Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

водовідведення
Очікувана вартість
186 179,40 UAH
UA-2020-01-20-000952-a 7d8f8524e5d04fb5bebc960a0723b769
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Катерина Олександрівна

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 17:28
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11283.6 м.куб
водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23252, Україна, Вінницька область, смт Вороновиця, вул.Гагаріна 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

20 січня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-28-000003 ● d252b2d9f4194b4caaa7d80fdd67d6f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020 12:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.01.2020 №5
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.01.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-01-20-000952-a 20.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-28 14:50:09

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі водопостачання та водовідведення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-000952-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
2. Чому за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі-Єдиний закупівельний словник), розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля» коду 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод», обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:65100000-4 – «Послуги з розподілу води та супутні послуги» Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-31 12:34:35

відвовідь

Комунальноюустановою «Обласнийпансіонат для осіб з інвалідністю та осібпохилоговіку»на проведеннямоніторингузакупівліводовідведення (інформаціюопубліковано в інформаційно-телекомунікаційнійсистемізакупівельProzorro за номером ID: UA-2020-01-20-000952-а) надаємо інформацію зпитань:
1. З яких підстав комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі).
КП «Надія» є єдиним підприємством на території смт.Вороновиця, який має у власності каналізаційні труби, що підключені до єдиної мережі водовідведення. Тому було обрано здійснення закупівлі відповідно cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

2. З яких підстав комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі-Єдиний закупівельний словник), розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля» коду 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод», обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:65100000-4 – «Послуги з розподілу води та супутні послуги» Єдиного закупівельного словника?
Відповідно до чинного законодавства, а саме:
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.12.2017 № 316
Про затвердження Правилприйманнястічних вод до систем централізованоговодовідведення
I Розділ ч.3 п. 20
стічна вода - вода, що утворилася в процесі господарсько-побутової і виробничої діяльності (крім шахтної, кар’єрної і дренажної води), а також відведена із забудованої території, на якій вона утворилася внаслідок атмосферних опадів;
ВОДНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Ст 1 Гл. 1 Розділ І
вода стічна - вода, що утворилася в процесі господарсько-побутової і виробничої діяльності (крім шахтної, кар'єрної і дренажної води), а також відведена з забудованої території, на якій вона утворилася внаслідок випадання атмосферних опадів;
там же.
водокористування - використання вод (воднихоб'єктів) для задоволення потреб населення, промисловості, сільськогогосподарства, транспорту та іншихгалузейгосподарства, включаючи право на забір води, скиданнястічних вод та іншівидивикористання вод (воднихоб'єктів);
ЗУ Про питну воду, питневодопостачання та водовідведення
Ч 1 СТ. 1 РОЗІД І
водовідведення - діяльність із збирання, транспортування та очищення стічних вод за допомогою систем централізованого водовідведення або інших споруд відведення та/або очищення стічних вод;
ЗУ Про житлово-комунальніпослуги
П.5. Ч.1 СТ.1 Р. І
5) житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг;
ЗУ Про житлово-комунальніпослугиП.2 ч.1 ст.5 Р.І
комунальніпослуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілуелектричноїенергії, постачаннятепловоїенергії, постачаннягарячої води, централізованоговодопостачання, централізованоговодовідведення, поводження з побутовимивідходами.
Отже, враховуючи вище викладене, було прийнято рішення, що водовідведення не відноситься до послуги з відведення стічних вод.

Надання інформації про усунення порушення замовником

договір розірвано, закупівлю відмінено

2020-02-19 17:21:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 29.01.2020 №2 про розірвання договору від 27.01.2020 №1.

2020-02-20 10:43:37

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Надія"
#37489301
Переможець 186 179,40
UAH з ПДВ
20 січня 2020 17:28

Документи

20 січня 2020 17:27
Електронний підпис
20 січня 2020 17:20
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 17:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Надія"
#37489301
186 179,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2020 17:27
Електронний підпис
20 січня 2020 17:20
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 17:20
протокол укладений
19 лютого 2020 17:16
додаткова угода укладений
19 лютого 2020 17:16
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 15:00
SCAN0003.PDF зміни до договору
29 січня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 16:12
договір укладений
27 січня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із зменшенням фінансування зменшено обсяг закупівлі та суми за договором
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: неможливість усунення порушень