснення поставки повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас, слід відмітити, що зазначені Вами обмеження щодо надання запитаного гарантійного листа лише одній особі жодним чином не підтверджується. Навпаки, таким листом зацікавлені особи виробника (дистриб’ютера, дилера, представника) підтверджують саму можливість здійснення поставки товару, а не готовність співпрацювати з конкретною особою. Отже, зацікавлені особи виробника (дистриб’ютера, дилера, представника) мають надавати такий лист усім, хто готовий здійснити поставку їхнього обладнання.
Таким чином, умова тендерної документації щодо надання гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб’ютера), не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Вимога учасника не задоволена

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000051 ● a049113be88e4deebcd65a7171639c47
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-01-20-002814-c 20.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-01-20-002814-cae61e2bdb03b465bbb181b8cc4be7ac6
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ АЛТ Україна Лтд Документи
Очікується рішення

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛТ Україна Лтд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛТ Україна Лтд 4 867 980,00
UAH з ПДВ
4 867 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛТ Україна Лтд

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій