Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

65110000-7 Розподіл води (Послуги з централізованого питного водопостачання)
Очікувана вартість
75 397,91 UAH
UA-2020-01-17-002380-b c0b9a4349e6f422ab9ff80551bed842f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Володимирівна Харкевич

+380563759984
+380679756804
+380631088812
agch_dmdkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984501
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 29
Контактна особа: Ольга Володимирівна Харкевич
+380563759984,+380679756804,+380631088812
agch_dmdkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6851 метр кубічний
Послуги з централізованого питного водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Виходячи з даних Звітів про контрольні показники приладів і засобів обліку на 15 число Розрахункового місяця, наданих АБОНЕНТОМ ВОДОКАНАЛУ (п. 4.2 ДОГОВОРУ) та визначених середніх обсягів споживання послуг з 16 по 30 (31) Розрахункового місяця , актів обстежень, не пізніше 20 числа розрахункового місяця, ВОДОКАНАЛ визначає об’єм наданих АБОНЕНТУ ПОСЛУГ за Розрахунковий місяць, розмір плати за скид понаднормативних забруднень та розмір оплати ПОСЛУГ за цей Розрахунковий місяць та надає АБОНЕНТУ два примірника акта-рахунку приймання наданих ПОСЛУГ, підписаних уповноваженою особою та скріплених печаткою ВОДОКАНАЛА. Розрахунок по оплаті ПОСЛУГ за Розрахунковий місяць повинен бути проведений АБОНЕНТОМ шляхом перерахування грошей на банківський рахунок ВОДОКАНАЛУ не пізніше 30 числа поточного місяця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

17 січня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341305
Переможець 75 397,91
UAH з ПДВ
17 січня 2020 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 12:08
ДУ_Водопостачання _Зменшення суми договору.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 12:07
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 14:57
Договір_Водопостачання 2020.pdf укладений
17 січня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1) частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами, а саме: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», зменшити суму договору на 56 580,93 грн (п’ятдесят шість тисяч п’ятсот вісімдесят грн 93 коп). Відповідно до ст.ст. 48, 51 Бюджетного кодексу України загальна сума кошторисних асигнувань по цьому Договору на січень-березень 2020 року складає 18 816,98 грн (вісімнадцять тисяч вісімсот шістнадцять грн. 98 коп ), в т.ч. ПДВ 3 136,16 грн. Сума договору складається з суми по загальному фонду кошторису та за рахунок відшкодованих коштів». Оплата за послуги з централізованого питного водопостачання здійснюється з казначейського рахунку та рахунку АТ КБ ПриватБанк. 2. Доповнити реквізити договору додатковим розрахунковим рахунком Замовника, та Реквізити Замовника у Договорі викласти в наступній редакції: «Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча клінічна лікарня №2» Дніпровської міської ради код ЄДРПОУ 01984501 49101, м.Дніпро, вул.Володимира Антоновича, 29, IBAN №UA948201720344300001000044524 ДКСУ в м.Київ, IBAN №UA433052990000026002050527244 АТ КБ ПриватБанк тел./факс (056)-373-65-28 degtyar_sp@ukr.net Голова комісії з припинення С.П.Дігтяр»
Номер договору про закупівлю: №2402в
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML