Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV:021-2015: 3843000-8 Detection and analysis apparatus NC:024-2019: 41663-Laboratory liquid dispenser, electronic (System for automated preparation of mixtures for PCR)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна 380676063993, vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SOE "Ukrmedproektbud" |
National ID: | 37700171 |
Contact point: |
Anistratenko Vita Viktorivna 380676063993, vito4k@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 872 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 146160 UAH |
Publication date: | 20 січня 2020 14:37 |
Enquiries until: | 10 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 872 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 97 440 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право відмінити процедуру закупівлі (враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами. Авансування може бути здійснено виключно в порядку, в розмірах та на умовах, що передбачені чинним в Україні законодавством (якщо такі передбачені) та підлягають застосуванню при виконанні даного Договору. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2020 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 14:38 |
2020 -Проект договору на закупівлю обладнання.docx | |
20 січня 2020 14:38 |
Тендерна документація_система для підготовки сумішей від 20.01.2020р..docx |
10 лютого 2020 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2020 14:38 |
2020 -Проект договору на закупівлю обладнання.docx
|
|||
20 січня 2020 14:38 |
Тендерна документація_система для підготовки сумішей від 20.01.2020р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1.Якщо у виробника на території України є офіційний представник, то саме він має змогу взяти участь в тендері і він ніяк не зацікавлений надавати авторизаційний лист конкуренту, це призведе до того, що в даних торгах конкурентне поле буде штучно звужене.
2.Якщо на території України немає офіційного дистриб’ютора, то виробники обладнання передбачають надання гарантійного листа для участі в тендері лише одному учаснику, який першим звернувся з відповідним запитом. Тобто лише один учасник, який першим отримав авторизаційний лист на участь у торгах може прийняти участь у закупівлі, що об’явлена вами. Що знову ж таки штучно призведе до відсутності конкуренції, а як наслідок, підвищення ціни.
Також зазначимо, надання гарантійного листа виробником, не гарантує своєчасної та належної поставки та сервісного обслуговування обладнання. Договір буде заключено з Учасником, який має най економічно-вигіднішу пропозицію, і саме він буде відповідати за якість обладнання та обслуговування.
Виходячи з вищевикладеного, та керуючись ст.3, 5, 20, 22, 23 просимо внести зміни в Документацію (пункт 3 Таблиці 1 Додатку 3 ), що дасть можливість прийняти участь у закупівлі всім зацікавленим учасникам.
Водночас, слід відмітити, що зазначені Вами обмеження щодо надання запитаного гарантійного листа лише одній особі жодним чином не підтверджується. Навпаки, таким листом зацікавлені особи виробника (дистриб’ютера, дилера, представника) підтверджують саму можливість здійснення поставки товару, а не готовність співпрацювати з конкретною особою. Отже, зацікавлені особи виробника (дистриб’ютера, дилера, представника) мають надавати такий лист усім, хто готовий здійснити поставку їхнього обладнання.
Таким чином, умова тендерної документації щодо надання гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб’ютера), не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000051 ● a049113be88e4deebcd65a7171639c47
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 19:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-01-20-002814-c 20.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ АЛТ Україна Лтд | Документи |
Очікується рішення
|