Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) :(системний блок комп’ютера, монітор, клавіатура, миша, пристрій безперебійного живлення в комплекті - 10шт.)
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2020-01-20-002462-c 6a919eba7bec48b28d47b4c63b90a0bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ТЕТЯНА Пальчик

+380563200116 kzroddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Павлоградський пологовий будинок"Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23066473
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, будинок 102
Контактна особа: ТЕТЯНА Пальчик
+380563200116
kzroddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 15:52
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) :(системний блок комп’ютера, монітор, клавіатура, миша, пристрій безперебійного живлення в комплекті - 10шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул.Шевченка,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 20 січня 2020 17:18
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:59
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Задовільнити питання по закупівлі, внести зміни в Додаток 5 Тендерної документації.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2020 17:37
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:15
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для розгляду пропозиції Учасника в якості «еквіваленту» чи «аналогу» допускаються товари , що відповідають вимогам ,викладеним в Додатку 5 « Технічні (якісні) вимоги до товару» . Системні блоки на базі процесора AMD не будуть розглядатися в якості «еквіваленту» чи «аналогу».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 09:59
Дата відповіді: 22 січня 2020 08:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не зазначено конкретної торговельної марки або виробника в Тендерній документації (згідно п.п.3 п.1 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Оцінка запропонованих товарів буде здійснюватися виключно відповідно до вимог, які зазначені в технічній характеристиці предмета закупівлі. Стосовно другого питання: В закупівлі можуть приймати участь неплатники ПДВ. Вартість закупівлі платника єдиного податку розглядається як остаточна
Документація
Дата подання: 24 січня 2020 14:20
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:28
Шановний Замовник! Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-20-002462-c в оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, тенедрна документпація замовника містить вимогу: «Системний блок комп’ютера, клавіатура, миша та монітор повинні мати єдиного виробника для забезпечення максимальної сумісності інтерфейсів та ергономіки робочого місця.» Однак, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Наше підприємство має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без усунення Замовником дискримінаційних вимог наша пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в ТД, оскільки підприємство не зможе поставити обладнання від одного виробника. Замовник обґрунтовано не довів, необхідність встановлення даної вимоги в тендерній документації. Усунення іищезазначеної дискримінаційних вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Закупівля персональних комп’ютерів підприємством проводиться для реалізації Закону України від 19 жовтня 2017 року № 2168-VIII «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», технічні характеристики встановлено у відповідності до технічних вимог для комп’ютерного обладнання, де в подальшому буде встановлена медична інформаційна система. На ринку комп’ютерного обладнання України достатньо широко представлені виробники та їх представники (наприклад Hewlett-Packard, Dell, Asus), які забезпечують повний асортимент виробів власного виробництва, якого достатньо для комплектації повноцінного комп’ютеризованого робочого місця. Таким чином, забезпечується достатній рівень конкуренції та, відповідно, ефективності використання коштів. Враховуючи вищевикладене, відповідна вимога Замовника не може розцінюватися, як дискримінаційна по відношенню до Учасників.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 205 501,20
UAH з ПДВ
205 501,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 238 968,00
UAH з ПДВ
211 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 246 780,00
UAH з ПДВ
211 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 233 529,60
UAH з ПДВ
223 691,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравцов Анатолій Миколайович 249 000,00
UAH з ПДВ
242 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:35
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:35
МВС Лєбєдєва.zip
14 лютого 2020 14:35
довідка юр..zip
14 лютого 2020 14:35
Довідка фіз.zip
14 лютого 2020 14:35
банкрутство 12.02.2020.pdf
04 лютого 2020 14:42
UA 1.001.019938-19-TE_vostro3470_2020.pdf
04 лютого 2020 14:42
Dell декларація.pdf
04 лютого 2020 14:42
11. Загальні відомості.pdf
04 лютого 2020 14:42
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 14:06
Електронний підпис
04 лютого 2020 14:05
довідка санкції.pdf
04 лютого 2020 14:05
Витяг ПДВ копія.pdf
04 лютого 2020 14:05
Статут копія.pdf
04 лютого 2020 14:05
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2020 14:05
14623261_пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 14:07
Електронний підпис
04 лютого 2020 14:05
Керівництво СБ Acer Veriton.pdf
04 лютого 2020 14:05
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 14:05
Керівництво ПБЖ APC.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 13:27
Електронний підпис
03 лютого 2020 13:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Кравцов Анатолій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 205 501,20
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 09:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
205 501,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 12:35
допугода 1 .pdf зміни до договору
27 лютого 2020 12:33
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 13:22
Договор 42 .pdf укладений
21 лютого 2020 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 205 501,20
UAH (в тому числі ПДВ 34 250,20 UAH)