Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 19720000-9 - Синтетичні волокна (Струна косильна п’ятикутна)
Очікувана вартість
59 485,97 UAH
UA-2020-01-20-000257-c f6b26aa363ee43bfa1c36a1087f1493b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 08:00
Очікувана вартість: 59 485,97 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 297,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19720000-9: Синтетичні волокна


кошти підприємства та кошти міського бюджету КФК 1216030 КЕКВ 2610
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32200 метр
Струна косильна п’ятикутна діам. 3мм (32200м або 92 бухти) (кошти підприємства та кошти міського бюджету КФК 1216030 КЕКВ 2610)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 19720000-9 — Синтетичні волокна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 09:50
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації вказано або еквівалент. Усі пропозиції будуть розглядатися тільки по характеристикам. Ми розглядаємо усіх учасників фізичних та юридичних осіб. Закупівля проводиться без ПДВ, тому акцент робиться на загальну суму без ПДВ, якщо учасник платник ПДВ то він заповнює строки які вказані у Додатку № 1 Цінова пропозиція (у тому числі ПДВ, загальна сума з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" 58 880,00
UAH
58 880,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"
#41881830
Переможець 58 880,00
UAH
03 лютого 2020 14:09

Документи

03 лютого 2020 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"
#41881830
58 880,00
UAH
Документи

Документи

03 лютого 2020 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 15:16
Додаткова угода № 1 від 10.06.2020р. до дог. № 40.pdf зміни до договору
10 червня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:19
Договір № 40 від 10.02.2020р..pdf укладений
10 лютого 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 2 221,25 грн., внесення змін до Додатку № 1 та Додатку № 2.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML