Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з тимчасового проживання слухачів в гуртожитку
Очікувана вартість
43 830,00 UAH
UA-2020-01-20-000807-a 2b75b1e807e44d928311386f55878461
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мігова Наталія Анатоліївна

+380532564729 cpto_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Полтавський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості"
Код ЄДРПОУ: 40127873
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Сінна, 45
Контактна особа: Мігова Наталія Анатоліївна
+380532564729
cpto_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою закупівлі послуг з тимчасового проживання слухачів у гуртожитку (код ДК 021:2015: 98340000-8 – Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги) Державним навчальним закладом «Полтавський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» (далі – Замовник) двічі було оголошено відкриті торги, а саме: UA-2019-11-25-000782-c (оголошення від 25.11.2019) та UA-2019-12-12-000510-с (оголошення від 12.12.2019), але двічі торги по зазначених закупівлях було відмінено системою ProZorro через відсутність пропозицій від учасників. Відповідно до частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. Враховуючи те, що тендерним комітетом ДНЗ «Полтавський центр ПТО ДСЗ» двічі було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з тимчасового проживання слухачів у гуртожитку без будь-яких змін предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик, а також вимог до учасників, торги по зазначених закупівлях було відмінено у зв’язку з відсутністю достатньої для проведення аукціону кількості учасників в обох випадках, на підставі пункту четвертого частини другої статті 35 Закону, замовник цілком правомірно може застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі. Документальним підтвердження застосування саме цієї підстави для проведення переговорної процедури закупівлі є Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-25-000782-c від 11.12.2019 та Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-12-000510-с від 27.12.2019 , в яких вказано підставою відміни тендеру - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Дана переговорна процедура застосовується для лоту 1 відмінених торгів, а саме – Послуги з тимчасового проживання слухачів у гуртожитку, розташованому в м. Полтава.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:24
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Тимчасове проживання слухачів у гуртожитку, розташованому в м. Полтава
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з тимчасового проживання слухачів в гуртожитку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, відповідно до форми "Дислокація об'єктів" Додатку 1 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після отримання рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

20 січня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Коледж управління, економіки і права Полтавської державної аграрної академії
#33457962
Переможець 43 830,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 16:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Коледж управління, економіки і права Полтавської державної аграрної академії
#33457962
43 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 09:30
Додаткова угода від 30 березня 2020.pdf зміни до договору
31 березня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 14:37
Договір №4 від 31.01.2020 укладений
31 січня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Менша від прогнозованої кількість слухачів, які потребували проживання в гуртожитку під час навчання
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 7 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 170,00 UAH)