Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
994 000,00 UAH
UA-2020-01-20-000256-a 121b049a792d497883bcfc94ba6f607d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страшівський Василь Степанович

+380323660010 skpo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Об'єднане
Код ЄДРПОУ: 37592012
Місцезнаходження: 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, Шухевича 1
Контактна особа: Страшівський Василь Степанович
+380323660010
skpo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 994 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
497000 кВт*год
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - Електрична енергія (електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Шухевича, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 11:54
Додатки 3-8.docx
20 січня 2020 11:54
Додаток 2 проект договору.docx
20 січня 2020 11:54
Додаток 1 технічне завдання.docx
20 січня 2020 11:54
ТД (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аское
Дата подання: 23 січня 2020 12:44
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:05
о якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Замовник належить до групи "б" (без АСКОЕ).
Погодинного графіку споживання електричної енергії не ведеться. Необхідна електрична енергія буде використовуватись для вуличного освітлення в нічний час.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-000256-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм", Код ЄДРПОУ:42608359
Дата подання: 23 січня 2020 16:50
Дискримінаційні умови тендерної документації
На нашу думку при проведені процедури складання тендерної документації було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», необґрунтовано внесені деякі вимоги до учасників торгів, що полягає в наступному:
1.У п.2.6.4 тендерної документації замовника міститься вимога «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки Скаржник зазначає, що від моменту оприлюднення оголошення до кінцевого строку подання пропозицій у учасників є лише 10 календарних днів, з них – лише 8 робочих днів. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо. При цьому, оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати таку інформацію, та ще й у такі стислі терміни. Відповідно, Замовник вимагає інформацію, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Дискримінаційною умовою є те, що дану інформацію потрібно отримати саме від ОСР, коли інші учасники ринку електроенергії, наприклад «НЕК «Укренерго», теж такою володіють і є незацікавленими в наданні неправдивої інформації.
В цьому випадку незрозуміла мотивація Замовника щодо надання інформації, адже кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов'язків, пов'язаних із обслуговуванням клієнтів. Тобто Замовнику варто отримати інформацію щодо кількості споживачів саме у разі кількості споживачів, більшої за 50 000, адже саме тоді увага працівників постачальника розсіюється на більшу кількість споживачів. . Тому така вимога необґрунтовано дискримінує всіх учасників з кількістю споживачів менше 50000 учасників, адже учасники з більшою кількістю споживачів подавати такі довідки не зобов’язані, хоча саме їм і варто. Більше того Замовник у тендерній документації зазначає право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі будь-яких сумнівів чи недовіри до інформації, поданої учасником Замовник сам може отримати необхідну актуальну інформацію.
2. У п.1.1 розділу 3 тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер.
Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації. Оскільки тендерна документація викликають підозру щодо її розроблення під конкретного учасника, у разі Вашої необґрунтованої відповіді щодо вказаних вимог, ми будемо змушені звернутися у відповідні органи для аналізу правомірності дій членів тендерного комітету та притягнення їх до відповідальності
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2020 15:26
Шановний учасник! Тендерний комітет прийняв рішення залишити вашу вимогу без задоволення. Тендерну документацію залишити без змін.

Документи подані скаржником

23 січня 2020 16:50
Вимога КП Об'єднане.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-000256-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм", Код ЄДРПОУ:42608359
Дата подання: 30 січня 2020 17:54
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної докумнтації
На нашу думку при проведені процедури складання тендерної документації було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», необґрунтовано внесені деякі вимоги до учасників торгів, що полягає в наступному: 1. У п.2.6.4 тендерної документації замовника міститься вимога «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з наступних підстав: 1.1. Замовником встановлено обмежений час для закупівлі, оскільки від моменту, коли можна отримати відповідні довідки, до оприлюднення оголошення до кінцевого строку подання пропозицій у учасників є є лише 10 календарних днів, з них – лише 8 робочих днів. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо. Якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто за 10 робочих днів отримати таку відповідь неможливо. При цьому, відповідно до укладеного договору оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Відповідно, Замовник вимагає інформацію в дуже обмежені строки, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Необхідність саме такої дати довідок теж ніяк не обґрунтовано. 1.2. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР, коли інші учасники ринку електроенергії, наприклад «НЕК «Укренерго», теж такою володіють і є незацікавленими в наданні неправдивої інформації. В такому випадку оператори системи розподілу, які пов’язані з конкретними постачальниками можуть маніпулювати в наданні вказаної довідки. Наприклад, відповідно до інформації, висвітленої на сайті ПрАТ «Львівобленерго» (http://www.loe.lviv.ua/ua/novyny~4248) у 2018 році на ринку електроенергії розпочала свою діяльність нова компанія — ТОВ «Львівенергозбут», яка створена на базі дирекції та відділень електропостачання ПрАТ «Львівобленерго». Тому є підозра, що у випадку участі в процедурі закупівлі ТОВ «Львівенергозбут», ПрАТ «Львівобленерго» не надасть або надасть пізніше вказану довідку. 1.3. Також в цьому випадку незрозуміла мотивація Замовника щодо надання інформації лише у разі кількості споживачів постачальника меншої за 50 000 , адже кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов'язків, пов'язаних із обслуговуванням клієнтів. Тобто Замовнику варто отримати інформацію щодо кількості споживачів саме у разі кількості споживачів, більшої за 50 000, адже саме тоді увага працівників постачальника розсіюється на більшу кількість споживачів. . Тому така вимога необґрунтовано дискримінує всіх учасників з кількістю споживачів менше 50000 учасників, адже учасники з більшою кількістю споживачів подавати такі довідки не зобов’язані, хоча саме від них отримати і варто. Більше того Замовник у тендерній документації зазначає право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі будь-яких сумнівів чи недовіри до інформації про споживачів чи будь-якої іншої, поданої учасником Замовник сам може отримати необхідну актуальну інформацію. Обов’язок відповідати на запит Замовника ОСР мають такий ж, як і перед Постачальниками. Через неможливість отримати такі довідки в такий короткий строк Скаржник не може взяти участь у вказаній закупівлі, що не дозволяє йому нормально здійснювати свою господарську діяльність. 2. У п.1.1 розділу 3 тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер, унеможливлює участі у процедурі закупівлі багатьох учасників, зокрема і нас, надає переваги щодо участі в процедурі закупівлі конкретного кола учасників, проте суттєвого смислового навантаження для замовника не несе. Конкретно при проведенні закупівлі інформація про переддефолтний стан не потрібна. Для Замовника важлива саме можливість Постачальника надати товар, для цього є запитувана інформація про ліцензію на електропостачання. У разі дефолту Постачальника у нього анулюється ліцензія на електропостачання . Тобто фактично, Замовник двічі запитує документи для перевірки тієї ж складової можливості електропостачання. При цьому дискримінуються учасники, які мали переддефолтний стан, але не допустили дефолтного, оскільки їхня участь в тендері Замовником виключається. Більше того, закупівля здійснюється на 2020 рік, статус постачальника за 2019 рік уже не актуальний.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 лютого 2020 15:17

Інформація про відміну

Дата відміни
04 лютого 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій