Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів: Крок М Акушерська справа, Крок 2 Лабораторна діагностика, Крок 3 Загальна лікарська підготовка (24.03.2020),Крок 3 Стоматологія (24.03.2020), Крок 3 Лабораторна діагностика (24.03.2020), Крок 2 Загальна лікарська підготовка, Крок 2 Загальна лікарська підготовка (іноземні), Krok 2 Medicine (англомовні), Крок 2 Стоматологія, Крок 2 Стоматологія (іноземні), Krok 2 Stomatology (англомовні), Крок М Лікувальна справа, Крок Б Лабораторна діагностика, Крок М Сестринська справа, Крок Б Сестринська справа, Крок 3 загальна лікарська підготовка (03.11.2020), Крок 3 Стоматологія (03.11.2020), Крок 3 Лабораторна діагностика (03.11.2020)
Очікувана вартість
1 062 256,80 UAH
UA-2020-01-17-001225-c 88d6f58b5d3e422ebbe460a2bb5ac5ff
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подчалімова Інна Вікторівна

380509763609 pinna.5687@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 01896866
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пр.Науки,4
Контактна особа: Подчалімова Інна Вікторівна
380509763609
pinna.5687@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На підставі Наказу міністра охорони здоров'я України № 251 від 14.08.98р. та наказу МОЗ України від 15.01.99р. №7 та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в університеті віникає потреба у проведенні закупівлі послуг з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів: Крок М Акушерська справа, Крок 2 Лабораторна діагностика, Крок 3 Загальна лікарська підготовка (24.03.2020),Крок 3 Стоматологія (24.03.2020), Крок 3 Лабораторна діагностика (24.03.2020), Крок 2 Загальна лікарська підготовка, Крок 2 Загальна лікарська підготовка (іноземні), Krok 2 Medicine (англомовні), Крок 2 Стоматологія, Крок 2 Стоматологія (інозе-мні), Krok 2 Stomatology (англомовні), Крок М Лікувальна справа, Крок Б Лабораторна діаг-ностика, Крок М Сестринська справа, Крок Б Сестринська справа, Крок 3 загальна лікарська підготовка (03.11.2020), Крок 3 Стоматологія (03.11.2020), Крок 3 Лабораторна діагностика (03.11.2020) .Найбільш прийнятною процедурою для проведення даної закупівлі, є здійснення переговорної процедури закупівлі згідно ст.35 п.2 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» з причини: «відсутність конкуренції (в тому числі з технічних причин) на товари роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані певним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 14:03
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80430000-7: Послуги у сфері університетської освіти для дорослих


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2191 Людей
Послуги з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів: Крок М Акушерська справа, Крок 2 Лабораторна діагностика, Крок 3 Загальна лікарська підготовка (24.03.2020),Крок 3 Стоматологія (24.03.2020), Крок 3 Лабораторна діагностика (24.03.2020), Крок 2 Загальна лікарська підготовка, Крок 2 Загальна лікарська підготовка (іноземні), Krok 2 Medicine (англомовні), Крок 2 Стоматологія, Крок 2 Стоматологія (іноземні), Krok 2 Stomatology (англомовні), Крок М Лікувальна справа, Крок Б Лабораторна діагностика, Крок М Сестринська справа, Крок Б Сестринська справа, Крок 3 загальна лікарська підготовка (03.11.2020), Крок 3 Стоматологія (03.11.2020), Крок 3 Лабораторна діагностика (03.11.2020)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр.Науки,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 січня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина"і "Фармація" при Міністерстві охорони зоровя України"
#21707413
Переможець 1 062 256,80
UAH з ПДВ
17 січня 2020 14:03

Документи

17 січня 2020 14:03
Електронний підпис
17 січня 2020 14:02
протокол-кроки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 14:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина"і "Фармація" при Міністерстві охорони зоровя України"
#21707413
1 062 256,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2020 14:03
Електронний підпис
17 січня 2020 14:02
протокол-кроки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 15:54
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 15:53
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 10:03
1062256,80.pdf укладений
29 січня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.36 ч.4 п.3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 17-20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 852 250,20
UAH (в тому числі ПДВ 142 041,70 UAH)