Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНЗ "Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 25994450 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вул. Пушкіна, 2 |
Контактна особа: |
Гриб Тарас Олександрович +380971742692 taras_g@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2020 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 13:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 13:03 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 404 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 023,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2020 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2020 12:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (січень 2020).doc | |
19 січня 2020 12:58 |
Додаток 3 (Проект договору).docx | |
19 січня 2020 12:58 |
Додаток 2 (Технічне завдання).docx | |
19 січня 2020 12:58 |
Додаток 1 (Форма Тендерна пропозиція).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000055 ● ab34bbe1a5184fd8ae68427af74deb39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 03.12.2020 №71
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 03.12.2020 №71
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-19-000006-b 19.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-14 15:51:10
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-19-000006-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» ДНЗ «Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти» (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (код юридичної особи в ЄДРПОУ 38772399) про постачання природного газу (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) від 26.02.2020 за №17-398/19.
1) Згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 21.09.2020 №3, від 12.10.2020 №4, від 19.10.2020 №5, від 10.11.2020 №6 до Договору від 26.02.2020 за №17-398/19?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-18 13:35:41
пояснення
Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваш запит .
Дійсно був укладений договір №17-398/19 від 26.02.2020 року з ТОВ»Сервіс групп ЛТД».Керуючись п.2 ч.4 ст.36 (в новій редакції п.2 частини 5 статті 41) ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшувати ціну газу на 10% та внести зміни до Договору постачання природного газу №17-398/19 від 26.02.2020року.
Надаємо цінову довідку №992/20 від 11.09.2020 року до додаткової угоди від 21.09.2020р №3 ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1123/20 від 02.10.2020року до додаткової угоди №4 від 12.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1173/20 від 09.10.2020року до додаткової угоди №5 від 19.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1337/20 від 04.11.2020року до додаткової угоди №6 від 11.11.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Підтверджуючі документи надамо через електронну систему закупівель. Просимо Вас врахувати наші пояснення.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-12-18 13:48:22
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваш запит .
Дійсно був укладений договір №17-398/19 від 26.02.2020 року з ТОВ»Сервіс групп ЛТД».Керуючись п.2 ч.4 ст.36 (в новій редакції п.2 частини 5 статті 41) ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовилися збільшувати ціну газу на 10% та внести зміни до Договору постачання природного газу №17-398/19 від 26.02.2020року.
Надаємо цінову довідку №992/20 від 11.09.2020 року до додаткової угоди від 21.09.2020р №3 ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1123/20 від 02.10.2020року до додаткової угоди №4 від 12.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1173/20 від 09.10.2020року до додаткової угоди №5 від 19.10.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Цінову довідку №1337/20 від 04.11.2020року до додаткової угоди №6 від 11.11.2020 року ТОВ»Сервіс групп ЛТД» на 2 аркушах.
Підтверджуючі документи надамо через електронну систему закупівель. Просимо Вас врахувати наші пояснення.
- цінова довідка
- цін. проп. до дод. угоди _5.pdf
- цін. проп. до дод. угоди _6.pdf
- цін. проп.до дод уг. _3.pdf
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
348 378,00
UAH з ПДВ
|
338 458,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» |
356 190,00
UAH з ПДВ
|
338 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" |
372 000,00
UAH з ПДВ
|
341 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Переможець |
338 458,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 16:04
|
додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 15:58
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 11:30
|
Додаткова угода _4.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 17:07
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 18:05
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 12:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 23:39
|
Договір (закупівля природного газу) | укладений |
26 лютого 2020 23:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 17-398/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17-398/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 17-398/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 17-398/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 17-398/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 17-398/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |