Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт з будівництва пандусу для забеспечення доступності до територіх стадіону та спортивних майданчиків рекреаційного центру "Берег надії"
Очікувана вартість
572,74 UAH
UA-2020-01-17-001724-c 43d23e8af398406796d0da4edd044f76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гулько Андрій Валерійович

380671184098 berignadiyi@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рекреаційний центр сімейного типу по відновленню здоров'я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії"
Код ЄДРПОУ: 36171350
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Проскурівського підпілля,32
Контактна особа: Гулько Андрій Валерійович
380671184098
berignadiyi@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт з будівництва пандусу для забеспечення доступності до територіх стадіону та спортивних майданчиків рекреаційного центру "Берег надії"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31500, Україна, Хмельницька область, с.Головчинці, Підлісна,4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

17 січня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:30
Сканировать10005.PDF
17 січня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:30
Сканировать10005.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Технвгляд"
#35883420
Переможець 572,74
UAH
17 січня 2020 15:47

Документи

17 січня 2020 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 12:00
Додаткова угода 2.png зміни до договору
20 липня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 19:51
Сканировать10003.PDF зміни до договору
05 травня 2020 19:50
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 5.3. Договору №1 від "17" 01.2020 року та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт, що становить 572 грн 74 коп. збільшити на 118 грн 53 коп. 2. Підпункт 2.1. Договору викласти в наступні редакції: " 2.1. Вартість здійснення технічного нагляду складає 1,50%, від вартості будівельних робіт передбаченої договірною ціною в межах зведеного проектного кошторису (підсумку глав 1-9 графи 7) і становить 691 (шістсот дев'яносто одна) грн 26 коп. в т. ч. ПДВ". 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 5.3. Договору №1 від "17" січня 2020 року та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт, що становить 691 грн 26 коп. збільшити на 245 грн 00 коп. 2. Підпункт 2.1. Договору викласти в наступні редакції: "2.1. Вартість здійснення технічного нагляду складає 1,50%, від вартості будівельних робіт передбаченої договірною ціною в межах зведеного проектного кошторису (підсумку глав 1-9 графи 7) і становить 936 (дев'ятсот тридцять шість) грн 26 коп. в т.ч. ПДВ 156 (сто п'ятдесят шість) грн 04 коп".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML