Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розгортання снігу та посипка доріг у зимовий період на території міста Дубно Рівненської області, що підпорядкована Замовнику
Очікувана вартість
722 323,00 UAH
UA-2020-01-20-000438-b 53a1226231754db18a8adccce0794d25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колядич Василь Іванович

+380365632294 komunal@dubno-adm.rv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Дубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26206455
Місцезнаходження: 35603, Україна , Рівненська обл., Дубно, вулиця Замкова, 4, каб.407
Контактна особа: Колядич Василь Іванович
+380365632294
komunal@dubno-adm.rv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 12:34
Очікувана вартість: 722 323,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 223,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Вимоги до предмету предмету закупівлі, якісні та технічні показники до надання послуги згідно технічного завдання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розгортання снігу та посипка доріг у зимовий період на території міста Дубно Рівненської області, що підпорядкована Замовнику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, за адресами об'єктів благоустрою в межах міста Дубно
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Замовником акту наданих Послуг, або з моменту, коли цей акт вважається підписаним з боку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані Послуги здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:45
Перелік змін.docx
28 січня 2020 17:45
Проект договору зі змінами.doc
28 січня 2020 17:45
ТД___Послуги_зимове_утримання_доріг 2020 зі змінами.doc
28 січня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:45
Перелік змін.docx
28 січня 2020 17:45
Проект договору зі змінами.doc
20 січня 2020 14:12
ПРОЕКТ ДОГОВІРУ.doc
28 січня 2020 17:45
ТД___Послуги_зимове_утримання_доріг 2020 зі змінами.doc
20 січня 2020 14:12
ТД___Послуги_зимове_утримання_доріг 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення
Дата подання: 24 січня 2020 14:03
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:14
Просимо надати розяснення по додатку 1 (Технічне завдання) . В пункті 5,1 Додатку 1 Механізоване очищення від снігу проїзної частини вулиць складає 30 850,00 кілометрів, а в переліку вулиць м. Дубно (очищення доріг від снігу) протяжність складає 30 850 метрів, Просим вказати, який саме обсяг використовувати для розрахунку механізованого очищення від снігу проїзної частини вулиць? Скільки раз необхідно обробити 30 850метрів проїзної частини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Зміни будуть внесені до тендерної документації. Протяжність доріг для очистки становить 30,850 км. Кількість раз обробітку згідно технічного завдання визначатиметься за дорученням Замовника в залежності від погодних умов. За розрахунок взято 60 раз очистки доріг на рік.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 669 233,00
UAH з ПДВ
539 999,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 672 323,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 17:13
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:12
Відгук до дог 2 від 2019.PDF
04 лютого 2020 17:12
Трудові Дубно.PDF
04 лютого 2020 17:12
Паспорти на техніку.PDF
04 лютого 2020 17:12
Технічне завдання.PDF
04 лютого 2020 17:12
Будівли і споруди.PDF
04 лютого 2020 17:12
Бухгалтерська довідка.PDF
04 лютого 2020 17:12
Працівники.PDF
04 лютого 2020 17:12
Машини.PDF
04 лютого 2020 17:12
Статут.PDF
04 лютого 2020 17:12
Проект договору.PDF
04 лютого 2020 17:12
Стаття 17.PDF
04 лютого 2020 17:12
призначення.PDF
04 лютого 2020 17:12
Довіреність.PDF
04 лютого 2020 17:12
Філія.PDF
04 лютого 2020 17:12
Санкції.pdf
04 лютого 2020 17:12
Згідно ДСТУ і ГОСТ.PDF
04 лютого 2020 17:12
Ліцензія.pdf
04 лютого 2020 17:12
Лист погодження.pdf
04 лютого 2020 17:12
Лист згода.pdf
04 лютого 2020 17:12
облавтодор.PDF

Публічні документи

14 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
04 лютого 2020 19:24
Електронний підпис
04 лютого 2020 19:22
Довідка акцепт.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 19:22
Витяг.pdf
04 лютого 2020 19:22
Довідка про санції.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Довідка про санції 2.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Лист-згода.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Відгук.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Аналогічні договори.pdf
04 лютого 2020 19:22
Трнаспорт.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Трнаспорт 2.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Статут.pdf
04 лютого 2020 19:22
Призначення директора.pdf
04 лютого 2020 19:22
Ст. 17.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Ст. 17 ч.2.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 19:22
Реєстр документів 2.jpeg
04 лютого 2020 19:22
Реєстр документів.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

КП "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31994540
Відхилено 539 999,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 18:56
КП "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#31525841
Переможець 540 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 19:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 19:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#31525841
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 17:51
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:49
Додаткова угода 4 до 18.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:57
Додаткова угода до 18.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:10
Додаткова угода до 18.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 13:35
Договір _18.pdf укладений
26 лютого 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №2 від 28.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: 172916.89 (сто сімдесят дві тисячі дев’ятсот шістнадцять гривень вісімдесят дев’ять копійок) в т.ч. ПДВ – 28819,48 (двадцять вісім тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень вісімдесят дев’ять копійок). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №3 від 29.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: 172916.89 (сто сімдесят дві тисячі дев’ятсот шістнадцять гривень вісімдесят дев’ять копійок) в т.ч. ПДВ – 28819,48 (двадцять вісім тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень вісімдесят дев’ять копійок). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Зміни вносяться на підставі ч.5 ст. 36 Закону україни «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 4 від 21.01.2021 року. Сума договору після внесення змін: 207500,26 (двісті сім тисяч п’ятсот гривень двадцять шість копійок) в т.ч. ПДВ – 34583,37 (тридцять чотири тисячі п’ятсот вісімдесят три гривні тридцять сім копійок). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – згідно договору з урахуванням даної додаткової угоди. Зміни вносяться на підставі ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 02 травня 2021
Сума оплати за договором: 207 500,26
UAH (в тому числі ПДВ 34 583,37 UAH)