Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (публікація офіційної інформації Житомирської міської ради, її виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-01-17-001445-b 4f8aa2531e1e4b1b9a78eecc8d41e04e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 09:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Міська цільова програма "Ефективна влада.Конкурентне місто"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 сантиметр квадратний
публікація офіційної інформації Житомирської міської ради, її виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг (частини послуг) з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 12:40
Додаток №1 - Форма тендерної пропозиції.docx
17 січня 2020 12:40
Додаток№6.docx
17 січня 2020 12:40
Додаток №5.docx
17 січня 2020 12:40
Додаток№7 лист-згода.docx
17 січня 2020 12:40
Додаток №4.docx
17 січня 2020 12:40
Додаток №2.docx
17 січня 2020 12:40
Додаток №3 Проект договору.docx
17 січня 2020 12:40
ТД послуги пов'язані з друком.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
02 лютого 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій