Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивозу твердих побутових відходів за адресою: м. Олешки, вул. Гвардійська, 30
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2020-01-17-002168-b d7fe12f1c54e47c691c7a38859e41e9e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мельниченко

+380955787725 oleshki_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., м.Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Олена Мельниченко
+380955787725
oleshki_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з вивозу твердих побутових відходів за адресою: м. Олешки, вул. Гвардійська, 30
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивозу твердих побутових відходів за адресою: м. Олешки, вул. Гвардійська, 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, вул. Гвардійська,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги, здійснюється за готівковим та безготівковим розрахунком, в кінці кожного поточного місяця, протягом 5 банківських днів з дня отримання вктів наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

17 січня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТЕ-МІСТО"
#37411696
Переможець 2 500,00
UAH
17 січня 2020 14:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:42
ДУ 3 до Договору 20.pdf укладений
01 вересня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 11:08
Д У № 2 До Дог 20 від 25.05.2020.pdf зміни до договору
25 травня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 14:39
ДУ1 до Д 20 Чисте місто.pdf зміни до договору
19 березня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 14:31
Договір 20.pdf укладений
17 січня 2020 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли спільної згоди внести зміни до п. 7.1. Договору №17від 17.01.2020 р. про надання послуг з вивезення вуличного змету:- Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30 квітня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 Сторони дійшли спільної згоди внести зміни до п. 7.1 Договору №20 від 17.01.2020р. про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів : - Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30 червня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 906,51
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли спільної згоди розірвати Договір № 20 від 17.01.2020 року про надання послуг з вивезення твердих побітових відходів.