Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове (без додавання рослинних жирів), жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/0,18 кг - 1/0,2 кг
Очікувана вартість
3 354 050,00 UAH
UA-2020-01-18-000267-c 064ab27d5595451d9ed208e9b4c9e37b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2020 23:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:57
Очікувана вартість: 3 354 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 770,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18130 кг
масло вершкове (без додавання рослинних жирів), жирністю не менше 72,5%, фасоване 1/0,18 кг - 1/0,2 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2020 23:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2020 23:00
TD2020_масло.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000021 ● 9107cbb0faef4df5b34b4fd7331f5459
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.03.2020 № 57

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-01-18-000267-c 18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015 2 871 792,00
UAH з ПДВ
2 871 792,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 3 154 620,00
UAH з ПДВ
3 154 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2020 19:45
Електронний підпис
02 лютого 2020 19:43
Додатки 7 8 9.PDF
02 лютого 2020 19:43
Додаток 5.pdf
02 лютого 2020 19:43
Додаток 3 частина 3.pdf
02 лютого 2020 19:43
Додаток 3 частина 2.pdf
02 лютого 2020 19:43
Додаток 3 частина 1.pdf
02 лютого 2020 19:43
Додаток 4.PDF
02 лютого 2020 19:43
Додаток 2.PDF

Публічні документи

25 лютого 2020 12:00
Scan20200225113427.pdf
02 лютого 2020 17:03
Електронний підпис
02 лютого 2020 17:01
Додаток 8.pdf
02 лютого 2020 17:01
Додаток 7.pdf
02 лютого 2020 17:01
Додаток 6.pdf
02 лютого 2020 17:01
Додаток 5.pdf
02 лютого 2020 17:01
Додаток 4.pdf
02 лютого 2020 17:00
Додаток 3.pdf
02 лютого 2020 17:00
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спарта 2015

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 2 871 792,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 21:53
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Переможець 3 154 620,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2020 20:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2020 20:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
3 154 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:04
ДУ № 5 дог № 56-ПХ_вт (01.02.2021) (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 08:41
ДУ № 4 дог № 56-ПХ_вт (12.01.2021) (1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:55
ДУ № 3 дог № 56-ПХ_вт (29.12.2020) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:02
ДУ № 2 дог № 56-ПХ_вт (28.12.2020) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:39
ДУ № 1 дог № 56-ПХ_вт (22.12.2020) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 12:17
договір 56-ПХ_вт.pdf укладений
05 березня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з відповідним зменшенням ціни договору
Номер договору про закупівлю: 56-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з відповідним зменшенням ціни договору
Номер договору про закупівлю: 56-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.12.3, 12.9 Договору, п.8 ч.4 ст.36, ч.5 ст.36, п.6 р.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 56-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 56-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.12.3, 12.9 Договору, п.8 ч.4 ст.36, ч.5 ст.36, п.6 р.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 56-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 212 270,80
UAH (в тому числі ПДВ 368 711,80 UAH)