Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (ПРИРОДНИЙ ГАЗ)
Очікувана вартість
404 600,00 UAH
UA-2020-01-19-000006-b 268725354ff24c51b6fe6e0b304dcf1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриб Тарас Олександрович

+380971742692 taras_g@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти"
Код ЄДРПОУ: 25994450
Місцезнаходження: 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вул. Пушкіна, 2
Контактна особа: Гриб Тарас Олександрович
+380971742692
taras_g@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 13:03
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 13:03
Початок аукціону: 05 лютого 2020 11:53
Очікувана вартість: 404 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 023,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57500 м.куб
ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (ПРИРОДНИЙ ГАЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32536, Україна, Хмельницька область, с. Говори (Віньковецький район), вул. Незалежності, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
4500 м.куб
К 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (ПРИРОДНИЙ ГАЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32100, Україна, Хмельницька область, смт Ярмолинці, вул. Павла Чубинського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000055 ● ab34bbe1a5184fd8ae68427af74deb39
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
від 03.12.2020 №71
м. Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 03.12.2020 №71
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-19-000006-b 19.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 15:51:10

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-19-000006-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» ДНЗ «Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти» (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (код юридичної особи в ЄДРПОУ 38772399) про постачання природного газу (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) від 26.02.2020 за №17-398/19.
1) Згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 21.09.2020 №3, від 12.10.2020 №4, від 19.10.2020 №5, від 10.11.2020 №6 до Договору від 26.02.2020 за №17-398/19?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-18 13:35:41

пояснення

Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваш запит .
Дійсно був укладений договір №17-398/19 від 26.02.2020 року з ТОВ»Сервіс групп ЛТД».Керуючись п.2 ч.4 ст.36 (в новій редакції п.2 частини 5 статті 41) ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшувати ціну газу на 10% та внести зміни до Договору постачання природного газу №17-398/19 від 26.02.2020року.
Надаємо цінову довідку №992/20 від 11.09.2020 року до додаткової угоди від 21.09.2020р №3 ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1123/20 від 02.10.2020року до додаткової угоди №4 від 12.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1173/20 від 09.10.2020року до додаткової угоди №5 від 19.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1337/20 від 04.11.2020року до додаткової угоди №6 від 11.11.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Підтверджуючі документи надамо через електронну систему закупівель. Просимо Вас врахувати наші пояснення.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-18 13:48:22

Пояснення з власної ініціативи

Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваш запит .
Дійсно був укладений договір №17-398/19 від 26.02.2020 року з ТОВ»Сервіс групп ЛТД».Керуючись п.2 ч.4 ст.36 (в новій редакції п.2 частини 5 статті 41) ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшувати ціну газу на 10% та внести зміни до Договору постачання природного газу №17-398/19 від 26.02.2020року.
Надаємо цінову довідку №992/20 від 11.09.2020 року до додаткової угоди від 21.09.2020р №3 ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1123/20 від 02.10.2020року до додаткової угоди №4 від 12.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1173/20 від 09.10.2020року до додаткової угоди №5 від 19.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1337/20 від 04.11.2020року до додаткової угоди №6 від 11.11.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Підтверджуючі документи надамо через електронну систему закупівель. Просимо Вас врахувати наші пояснення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 348 378,00
UAH з ПДВ
338 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» 356 190,00
UAH з ПДВ
338 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" 372 000,00
UAH з ПДВ
341 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:14
Документи переможця.pdf
20 січня 2020 16:59
Електронний підпис
20 січня 2020 16:59
Штатний розпис копія.pdf
20 січня 2020 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2020 16:59
Статут ориг.pdf
20 січня 2020 16:59
Сертифікати якості.pdf
20 січня 2020 16:58
Розрахунок вартості.pdf
20 січня 2020 16:58
Проект договору.pdf
20 січня 2020 16:58
Паспорт якості.pdf
20 січня 2020 16:58
Договір оренди ориг..pdf
20 січня 2020 16:58
Довідка щодо Законів.pdf
20 січня 2020 16:58
Довідка про санкції.pdf
20 січня 2020 16:58
Довідка про веб- сайт.pdf
20 січня 2020 16:58
Довідка б.pdf
20 січня 2020 16:58
Довідка -2.pdf
20 січня 2020 16:58
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 січня 2020 16:58
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 січня 2020 16:58
Витяг ЄДР ориг..pdf
20 січня 2020 16:58
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 11:59
Електронний підпис
31 січня 2020 11:16
5Паспорт.PDF
31 січня 2020 11:16
22Договір Ферпласт.pdf
31 січня 2020 11:16
11Баланс.pdf
31 січня 2020 11:16
7Виписка УГЕП.pdf
31 січня 2020 11:16
16Договір суборенди.pdf
31 січня 2020 11:16
15Матер - тех база.JPG
31 січня 2020 11:16
17Працівники.JPG
31 січня 2020 11:15
20Наказ Костєв.JPG
31 січня 2020 11:15
18Штатний розпис.JPG
31 січня 2020 11:15
19.1ДФ.pdf
31 січня 2020 11:15
20Наказ на 0,5 ставки.PDF
31 січня 2020 11:15
23Відгук Екотекстиль.pdf
31 січня 2020 11:15
14Строк дії ТД.JPG
31 січня 2020 11:15
6Субпідрядник.JPG
31 січня 2020 11:15
20Наказ Шульга.JPG
31 січня 2020 11:15
8Наказ Директор.jpg
31 січня 2020 11:15
2Опис Статуту.jpg
31 січня 2020 11:15
23Відгук Ферпласт.pdf
31 січня 2020 11:15
40Ліцензія.PDF
31 січня 2020 11:15
3Статут.PDF
31 січня 2020 11:15
Проект договору.pdf
31 січня 2020 11:15
Якість товару.pdf
31 січня 2020 11:15
Реєстр.pdf
31 січня 2020 11:15
ТП.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 20:33
Електронний підпис
24 січня 2020 20:30
1_Статут.pdf
24 січня 2020 20:30
Проект договору.pdf
24 січня 2020 20:30
Штатний розпис.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Контракт директора.pdf
24 січня 2020 20:30
Реєстр документів.pdf
24 січня 2020 20:30
Технічне завдання.pdf
24 січня 2020 20:30
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 20:30
Довідка МТБ.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Договора оренди МТБ.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Трудові книжки.pdf
24 січня 2020 20:30
Довідка про сайт.pdf
24 січня 2020 20:30
ГЛ про істотні умови.pdf
24 січня 2020 20:30
ГЛ не під санкціями.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2020 20:30
ГЛ щодо довідки ТТП.pdf
24 січня 2020 20:30
ГЛ згідно статті 17.pdf
24 січня 2020 20:30
2019_Відгук МВС.pdf
24 січня 2020 20:30
ГЛ про 5 днів.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Наказ на директора.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Витяг ЄДР.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Висновок_ТПП.pdf
24 січня 2020 20:30
1_Висновок_ТПП2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 338 458,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
338 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:04
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 16:01
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:58
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:30
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 17:07
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 18:05
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 17:59
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 12:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 23:39
Договір (закупівля природного газу) укладений
26 лютого 2020 23:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 17-398/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17-398/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 17-398/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 17-398/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 17-398/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 17-398/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 170 388,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 398,00 UAH)