Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Очікувана вартість
73 178,22 UAH
UA-2020-01-20-001706-c 636b665cf6e048e3b79bcbeac1fa160d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щелкунова Вікторія Віталіївна

+380617079456 horti4ki2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Палац культури "Хортицький"
Код ЄДРПОУ: 25474822
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Інженера Преображенського, 15
Контактна особа: Щелкунова Вікторія Віталіївна
+380617079456
horti4ki2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


В рамках цього Договору виконується виготовлення технічної документації на земельні ділянки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Інженера Преображенського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата провадиться на поточний рахунок Виконавця протягом 5-ти (п"яти) банківських днів з моменту підписання акту надання послуг, згідно п.1 ст.49 БКУ Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

20 січня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Градпроект"
#20504731
Переможець 73 178,22
UAH з ПДВ
20 січня 2020 13:29

Документи

20 січня 2020 13:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 15:29
д.у.2 від 19.11.20.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 15:26
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 13:45
Договір укладений
20 січня 2020 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на суму 19440,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 738,22
UAH (в тому числі ПДВ 8 956,37 UAH)