Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А3, А4, А5, степлери, скоби, коректори, олівці, реєстратори, грифелі, біндери, клей, лінійки, маркери, скріпки, ручки, гумки, підставки-органайзери, точилки, канцелярські кнопки, закладки з липким шаром, тощо
Очікувана вартість
66 443,64 UAH
UA-2020-01-17-002222-c 2101a614d99e4376bb2050ae32566f0c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Договір поставки товарів: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А3, А4, А5, степлери, скоби, коректори, олівці, реєстратори, грифелі, біндери, клей, лінійки, маркери, скріпки, ручки, гумки, підставки-органайзери, точилки, канцелярські кнопки, закладки з липким шаром, тощо) - укладено відповідно до чинного законодавства в Україні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Папір А3, А4, А5, степлери, скоби, коректори, олівці, реєстратори, грифелі, біндери, клей, лінійки, маркери, скріпки, ручки, гумки, підставки-органайзери, точилки, канцелярські кнопки, закладки з липким шаром, тощо. (Джерело фінансування - власні кошти))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, М.Грушевського, буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

17 січня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКІП-ЦЕНТР»
#42462852
Переможець 66 443,64
UAH з ПДВ
17 січня 2020 16:22

Документи

17 січня 2020 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 16:45