Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маловисторопський коледж імені П.С.Рибалка СНАУ |
Код ЄДРПОУ: | 26378248 |
Місцезнаходження: | 42243, Україна , Сумська обл., село Малий Вистороп, Сумська область, Лебединський район, с. малий Вистороп, вул.Рибалка,1 |
Контактна особа: |
Магаляс Михайло Олександрович +380544536224 mksnau@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 748 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Дров`яна деревина промислового використання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 13:11 |
Додаток 3.doc | |
22 січня 2020 13:11 |
Додаток 2.doc | |
22 січня 2020 13:11 |
Додаток 1.doc | |
19 січня 2020 16:37 |
ТД Маловисторопський коледж.doc | |
19 січня 2020 16:37 |
Додаток_4.docx |
03 лютого 2020 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2020 13:11 |
Додаток 3.doc
|
||||||
22 січня 2020 13:11 |
Додаток 2.doc
|
||||||
22 січня 2020 13:11 |
Додаток 1.doc
|
||||||
19 січня 2020 16:37 |
ТД Маловисторопський коледж.doc
|
||||||
19 січня 2020 16:37 |
Додаток_4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-11-000019 ● 28418d6f3a8149a8b95468633917eb5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2020 № 5
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.02.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-19-000011-a 19.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінню Північно – Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Про надання відповіді за результатами моніторингу Державною аудиторською службою України Північно – Східним офісом Держаудитслужби у Сумській області на виконання наказу від 11.02.2020 № 5 «Про початок моніторингу закупівель» (об’єкт моніторингу – дров’яна деревина промислового використання, ID моніторингу:UA-M-2020-02-11-000019) здійснено аналіз питання правильності заповнення форм документів Маловисторопським коледжем імені П.С.Рибалка Сумського НАУ. У зв’язку із цим, повідомляємо наступне. Під час проведення процедури закупівлі Маловисторопський коледж імені П.С.Рибалка СНАУ в тендерній документації через технічну помилку не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, але в тендерній пропозиції учасника - переможця процедури закупівлі державного підприємства «Сумське лісове господарство» міститься довідка, в якій зазначена інформація, визначена в пунктах 3,8,9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (додається) та довідку про інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля, зазначену у пункті 3 частини другої статті 22 Закону (додається). Крім того, ми як Замовник, на звернення учасника 22.01.2020 перевищили термін відповіді, розцінивши його запит як пораду та поспілкувавшись з ним у телефонному режимі. Після блокування системою закупівлі був продовжений термін подання пропозицій з 04.02.2020 до 11.02.2020 та була надана відповідь учаснику. У зв’язку із продовженням системою закупівлі терміну подання пропозицій існує розбіжність в термінах. Однак, зазначена розбіжність виникла не з вини Замовника, а у зв’язку із автоматичним продовженням терміну системою. Дані обставини не вплинули на результат проведення електронного аукціону в результаті якого навчальний заклад отримав 256 тисяч грн. економії бюджетних коштів. Станом на 20.02.2020 Маловисторопський коледж імені П.С.Рибалка СНАУ не має запасу деревини для котельні, запас дров становить на 3 доби роботи котельні (підтверджується довідкою….). На даний момент коледж не має фінансових чи технічних можливостей для переходу на інші види палива чи альтернативні джерела обігріву навчального закладу. У разі відміни закупівлі за кодом ДК 021 09110000-3 Дров`яна деревина промислового використання, 880 м.куб., повторне проведення даної процедури закупівлі деревини можливе лише через значний проміжок часу, що в свою чергу приведе до зупинки котельної коледжу в зимовий період, розмерзання системи опалення навчального корпусу, та студентського гуртожитку. Це поставить під загрозу життя та здоров’я працівників і студентів коледжу. Крім того, недотримання температурного режиму в приміщеннях закладу в зимовий період призведе до порушення безпечних умов праці для працівників та студентів, чим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного Кодексу України, на охорону життя та здоров’я. Враховуючи ці факти та значну економію бюджетних коштів, педагогічний та студентський колектив коледжу просять не анулювати результати тендеру. В подальшому тендерний комітет зобов`язується не допускати в своїй роботі порушень Закону. Голова тендерного комітету Савченко М.Ф.
2020-02-21 15:48:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз'яснення на звернення щодо тендерної документації.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Сумське лісове господарство |
723 360,00
UAH з ПДВ
|
491 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТУПАК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
682 000,00
UAH з ПДВ
|
544 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
696 400,00
UAH з ПДВ
|
544 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Жованик Вікторія Анатоліївна |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
545 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Лебединське лісове господарство" |
739 200,00
UAH з ПДВ
|
554 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРДЖЕЙН ТРЕЙД" |
714 560,00
UAH з ПДВ
|
645 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
729 520,00
UAH з ПДВ
|
729 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Калашніков Вадим Сергійович |
730 400,00
UAH з ПДВ
|
730 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Сумське лісове господарство #00992964 |
Переможець |
491 040,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 19:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:32
|
Додатк угода _2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 16:38
|
Dodatkova ugoda.pdf | зміни до договору |
04 березня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 10:24
|
підписаний контракт | укладений |
25 лютого 2020 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Довідка Торгово-промислової палати №10 від 02.03.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |