Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо свинини (півтуші або чверть тушки свіже або охолоджене)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-01-17-003083-c e85aef5a076b4f0397a73ac816f58dde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ

0473320847 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ
0473320847
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:23
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015, код 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свинини (півтуші або чверть тушки свіже або охолоджене)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
М’ясо свинини (півтуші або чверть тушки свіже або охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, поетапно шляхом оплати Замовником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 19:21
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 січня 2020 19:20
Тендерна документація зі змінами.pdf
24 січня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 19:21
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 січня 2020 19:20
Тендерна документація зі змінами.pdf
17 січня 2020 19:33
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАЛАШНИК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 522 000,00
UAH з ПДВ
522 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ" 530 000,00
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 18:39
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:29
Стаття 17.pdf
10 лютого 2020 10:29
Довідка МВС.pdf
10 лютого 2020 10:29
Довідка ДФС.jpg
02 лютого 2020 20:37
Електронний підпис

Публічні документи

02 лютого 2020 21:47
Електронний підпис
02 лютого 2020 21:41
відомості.pdf
02 лютого 2020 21:41
паспорт.pdf
02 лютого 2020 21:41
ид код.pdf
02 лютого 2020 21:41
витяг ЄП.pdf
02 лютого 2020 21:41
виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАЛАШНИК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАЛАШНИК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
#2222626173
Переможець 522 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЛАШНИК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
#2222626173
522 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2021 08:44
7. Протокол про затв. зв_ту МЯСО 137.PDF укладений
23 січня 2021 08:42
інформація для звіту по Д.137.PDF укладений
23 січня 2021 08:42
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 11:45
ДУ до Д. 137 МЯСО 2.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:39
ДУ до Д. 137 МЯСО на 2021 20 відсотків 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 21:05
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 21:04
Гарантiя.pdf укладений
19 лютого 2020 21:03
Договір 137 від 19.02.2020 року.PDF укладений
19 лютого 2020 21:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а тому Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, але не пізніше 01.05. 2021 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами. 2. Сторони внаслідок внесення зміни / п.1 даної Додаткової угоди / щодо продовження дії Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, вирішили доповнити розділ 10 Договору п. 10.3. наступного змісту : «п.10.3. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дію даного Договору може бути продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , в обсязі - 104400 грн.00 коп. ( сто чотири тисячі чотириста гривень 00 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі , згідно із затвердженими в установленому порядку видатками на цю мету». 3. Сторони внаслідок внесення змін /п.п.1,2 даної Додаткової угоди /, і оскільки сума по договору збільшиться на 104400 грн.00 коп. ( сто чотири тисячі чотириста гривень 00 копійок), погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 626400,00 грн. (шістсот двадцять шість тисяч чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ, що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника. ». 4. Сторони у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі , укладеному в попередньому – 2020 році , дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару внаслідок чого погодили внести зміни до п.1.2. Розділу 1 Договору виклавши його у новій редакції: «п.1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: М’ясо (м’ясо свинини (півтуші або чверть тушки свіже або охолоджене) – Кількість товару - 5400 кг. Ціна за одиницю товару: 116,00 грн/кг без ПДВ. 13. Номер додаткової угоди - № 1 14. Сума договору після внесення змін. 626400,00 грн. (шістсот двадцять шість тисяч чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : Найменування (номенклатура , асоритент) та кількість товару Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: М’ясо (м’ясо свинини (півтуші або чверть тушки свіже або охолоджене) – Кількість товару - 5400 кг. Ціна за одиницю товару: 116,00 грн/кг без ПДВ. /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 1 до ДОГОВОРУ № 137 від 19.02.2020р. , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМЕНШЕНН КІЛЬКОСТІ. ЗМІНА ДАТИ СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ , у зв’язку з проведенням процедури закупівлі у 2021 році і укладенням договору на 2021 рік. Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону 1. Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару за Договором на 900 (дев’ятсот) кілограм, внаслідок чого погодили внести зміни до п.1.2. Розділу 1 Договору виклавши його у новій редакції: «п.1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: М’ясо (м’ясо свинини (півтуші або чверть тушки свіже або охолоджене) – Кількість товару - 4500 кг. Ціна за одиницю товару: 116,00 грн/кг без ПДВ. 2. Сторони внаслідок внесення змін / п.1 даної Додаткової угоди /, і оскільки сума по договору зменшиться на 104400 грн.00 коп. ( сто чотири тисячі чотириста гривень 00 копійок), погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 522000,00 грн. ( п’ятсот двадцять дві тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ, що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника. ». 3. Сторони погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, але не пізніше 22.01. 2021 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами. 13. Номер додаткової угоди - № 2 14. Сума договору після внесення змін. 522000,00 грн. ( п’ятсот двадцять дві тисячі гривень 00 копійок) без ПДВ . 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: М’ясо (м’ясо свинини (півтуші або чверть тушки свіже або охолоджене) – Кількість товару - 4500 кг. Ціна за одиницю товару: 116,00 грн/кг без ПДВ. /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 2 до ДОГОВОРУ № 137 від 19.02.2020р., ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 22 січня 2021
Сума оплати за договором: 522 000,00
UAH