Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 03196073 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., Менський р-н, м. Мена, вул. Сіверський шлях, буд. 26 |
Контактна особа: |
Катерина Боюн +380994363612 03196073@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 16:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
17 січня 2020 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 15:20 |
повідомлення.PDF | |
17 січня 2020 15:20 |
запрошення.PDF | |
17 січня 2020 14:46 |
ПРОТОКОЛ почта 01.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-05-000004 ● c948811919394e86bc8cd2f10a85a772
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2020 № 14
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.03.2020 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2020-01-17-002387-b 17.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-12 17:02:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поштових та кур'єрських послуг ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-17-002387-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
У зв’язку з чим Управлінням соціального захисту населення Менської районної державної адміністрації (далі – Замовник) укладено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель два договори:
- договір від 28.01.2020 № 29-36-106 на послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу на суму 678543,00 грн;
- договір від 28.01.2020 № 29-37-107 на послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій формі на суму 121997,00 грн, при тому, що Замовником у пункті 4 «Конкретна назва предмета закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюдненого в електронній системі закупівель 17.01.2020 зазначено предмет закупівлі «Поштові та кур'єрські послуги», а в пункті 12 «Ціна пропозиції» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель зазначено ціну 800540,00 гривень?
Крім того, просимо пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі частини другої статті 35 Закону «Про публічні закупівлі» та обґрунтувати її застосування з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов її застосування (пункти 13, 14 форми повідомлення про намір укласти договір).
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-16 16:34:05
Відповідь на Запит про надання пояснень
Відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України на 2020 рік” та рішень місцевих органів влади Договори на доставку різних виплат громадянам мають укладатися окремо:
- на послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;
- та на послуги з виплати та доставки соціальних допомог.
Під час проведення процедури закупівлі за рекомендацією листа Мінсоцполітики та враховуючи статтю 35 Закону, частину третю статті 631 Цивільного кодексу України, застосовували предмет закупівлі за кодом: ДК О21:2015 64110000-0 поштові послуги.
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. На сьогодні відсутні чинні нормативно-правові акти, які регулюють питання закупівлі зазначених послуг, у зв’язку з чим їх закупівлю необхідно здійснювати у порядку та за процедурами, передбаченими Законом. При визначенні процедури закупівлі керувалися: Законом України "Про поштовий зв'язок", Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» зі змінами та доповненнями, Постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019р. №807 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Постановами Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019р. №373 та від 14 серпня 2019 року №807, а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання виплати, доставки соціальної допомоги, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 року №728-р АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно з пунком 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.2009 року, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктам поштового зв’язку, з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленному законодавством порядку. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 28.04.2009 року № 464/156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 02.07.2009 року за №592/16608, послуги з виплати та доставки пенсій, соціальної допомоги надають підрозділи національного оператора – пошти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв’язку. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі послуг поштового зв’язку кваліфікаційні критерії до АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" не встановлюються. Отже, зазначені послуги можуть бути надані виключно АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", яке володіє виключним правом на надання поштових послуг з виплати, доставки соціальної допомоги, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано в звязку з виявленням помилок
2020-03-30 12:15:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто
2020-04-03 11:29:01
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" Філія Чернігівська дирекція #25572588 |
Переможець |
800 540,00
UAH
|
17 січня 2020 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 12:04
|
Додаткова угода на розірвання договору №29-37-107.PDF | укладений |
30 березня 2020 12:01
|
Додаткова угода на розірвання договору №29-36-106.PDF | укладений |
30 березня 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 15:51
|
ДОГОВІР №29-36-107.PDF | укладений |
28 січня 2020 15:50
|
ДОГОВІР №29-36-106.PDF | укладений |
28 січня 2020 15:44
|