Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія рафінована
Очікувана вартість
72 944,00 UAH
UA-2020-01-17-001201-b 136edf93767344888b268869475f0470
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилат Богдан Ярославович

+380323130462 gorodokrvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Вебсайт: http://osvita-horodok.lviv.ua/
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Контактна особа: Пилат Богдан Ярославович
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 12:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 12:05
Очікувана вартість: 72 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1552 кг
Олія рафінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Відповідно до документації, ДЗО Городоцького району, м.Городок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: Постачальник передає у власність Замовника, а Замовник оплачує товар, визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації, що додається до Договору про закупівлю і є його невід'ємною частиною. Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості поставлених (переданих) товарів виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства. Постачальник надає Замовнику рахунок та видаткову накладну в день поставки відповідної партії товару. До рахунка додаються: видаткова накладна. Замовник оплачує товар згідно з накладними, відповідно до поступлень з місцевого бюджету на відповідний КЕКВ 2230. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 12:00
Тендерна_документація_олія.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР" 69 840,00
UAH з ПДВ
69 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 12:40
Тех паспорт.pdf
23 січня 2020 16:37
Електронний підпис
23 січня 2020 16:36
Г.л. про ціну товару.pdf
23 січня 2020 16:36
витяг ЄДР 20.01.2019.pdf
23 січня 2020 16:36
ВИПИСКА з ЭДР.pdf
23 січня 2020 16:36
ISO.pdf
23 січня 2020 16:36
Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2020 16:36
Реэстр.pdf
23 січня 2020 16:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 січня 2020 16:36
Оренда ТЗ.pdf
23 січня 2020 16:36
копія витяг з РП ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"
#43350700
Переможець 69 840,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 11:56

Документи

27 січня 2020 11:56
Електронний підпис
27 січня 2020 11:55
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛ ПРОФ ЦЕНТР"
#43350700
69 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2020 11:56
Електронний підпис
27 січня 2020 11:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:30
дод уг 1 олія.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 12:27
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 19:34
Договір укладений
04 лютого 2020 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 020-47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML