Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо за кодом CPV ДК 021:2015 – 15110000-2 (Тазостегнова частина свиняча охолоджена, яловича печінка, грудка куряча)
Очікувана вартість
319 000,00 UAH
UA-2020-01-20-000281-b f24567c43d1144fb84e43c3242e5247b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Тетяна Валентинівна

+380567674665 rono_petrik@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, мобілізаційної та оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами Петриківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23641836
Вебсайт: https://rvo-petr.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 51800, Україна , Дніпропетровська обл., Петриківський район, с.м.т Петриківка ,вул.Гончара,3,
Контактна особа: Данильченко Тетяна Валентинівна
+380567674665
rono_petrik@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 15:12
Очікувана вартість: 319 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3700 кг
М’ясо за кодом CPV ДК 021:2015 – 15110000-2 (Тазостегнова частина свиняча охолоджена, яловича печінка, грудка куряча)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, Комунальний заклад освіти -Курилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петриківської районної ради Дніпропетровської області (Адреса: п/і 51840, смт. Курилівка, вул.Макаренка,2) -Чаплинський навчально-виховний комплекс І-ІІІ ступенів Петриківської районної ради Дніпропетровської області (Адреса: п/і 51830,с.Чаплинка, вул..Клинова,2) -Миколаївська філія «навчально-виховний комплекс» Курилівського закладу освіти І-ІІІ ступенів Петриківської районної ради Дніпропетровської області (Адреса: п/і 51842,с. Миколаївка, вул. Центральна,55) -Шульгівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» ( Адреса: п/і 51810,с. Шульгівка, вул. Центральна,103) -Комунальний заклад освіти-Лобойківська середня загальноосвітня школа ( Адреса: п/і 51830,с.Лобойківка, вул. Кооперативна,9) - Комунальний заклад освіти-Єлизаветівська середня загальноосвітня школа ( Адреса: п/і 51831,с.Єлизаветівка, вул. Центральна площа,4) -Іванівський заклад освіти І-ІІІ ступенів Петриківської районної ради Дніпропетровської області (Адреса: п/і 51812,с.Іванівка, вул. Центральна,78 )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводиться Покупцем протягом 20 календарних днів з дня поставки Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Діденко Н.І. 254 500,00
UAH з ПДВ
254 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Манейло Анна Олександрівна 306 300,00
UAH з ПДВ
306 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 316 000,00
UAH з ПДВ
316 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:20
Електронний підпис
04 лютого 2020 01:13
лист-відгук.PDF
04 лютого 2020 01:13
договір 1 від 24.01.2019.pdf
04 лютого 2020 01:13
проєкт договору.pdf

Публічні документи

02 лютого 2020 13:40
Електронний підпис
02 лютого 2020 13:36
Мед.книжки.zip
02 лютого 2020 13:36
Досвід.zip
02 лютого 2020 13:36
склад.zip
02 лютого 2020 13:36
АЛЬЯНС ProZorro(н).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Діденко Н.І.

ФОП Манейло Анна Олександрівна

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Діденко Н.І.
#2161619900
Відхилено 254 500,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 20:06
ФОП Манейло Анна Олександрівна
#3221819040
Переможець 306 300,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Манейло Анна Олександрівна
#3221819040
306 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 21:33
звіт про виконання договору укладений
03 січня 2021 21:31
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:31
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 09:48
договір укладений
24 лютого 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних асигнувань(довідка від 23.09.2020 №177)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176 300,00
UAH