Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34920000-2 Дорожнє обладнання (урни для збору сміття в місцях загального користування)
Очікувана вартість
539 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002023-b ● 38001fe0b7c649d3a4c0a6d7683939fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356364 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
Контактна особа: |
Олександр Боднар +380384931739 info@k-p.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 16:25 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 539 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5390 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
урни для збору сміття в місцях загального користування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
34920000-2 Дорожнє обладнання (урни для збору сміття в місцях загального користування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Привокзальна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 15:19 |
Перелік змін 4 до ТД. doc.doc | |
20 лютого 2020 15:19 |
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc | |
20 лютого 2020 14:21 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги зі змінами.doc | |
20 лютого 2020 14:21 |
ДОДАТОК 4 проект договору зі змінами.doc | |
20 лютого 2020 14:21 |
ТД зі змінами.doc | |
20 лютого 2020 14:21 |
Перелік змін до ТД 3.doc | |
27 січня 2020 17:27 |
Перелік змін 2 до ТД. doc.doc | |
23 січня 2020 16:12 |
Перелік змін до ТД. doc.doc | |
17 січня 2020 14:16 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc | |
17 січня 2020 14:16 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc | |
17 січня 2020 14:16 |
Оголошення.PDF |
20 лютого 2020 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
20 лютого 2020 15:19 |
Перелік змін 4 до ТД. doc.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2020 15:19 |
ДОДАТОК 1 зі змінами.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2020 14:21 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги зі змінами.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2020 14:21 |
ДОДАТОК 4 проект договору зі змінами.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2020 14:21 |
ТД зі змінами.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2020 14:21 |
Перелік змін до ТД 3.doc
|
||||||||||||
27 січня 2020 17:27 |
Перелік змін 2 до ТД. doc.doc
|
||||||||||||
23 січня 2020 16:12 |
Перелік змін до ТД. doc.doc
|
||||||||||||
17 січня 2020 14:16 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc
|
||||||||||||
17 січня 2020 14:16 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc
|
||||||||||||
17 січня 2020 14:16 |
Оголошення.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит
Дата подання: 20 січня 2020 11:48
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:13
Доброго дня. В Додатку 1 п. 1.1 вимагається "Інформаційна довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох договорів) (в тому числі за обсягом)". В якій графі зазначити обсяг поставки товару?
Відповідь: Відповідно до підпункту 1.2. розділу І. Кваліфікаційні вимоги Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору до довідки надає копії договорів та документи, що підтверджують факт виконання умов договору (копії видаткових накладних або копії актів приймання-передавання товару) та за якими встановлюється обсяг виконаних зобов’язань.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Тому за бажанням, учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може додатково вказати інформацію про обсяги поставки товару.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Тому за бажанням, учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може додатково вказати інформацію про обсяги поставки товару.
Уточнення
Дата подання: 20 січня 2020 12:14
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:13
Шановний тендерний комітет нашим підприємством у великій кількості була здійснена поставка в 2015 році урн для сміття в кількості більше 150 штук для цілей Комунального господарства. Чи допускається надання аналогічного договору виконаного в 2015 - січень 2019 років, так як згідно ЗУ "Про Публічні закупівлі" стаття 22 не передбачає термінів виконання договорів та їх часового проміжку? Також порушується стаття 5 ЗУ "Про Публічні закупівлі" дискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У Вашому випадку відбувається дискримінація ФОП та інших підприємств які розпочали свою діяльність у 2020 році та здійснили поставку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 1.1. розділу І. Кваліфікаційні вимоги Додатку 1 до тендерної документації аналогічними договорами є договори лише за період 2016-2019 рр.
Запити
Дата подання: 20 січня 2020 13:20
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:14
Шановний тендерний комітет В Додатку 3 "Ескіз" на вигляді вказано дно урни не зрозумілої конструкції. Чи допускається його виконання з еліптичних днищ, а також просимо вказати чи потрібно робити урну діаметром 425 мм поворотною навколо болта точеного(позиція 5)?
Якщо елементи зазначені в ескізі будуть виконані з більш товстішого металу, чи буде це являтись порушенням?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виготовлення урн з еліптичними днищами допускається з діаметром 425 мм, товщиною не менше 2 мм та поворотною навколо болта точеного (позиція 5 ескізу Додатка 3 до тендерної документації).
Виготовлення елементів зазначених в ескізі з більш товстішого металу не буде вважатися порушенням.
Виготовлення елементів зазначених в ескізі з більш товстішого металу не буде вважатися порушенням.
Уточнення
Дата подання: 20 січня 2020 13:23
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:15
Доброго дня. Просимо зазначити, що таке низьковуглеводна сталь? Можливо це конструктивна сталь з низьким вмістом вуглецю? Також вкажіть будь ласка діаметр болта точеного(позиція 5 Тех.завдання)
Відповідь: Низьковуглеводна сталь-це конструктивна сталь з низьким вмістом вуглецю.
Діаметр болта точеного (позиція 5 ескізу Додатка 3 до тендерної документації) становить 16 мм.
Діаметр болта точеного (позиція 5 ескізу Додатка 3 до тендерної документації) становить 16 мм.
Тендерна документація
Дата подання: 23 січня 2020 10:51
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:08
Надайте, будь ласка роз’яснення щодо інформації, яка міститься в тендерній документації, а саме :
2.4.Розмір забезпечення тендерної пропозиції 5 390 ,00 гр н. (п’ять тисяч триста дев’яносто гривень 00 коп.)
та
п 6.4.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю
26 950,00 грн. (двадцять шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.)
Чи правильно ми розуміємо, що це два різні види забезпечення і повинні подаватися Учасником одночасно в тендерній пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору є різними видами забезпечення.
Відповідно підпункту 2.1 розділу ІІI тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції подається у формі електронної гарантії виданої банками, які мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше ua AА. Забезпечення тендерної пропозиції подається всіма Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору.
Відповідно підпункту 6.1 розділу VІ тендерної документації забезпечення виконання договору про закупівлю подається в формі оригіналу гарантії в паперовому вигляді, виданої банками, які мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше ua AА.
Відповідно підпункту 2.1 розділу ІІI тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції подається у формі електронної гарантії виданої банками, які мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше ua AА. Забезпечення тендерної пропозиції подається всіма Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору.
Відповідно підпункту 6.1 розділу VІ тендерної документації забезпечення виконання договору про закупівлю подається в формі оригіналу гарантії в паперовому вигляді, виданої банками, які мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше ua AА.
Аналогічний договір
Дата подання: 23 січня 2020 11:15
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:09
Доброго дня! Надайте, будь ласка, роз’яснення щодо аналогічного договору на постачання продукції, а саме – чи вважається Договір на постачання продукції аналогічним за таким же кодом ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання, предметом Договору якого є (Дорожнє обладнання, захисна огорожа (Металева огорожа)) в кількості 25 шт.?
Дякую
Відповідь: Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації аналогічним договором є договір на постачання протягом 2016-2019 років урн для збору сміття в кількості не менше, ніж визначено в Додатку №3 до тендерної документації.
технічні вимоги
Дата подання: 24 січня 2020 10:20
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:22
На кресленні вид корпусу урни має розмір по вертикалі більше ніж по горизонталі, якщо скласти креслення по фактично указанним розмірами то конфігурація не відповідає дійсності розмір по горизонталі буде більше ніж по вертикалі .Чи не э розміри зазначені на кресленні помилковими?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в Додаток 3, а саме: в ескіз та доповнено п. 1 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із зазначенням нових розмірів.
технічні вимоги
Дата подання: 24 січня 2020 10:25
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:23
У технічних вимогах передбачено виготовлення корпусу урни з труби ф425 мм товщина стінки 8 мм. Фактично вага такого корпусу складе близько 35 кг, що призведе до передчасного зносу шарнірів і кронштейнів урни.Не буде доцільним виготовлення циліндра корпусу урни з вальцьованого листа товщиною 2-3 мм.?
Відповідь: Виготовлення циліндра корпусу урни з вальцьованого листа товщиною 2-3 мм. буде не доцільним, оскільки Замовником спеціально передбачено придбання урн з товщиною стінки корпусу не менше 8 мм. для довговічності використання та уникнення вм’ятин у разі вандалізму.
Запит
Дата подання: 24 січня 2020 16:56
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:24
Доброго дня. У Розділі 3 п.5 тендерної документації вимагаються аналогічні договори виконані протягом 2016-2019рр. та в кількості не менше ніж визначено тендерною документацією. Даною вимогою ви порушуєте статтю 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", так як стаття не передбачає ніяких часових та кількісних обмежень згідно аналогічних договорів. Приведіть будь ласка тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Замовник вправі визначати перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Встановлення критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох договорів) (в тому числі за обсягом) протягом 2016-2019 років дає змогу Замовнику зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні оголошеному предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Замовник вправі визначати перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Встановлення критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох договорів) (в тому числі за обсягом) протягом 2016-2019 років дає змогу Замовнику зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні оголошеному предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002023-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАЗТЕХ", Код ЄДРПОУ:13996024
Дата подання: 24 січня 2020 13:38
Оскарження обсягів товару в аналогічних договорах
Замовником встановлені дискримінаційні кваліфікаційні критерії, що звужують коло конкуренції.
Наполягаємо замінити в Додатку 1 Розділ І «Кваліфікаційні вимоги» вимогу щодо документів, які повинен подати Учасник для підтвердження наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме Інформаційну довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох договорів) (в тому числі за обсягом) протягом 2016-2019 років. Просимо не вказувати обсяги товару в аналогічних договорах , так як це суперечить принципам здійснення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Наполягаємо замінити в Додатку 1 Розділ І «Кваліфікаційні вимоги» вимогу щодо документів, які повинен подати Учасник для підтвердження наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме Інформаційну довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох договорів) (в тому числі за обсягом) протягом 2016-2019 років. Просимо не вказувати обсяги товару в аналогічних договорах , так як це суперечить принципам здійснення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 08:22
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає право Замовника встановлювати кваліфікаційні критерії, в тому числі наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Замовник вправі визначати перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі своєї пропозиції надає інформаційну довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох) протягом 2016-2019 років, у тому числі загалом за обсягом, і надає копії договорів, зазначених в інформаційній довідці, та документи, що підтверджують факт виконання умов договору.
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації аналогічним договором є договір на постачання протягом 2016-2019 років урн для збору сміття в кількості не менше, ніж визначено в Додатку №3 до тендерної документації.
Саме подання необхідних документів щодо досвіду виконання аналогічних договорів підтверджує спроможність потенційного постачальника належним чином виконати в подальшому зобов’язання за договором щодо поставки товару, який є предметом цієї закупівлі, оскільки якісне та сумлінне виконання виконання постачальниками умов попередніх договорів підтверджує його можливість, а також ефективність та безперервність виробництва, спроможність виконати взяті на себе зобов’язання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-17-002023-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 28 січня 2020 17:51
Дата подання: 28 січня 2020 17:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2020 17:40
рішення від 30.01.2020 № 1860.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 17:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2020 № 2719.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 19:54
рішення від 12.02.2020 №2719.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 17:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було внесено зміни до тендерної документації закупівлі UA-2020-01-17-002023-b відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №2719-р/пк-пз від 12.02.2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2020 14:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» |
418 000,00
UAH з ПДВ
|
335 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
335 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БИЛКОВ ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ" |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
451 000,00
UAH з ПДВ
|
451 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» #38290492 |
Переможець |
335 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 17:16
|
скан повідомлення про розірвання договору.jpg | укладений |
16 квітня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 14:35
|
договір.PDF | укладений |
24 березня 2020 14:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Дострокове розірвання договору в односторонньому порядку Замовником у зв'язку з повним невиконанням Учасником умов договору |