Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
383 756,25 UAH
UA-2020-01-18-000288-c 43bd6a923b6c428aa765639ac7be46d5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Груй

+38033740382 prozorroosvitaprom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141638
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 41
Контактна особа: Владислав Груй
+38033740382
prozorroosvitaprom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Керуючись п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, в разі якщо було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк 5 днів у разі застосування переговорної процедури закупівлі електричної ененргії з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
ЗВІТИ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-14-000288-b
Дата формування звітів: 30 грудня 2019.
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-30-000273-c
Дата формування звіту: 14 січня 2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2020 23:48
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131875 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється на умовах післяоплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії та рахунку Постачальника. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

18 січня 2020 23:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2020 23:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2020 23:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
Переможець 383 756,25
UAH з ПДВ
18 січня 2020 23:48

Документи

18 січня 2020 23:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2020 23:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
383 756,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2020 23:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:37
Додаткова угода 2 зменшення обсягів закупівлі.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 15:24
Додаткова угода електроенергія.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 15:05
Протокол-рішення УО про виправлення технічних (механічних, формальних) помилок.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 18:07
Договір.pdf укладений
28 січня 2020 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про виправлення технічних (механічних, формальних) помилок Уповноважена особа Груй Владислав Олександрович, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель замовника – ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, діючи на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», – ВСТАНОВИВ: 28 листопада 20209 р. на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено дані, на основі яких сформовано Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-01-18-000288-c щодо предмета закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (електрична енергія)». У той же час, під час оприлюдненняданих для формування Звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-01-18-000288-c у пункті 20 було допущено технічну (механічну) помилку в частині зазначення розміру ПДВ, а саме розмір ПДВ 63 959,38 UAH. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому, у випадках виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель, та в яких допущені помилки технічного характеру, які не можливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов'язань, з мстою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом, тощо) та можуть надати його разом з іншими документами до відповідного органу Казначейства. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 (зі змінами), – ВИРІШИВ: 1. Прийняти рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю до форми Річного плану закупівель № UA-2020-01-18-000288-c, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу. 2. Пункт 20 форми Звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-01-18-000288-c, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу, викласти у такій редакції: «20. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 383 756,25 UAH (в тому числі ПДВ 63 959,38 UAH)» 3. Дане рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю до форми Звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-01-18-000288-c, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу (за наявності технічної можливості).
Номер договору про закупівлю: 23-20/131/4
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку № 2 Заяви - приєднання до договору про постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги № 23-20/131/4 від 27.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 23-20/131/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Додатку №2 Заяви-приєднання до договору про постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги № 23-20/131/4 від 27.01.2020р, а саме дані щодо кількості товару (обсяги електричної енергії) викласти в редакції, наведеній у Додатковій угоді 2 зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до цього абзац 3 пункту 2.1. Договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг 23-20/131/4 від 27.01.2020р. викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 283390,38 грн. (двісті вісімдесят три тисячі триста дев’яносто грн. 38 коп.), у тому числі: ПДВ – 47231,73 грн. (ціна Договору визначається з урахуванням вимог Податкового Кодексу України). Ціна цього Договору є орієнтовною і визначається з врахуванням інших платежів передбачених чинним законодавством та додатком 1 до даного Договору і може бути змінена за взаємною згодою Сторін та в порядку передбаченому чинним законодавством. Всі інші умови Договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг № 23-20/131/4 від 27.01.2020р. залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 23-20/131/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 264 239,23
UAH (в тому числі ПДВ 44 039,87 UAH)