Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2020-01-20-000778-a 3387bf70e9fd4e3aafc0d773291b41c6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 16:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 16:03
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:47
Очікувана вартість: 123 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
крісло керівника для офіса, кабінета
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
70 шт
крісло керівника, комп’ютерне для офіса, кабінета
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які вказані в дислокації поставки Товару і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних документів за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:59
Оголошення крісла офісні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Копія договору
Дата подання: 23 січня 2020 15:09
Добрий день, копія договору з виробником є комерційною таємницею, можливо надати лист про комерційну таємницю на фірмовому бланку?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-000778-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 29 січня 2020 15:58
Невідповідність технічним вимогам ТД
Доброго дня. Просимо звернути увагу Замовника, що заявлені Учасником ТОВ "АРТ - ПРОМ" технічні параметри крісла Атлантіс Пластик Неаполь N-20 заявлених в тендерній документації не відповідають реальним параметрам даного товару, які вказані на офіційному сайт виробника продукції ТМ AMF : https://amf.com.ua/kreslo_atlantis_plastik_neapol_n20/p030147/
Невідповідність відмічена у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-01-20-000778-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АРТ - ПРОМ", Код ЄДРПОУ:36989671
Дата подання: 29 січня 2020 17:18
Відповідь на оскарження
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ "АРТ-ПРОМ" у своїй ціновій пропозиції на закупівлю "код згідно ДК 021:2015: 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них" пропонує Крісло Атлантіс Хром Механізм МВ Неаполь N-20. ТОВ "Епіцентр К" у своїй вимозі порівнює характеристики іншого крісла, а саме Крісло Атлантіс Пластик НВ, Неаполь N-20. Дані крісла відрізняються комплектацією та розмірами. Технічні характеристики запропонованого крісла відповідають реальним параметрам, які вказані на нашому офіційному сайті https://amf.com.ua/kreslo_atlantis_khrom_mekhanizm_mb_neapol_n20/p033544/. Відповідність додається у вкладенні.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 97 086,00
UAH з ПДВ
97 086,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 121 599,60
UAH з ПДВ
115 949,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" 119 640,00
UAH з ПДВ
115 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 122 997,00
UAH з ПДВ
119 307,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 16:40
Електронний підпис
27 січня 2020 16:39
Таблиця порівняння.pdf
27 січня 2020 16:39
Пропозиція.pdf
27 січня 2020 16:39
Проект договору.pdf
27 січня 2020 16:39
Статут.pdf
27 січня 2020 16:39
Протокол №2.pdf
27 січня 2020 16:39
Протокол №1.pdf
27 січня 2020 16:39
Паспорт Кухар.pdf
27 січня 2020 16:39
Наказ Директор.PDF
27 січня 2020 16:39
ІПН Кухар.pdf
27 січня 2020 16:39
Договір оренди.pdf
27 січня 2020 16:39
Довідка щодо ст. 17.pdf
27 січня 2020 16:39
Довідка про МТБ.pdf
27 січня 2020 16:39
Довідка НАЗК 11.11.19.pdf
27 січня 2020 16:39
Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2020 16:39
Витяг з ЄДР 10.01.2020 р..pdf
27 січня 2020 16:39
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 16:19
Відомості.pdf
27 січня 2020 16:19
Лист згода.pdf
27 січня 2020 16:19
Договір.pdf
27 січня 2020 16:19
Тех х-ки.pdf
27 січня 2020 16:19
Цінова.pdf
27 січня 2020 16:19
Лист про аванс.pdf
27 січня 2020 16:19
Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2020 16:19
Виписка.pdf
27 січня 2020 16:19
протокол №2.pdf
27 січня 2020 16:19
Статут New.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 15:49
Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 15:49
Проект Договору.pdf
24 січня 2020 15:49
Лист розяснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Відхилено 97 086,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 11:38
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 115 949,94
UAH з ПДВ
31 січня 2020 11:40

Документи

31 січня 2020 11:38
прот 54.pdf

Документи

31 січня 2020 11:39
прот 55.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
115 949,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 11:39
прот 55.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод. угод. 2 від 03.04.2020.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 16:40
Дод.угод. 1 до Дог.8.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 16:39
Дог. 8 від 11.02.20.pdf укладений
11 лютого 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: « Ціна Договору визначена в межах бюджетного призначення та на основі специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та складає ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬115 949 грн. 40 коп. (сто п’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок дев’ять гривень 40 копійки), в тому числі ПДВ 20% 19 324 грн.90 коп.(дев’ятнадцять тисяч триста двадцять чотири гривні 90 копійок)». 2. Сторони вирішили внести зміни до Специфікації (Додаток 1 до Договору) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1.1. Договору та викласти його в новій редакції: «Передати Товар, що визначений в специфікації, належної якості, за адресами, які зазначені в дислокації поставки та здійснити монтаж (збірку та встановлення) Товару до 31 травня 2020 року з документами, які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства». 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1.2. Договору та викласти його в новій редакції: «Здійснювати навантажувально - розвантажувальні роботи, транспортування до місця призначення Товару відповідно до умови поставки Товару (згідно ІНКОТЕРМС - 2010)».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML