Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002061-b ● 3fd07aa7012a4109b5d4b017d9f6d520
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188272 |
Місцезнаходження: | 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167 |
Контактна особа: |
Вікторія Бабанська +380567222365,+380958045132 dddi07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Інформація про предмет закупівлі в документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Світильник стельовий PANEL LESH-600-20 595*595*9 MM 36 BT 4000.0 K (ЛЕД панель) або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2020
—
18 лютого 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводиться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно накладної, протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 13:00 |
Документація світильники 2020.docx | |
17 січня 2020 14:13 |
Документація світильники 2020.docx |
20 січня 2020 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2020 13:00 |
Документація світильники 2020.docx
|
|||
17 січня 2020 14:13 |
Документація світильники 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація Замовника
Дата подання: 18 січня 2020 13:32
Дата відповіді: 20 січня 2020 12:58
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що система електронних публічних закупівель ProZorro сповідує принцип «всі бачать все», іншими словами, всі, в кого є доступ до Інтернету, можуть бачити інформацію на порталі prozorro.gov.ua. При цьому, документи, які Постачальник завантажує до системи ProZorro стають публічною інформацією та розміщуються у відкритому доступі системи.
В той же час, нагадую Вам про те, що використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. Таке заволодіння шахраями персональними даними є злочином, і команда ProZorro, занепокоєна неправомірним використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації щодо запитів персональних даних: (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih).
Також нагадуємо Вам, що кожен з Учасників детально підтверджує свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків) на етапі реєстрації чи реєстрації змін, внаслідок чого отримує виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР). Виписку чи витяг з ЄДР, Учасники надають в складі своєї пропозиції та завантажують в систему електронних закупівель. У разі бажання додаткового отримання офіційно підтвердженої інформації про Учасника, Замовник в будь-який момент має можливість безкоштовно переглянути ці дані на поточну дату у відкритих державних реєстрах України (ЄДР на сайті Міністерства юстиції України (usr.minjust.gov.ua)).
Враховуючи вищевикладене, запобігаючи, згідно законодавства України, поширенню конфіденційної інформації про фізичних осіб і потраплянню вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, настійно просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками копії паспорту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою уникнення неправомірного використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вимогу про надання Учасниками копії паспорту виключено з тендерной документації Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" #2288101199 |
Переможець |
2 500,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 09:23
|
договір світильники.pdf | укладений |
18 лютого 2020 09:22
|