Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106 |
Контактна особа: |
Якимчук Катерина Олександрівна +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 17:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
20 січня 2020 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-28-000003 ● d252b2d9f4194b4caaa7d80fdd67d6f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.01.2020 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.01.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-01-20-000952-a 20.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-28 14:50:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі водопостачання та водовідведення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-000952-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
2. Чому за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі-Єдиний закупівельний словник), розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля» коду 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод», обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:65100000-4 – «Послуги з розподілу води та супутні послуги» Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-31 12:34:35
відвовідь
Комунальноюустановою «Обласнийпансіонат для осіб з інвалідністю та осібпохилоговіку»на проведеннямоніторингузакупівліводовідведення (інформаціюопубліковано в інформаційно-телекомунікаційнійсистемізакупівельProzorro за номером ID: UA-2020-01-20-000952-а) надаємо інформацію зпитань:
1. З яких підстав комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі).
КП «Надія» є єдиним підприємством на території смт.Вороновиця, який має у власності каналізаційні труби, що підключені до єдиної мережі водовідведення. Тому було обрано здійснення закупівлі відповідно cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
2. З яких підстав комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі-Єдиний закупівельний словник), розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля» коду 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод», обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:65100000-4 – «Послуги з розподілу води та супутні послуги» Єдиного закупівельного словника?
Відповідно до чинного законодавства, а саме:
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.12.2017 № 316
Про затвердження Правилприйманнястічних вод до систем централізованоговодовідведення
I Розділ ч.3 п. 20
стічна вода - вода, що утворилася в процесі господарсько-побутової і виробничої діяльності (крім шахтної, кар’єрної і дренажної води), а також відведена із забудованої території, на якій вона утворилася внаслідок атмосферних опадів;
ВОДНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Ст 1 Гл. 1 Розділ І
вода стічна - вода, що утворилася в процесі господарсько-побутової і виробничої діяльності (крім шахтної, кар'єрної і дренажної води), а також відведена з забудованої території, на якій вона утворилася внаслідок випадання атмосферних опадів;
там же.
водокористування - використання вод (воднихоб'єктів) для задоволення потреб населення, промисловості, сільськогогосподарства, транспорту та іншихгалузейгосподарства, включаючи право на забір води, скиданнястічних вод та іншівидивикористання вод (воднихоб'єктів);
ЗУ Про питну воду, питневодопостачання та водовідведення
Ч 1 СТ. 1 РОЗІД І
водовідведення - діяльність із збирання, транспортування та очищення стічних вод за допомогою систем централізованого водовідведення або інших споруд відведення та/або очищення стічних вод;
ЗУ Про житлово-комунальніпослуги
П.5. Ч.1 СТ.1 Р. І
5) житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг;
ЗУ Про житлово-комунальніпослугиП.2 ч.1 ст.5 Р.І
комунальніпослуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілуелектричноїенергії, постачаннятепловоїенергії, постачаннягарячої води, централізованоговодопостачання, централізованоговодовідведення, поводження з побутовимивідходами.
Отже, враховуючи вище викладене, було прийнято рішення, що водовідведення не відноситься до послуги з відведення стічних вод.
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір розірвано, закупівлю відмінено
2020-02-19 17:21:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 29.01.2020 №2 про розірвання договору від 27.01.2020 №1.
2020-02-20 10:43:37
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Надія" #37489301 |
Переможець |
186 179,40
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 17:20
|
протокол | укладений |
19 лютого 2020 17:16
|
додаткова угода | укладений |
19 лютого 2020 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 15:00
|
SCAN0003.PDF | зміни до договору |
29 січня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 16:12
|
договір | укладений |
27 січня 2020 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку із зменшенням фінансування зменшено обсяг закупівлі та суми за договором |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |