Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002061-b 3fd07aa7012a4109b5d4b017d9f6d520
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бабанська

+380567222365
+380958045132
dddi07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188272
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Контактна особа: Вікторія Бабанська
+380567222365,+380958045132
dddi07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 11:18
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Інформація про предмет закупівлі в документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Світильник стельовий PANEL LESH-600-20 595*595*9 MM 36 BT 4000.0 K (ЛЕД панель) або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  18 лютого 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводиться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно накладної, протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 13:00
Документація світильники 2020.docx
17 січня 2020 14:13
Документація світильники 2020.docx
20 січня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 13:00
Документація світильники 2020.docx
17 січня 2020 14:13
Документація світильники 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація Замовника
Дата подання: 18 січня 2020 13:32
Дата відповіді: 20 січня 2020 12:58
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що система електронних публічних закупівель ProZorro сповідує принцип «всі бачать все», іншими словами, всі, в кого є доступ до Інтернету, можуть бачити інформацію на порталі prozorro.gov.ua. При цьому, документи, які Постачальник завантажує до системи ProZorro стають публічною інформацією та розміщуються у відкритому доступі системи. В той же час, нагадую Вам про те, що використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. Таке заволодіння шахраями персональними даними є злочином, і команда ProZorro, занепокоєна неправомірним використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації щодо запитів персональних даних: (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Також нагадуємо Вам, що кожен з Учасників детально підтверджує свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків) на етапі реєстрації чи реєстрації змін, внаслідок чого отримує виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР). Виписку чи витяг з ЄДР, Учасники надають в складі своєї пропозиції та завантажують в систему електронних закупівель. У разі бажання додаткового отримання офіційно підтвердженої інформації про Учасника, Замовник в будь-який момент має можливість безкоштовно переглянути ці дані на поточну дату у відкритих державних реєстрах України (ЄДР на сайті Міністерства юстиції України (usr.minjust.gov.ua)). Враховуючи вищевикладене, запобігаючи, згідно законодавства України, поширенню конфіденційної інформації про фізичних осіб і потраплянню вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, настійно просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками копії паспорту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою уникнення неправомірного використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вимогу про надання Учасниками копії паспорту виключено з тендерной документації Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" 2 500,00
UAH з ПДВ
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 3 490,00
UAH з ПДВ
3 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 17:16
Паспорт-4.Pdf
23 січня 2020 17:16
Паспорт-3.Pdf
23 січня 2020 17:16
Паспорт-2.Pdf
23 січня 2020 17:16
Паспорт-1.Pdf
23 січня 2020 17:16
Код Ин.Pdf
23 січня 2020 17:16
Дані учасника 2020.pdf
23 січня 2020 17:16
Витяг платника ЄПД.pdf
23 січня 2020 17:16
Виписка-2.Pdf
23 січня 2020 17:16
Виписка-1.Pdf
23 січня 2020 17:16
Цінова пропозиція (2).pdf

Публічні документи

22 січня 2020 18:18
Цінова пропозиція.pdf
22 січня 2020 18:18
Лист-згода.pdf
22 січня 2020 18:18
Витяг Єд.подат..pdf
22 січня 2020 18:18
Виписка ЄДР.pdf
22 січня 2020 18:18
Horoz декл. про відпов..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"

ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
Переможець 2 500,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 10:14

Документи

29 січня 2020 10:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 10:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 09:23
договір світильники.pdf укладений
18 лютого 2020 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 500,00
UAH