Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33387623 |
Місцезнаходження: | 65110, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОЗКИДАЙЛІВСЬКА, будинок 67А |
Контактна особа: |
Мединська Олена 0671483249 KP_SMEP@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 2 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних та рахунків Постачальника, за фактично наданий товар, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 12:45 |
Тендерна документація код ДК 0212015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, ДП)-.docx | |
20 січня 2020 12:45 |
Тендерна документація ДК 021_2015 09130000_9 Нафта і тистиляти(Бензин ДП.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-25-000009 ● 358857afe04a45d790461c9f671c7d49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2020 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2020 Одеса № 63
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.02.2020
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-01-20-000324-a 20.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-26 14:44:11
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 63 розпочато моніторинг процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти», яка проводиться Комунальною установою «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-20-000324-a, дата оприлюднення 20.01.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» вимогам абзацу 15 Додатку 3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі технічна характеристика (специфікація)» учасник конкурсних торгів в пропозиції повинен обов’язково представити інформацію про наявність власних (орендованих) АЗС, що використовується на території України (обов’язково у м. Одесі), для підтвердження необхідно надати копії відповідних договорів», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановані копії актів прийому-передачі наданих послуг (Актів наданих послуг), що відповідно до підпункту 3.4. є невід’ємною частиною договорів про надання послуг від 07.08.2019 № ОК/2-2-19/5 (укладено між ПП «ОККО КОНТРАКТ» та ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ») та від 07.08.2019 № ОК/2-2-19/6 (укладено між ПП «ОККО КОНТРАКТ» та ТОВ «ОККО-СХІД»)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» вимогам пункту 2 Розділу «Інші документи» та Примітки Додатку 2 до ТД «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано сканованих копій екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004 або письмового пояснення щодо підстави ненадання вказаних документів?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» вимог ТД.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-04 09:47:15
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, ДП)
Щодо до п.1 - Відповідно до Додатку 3 ТД Замовник просив надати інформацію про наявність власних (орендованих) АЗС, що використовуються на території України(обов’язково у м. Одесі) ,та на підтвердження надати копії відповідних договорів. Наданої Учасником інформації, а саме укладеного, належним чином Договору № ОК/2-2-19/6 від 07.08.2019, стало достатньо для встановлення факту наявності власних (орендованих ) АЗС. Відповідно до ч.1 ст. 9 Закону України « Про бухгалтерській облік і фінансову звітність в Україні» Акт наданих послуг є первинним документом, що використовується у бухгалтерському обліку та містить відомості про господарську операцію. Згідно п.20.1.6 ст. 20 ПКУ запитувати та вивчати первинні документи мають право лише контролюючі органи. Відповідно до установчих документів та норм діючого законодавства Замовник не є контролюючим органом, тому запит Актів прийому-передачі наданих послуг від учасника є незаконним втручанням у його господарську діяльність Щодо до п.2 -. Відповідно до пункту 2 Розділу «Інші документи» та Примітки Додатку 2 ТД Замовник просив надати копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004(за наявності), тобто вищезазначений сертифікат надається Учасником за наявності. Учасником надано сертифікат якості «МАСМА-СЕПРО» , який відповідає ДСТУ/EN/ISO/IEC 17065-2014.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-28 11:37:17
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, ДП)
Щодо до п.1 - Відповідно до Додатку 3 ТД Замовник просив надати інформацію про наявність власних (орендованих) АЗС, що використовуються на території України(обов’язково у м. Одесі) ,та на підтвердження надати копії відповідних договорів. Наданої Учасником інформації, а саме укладеного, належним чином Договору № ОК/2-2-19/6 від 07.08.2019, стало достатньо для встановлення факту наявності власних (орендованих ) АЗС.
Відповідно до ч.1 ст. 9 Закону України « Про бухгалтерській облік і фінансову звітність в Україні» Акт наданих послуг є первинним документом, що використовується у бухгалтерському обліку та містить відомості про господарську операцію.
Згідно п.20.1.6 ст. 20 ПКУ запитувати та вивчати первинні документи мають право лише контролюючі органи. Відповідно до установчих документів та норм діючого законодавства Замовник не є контролюючим органом, тому запит Актів прийому-передачі наданих послуг від учасника є незаконним втручанням у його господарську діяльність
Щодо до п.2 -. Відповідно до пункту 2 Розділу «Інші документи» та Примітки Додатку 2 ТД Замовник просив надати копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004(за наявності), тобто вищезазначений сертифікат надається Учасником за наявності. Учасником надано сертифікат якості «МАСМА-СЕПРО» , який відповідає ДСТУ/EN/ISO/IEC 17065-2014.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення Комунальна установа «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» Одеської міської ради (надалі – Замовник, КУ «СМЕП» ОМР) керуючись частиною восьмої статті 7-1 Закону України « Про публічні закупівлі» надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень Південним офісом Держаудитслужби від 04.03.2020 року шляхом розірвання договору. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за предметом закупівлі «ДК 021:2015:009130000-9-Нафта і дистиляти» визначено, що для підтвердження наявності власних (орендованих) АЗС, що використовується на території України (обов’язково у м. Одесі) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору, при цьому, замовником не встановлено вимоги щодо обов`язкового надання додатків до цього договору, актів прийому - передачі наданих послуг, тощо. Ненадання акту передачі прийому - передачі наданих послуг до укладених договорів не змінює самого предмету вже укладеного договору оренди, а лише деталізує порядок його виконання, що не може бути розцінено як не доведення наявності власних (орендованих) АЗС, що використовується на території України (обов’язково у м. Одесі), а згідно ч.1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерській облік і фінансову звітність в Україні» є первинними документами, що використовуються у бухгалтерському обліку та містять відомості про господарську операцію. Згідно п.20.1.6 ст. 20 ПКУ запитувати та вивчати первинні документи мають право лише контролюючі органи, яким відповідно до установчих документів та норм діючого законодавства Замовник не є. Тому запит та вивчення Актів прийому-передачі наданих послуг від Учасника з боку Замовника є незаконним втручанням у його господарську діяльність. Крім того, відсутність актів прийому-передачі наданих послуг (актів наданих послуг), учасник пояснив тим, що акти є комерційною таємницею господарської діяльності підприємства,витребування яких можливо лише за рішенням суду. Водночас Учасник у довільній формі надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі зі значенням адреси розташування АЗС, власне чи орендоване або АЗС - партнерів, місце знаходження, найменування ідентифікаційний код суб’єкта, з яким укладено договір оренди, або лізингу або іншого права на використання АЗС, та копії відповідних договорів, укладених між ПП «ОККО КОНТРАКТ» та ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ» від 07.08.2019 № ОК/2-2-19/5 та ТОВ «ОККО-СХІД» від 07.08.2019 № ОК/2-2-19/6, що дало змогу замовнику встановити факт наявності власних чи орендованих АЗС та в свою чергу повністю відповідає вимогам абзацу 15 Додатку 3 до до тендерної документації. Відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Договір був укладений за результатами проведеної процедури закупівлі згідно із Законом України "Про публічні закупівлі", керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону, а саме::добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону, основним критерієм оцінки тендерних пропозицій на закупівлю є найбільш економічно вигідна ціна з урахуванням ПДВ. Пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» є з найменшою ціною, тому тендерним комітетом було прийнято рішення про визначення переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ», а відсутність актів є несуттєвим та не обов’язковим при визнанні ПП «ОККО КОНТРАКТ» переможцем. Визначення переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ» надало можливість зекономити кошти місцевого бюджету у сумі 320 698.00 грн. та, як наслідок, не має негативного впливу для бюджету міста Одеси. Положення Закону України "Про публічні закупівлі" є спеціальними нормами, які визначають правові підстави внесення змін та доповнень до договорів, укладених за наслідком публічних закупівель. Стосовно розірвання договору повинні застосовуватися норми Цивільного кодексу України (статті 651) та Господарського кодексу України (стаття 188), які визначають загальну процедуру внесення змін та розірвання договору. На час проведення моніторингу договірні зобов’язання виконано відповідно до умов Договору, здійснено оплату та відбулась поставка товару. У разі розірвання Договору настають правові наслідки, встановлені договором та законом, зокрема сплата неустойки тобто є вірогідність завдання збитків сторонам. Розірвання Договору, відсутність палива матиме негативні наслідки для місцевого бюджету, ведення господарської діяльності установи та забезпечення безпеки дорожнього руху на території міста Одеси, так як відповідно до Статуту КУ «СМЕП» ОМР створена для задоволення потреб територіальної громади міста Одеси у забезпеченні безпеки дорожнього руху із застосуванням технічних засобів інформаційно-телекомунікаційних, автоматизованих систем керування та нагляду за дорожнім рухом. Щодо порушення Замовником вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. В тендерній документації не визначено вимогу щодо надання учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав визначених у пунктах 3, 8 частини першої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, відповідно ч.3 ст.17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним відповідно до листа Мінекономіки від 16.01.2020року № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Таким чином вимога частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону щодо надання в ТД учасником інформації в довільній формі про відсутність підстав визначених у пунктах 3, 8 частини першої статті 17 Закону не є порушенням. І
2020-03-10 15:21:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
1 729 302,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 08:36
|
Додаткова уогда (1).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 08:14
|
Договор про закупівлі №37_20_Б.pdf | укладений |
19 лютого 2020 08:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1 ч. 5. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»та п. п. 1.3. п. І. «Предмет договору» справжнього договору,Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити обсяги закупівлі та Загальна вартість становить: 1 602 060,00 грн. (один мільйон шістсот дві тисячі шістдесят гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ: 267 010,00 (двісті шістдесят сім тисячі десять гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 37/20/Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |