Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання системи зовнішнього освітлення у м.Чернівцях
Очікувана вартість
6 529 750,00 UAH
UA-2020-01-17-000579-b ● 088802d5487f45d1b0160b712cabdf46
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Закон України «Про благоустрій населених пунктів»
-Довідка Департаменту економіки Чернівецької міської ради від 16.01.2019р. №02/01-17/70
-Протокол переговорів з учасником від 17.01.2020р.
Відповідно до узагальненої бази даних обліку майна міської комунальної власності, Чернівецьке міське комунальне підприємство «Міськсвітло» є єдиним балансоутримувачем електромереж зовнішнього освітлення м. Чернівців, що підтверджується довідкою виданою Департаментом економіки Чернівецької міської ради від 16.01.2019 року №02/01-17/70. Починаючи з 2004 року послуги з утримання системи зовнішнього освітлення в м. Чернівцях надаються Чернівецьким міським комунальним підприємством «Міськсвітло» витрати підприємства на утримання системи зовнішнього освітлення відшкодовуються міським бюджетом через департамент житлово-комунального господарства міської ради.
Враховуючи викладене та беручи до уваги вимоги пункту 1 ст.15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» є підстави застосувати переговорну процедуру на надання послуг з утримання системи зовнішнього освітлення в м.Чернівцях.
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі з учасником Чернівецьке міське комунальне підприємство «Міськсвітло».
-Закон України «Про благоустрій населених пунктів»
-Довідка Департаменту економіки Чернівецької міської ради від 16.01.2019р. №02/01-17/70
-Протокол переговорів з учасником від 17.01.2020р.
Відповідно до узагальненої бази даних обліку майна міської комунальної власності, Чернівецьке міське комунальне підприємство «Міськсвітло» є єдиним балансоутримувачем електромереж зовнішнього освітлення м. Чернівців, що підтверджується довідкою виданою Департаментом економіки Чернівецької міської ради від 16.01.2019 року №02/01-17/70. Починаючи з 2004 року послуги з утримання системи зовнішнього освітлення в м. Чернівцях надаються Чернівецьким міським комунальним підприємством «Міськсвітло» витрати підприємства на утримання системи зовнішнього освітлення відшкодовуються міським бюджетом через департамент житлово-комунального господарства міської ради.
Враховуючи викладене та беручи до уваги вимоги пункту 1 ст.15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» є підстави застосувати переговорну процедуру на надання послуг з утримання системи зовнішнього освітлення в м.Чернівцях.
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі з учасником Чернівецьке міське комунальне підприємство «Міськсвітло».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 10:33 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання системи зовнішнього освітлення у м.Чернівцях (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться щомісячно на підставі актів здачі-приймання послуг, підписаних уповноваженими представниками Виконавця та Замовника. Замовник протягом 7 (семи) календарних днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг приймає рішення про оплату за надані послуги та подає доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби в м.Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в м.Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020р. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
17 січня 2020 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 10:31 |
Пропозиція учасника.PDF | |
17 січня 2020 10:31 |
Запрошення учаснику.PDF | |
17 січня 2020 10:31 |
Довідка з Департаменту економіки.PDF | |
17 січня 2020 10:31 |
Протокол переговорів.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" #05451090 |
Переможець |
6 529 750,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2020 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 10:58
|
Додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:52
|
Додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 09:58
|
Договір №12.pdf | укладений |
29 січня 2020 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору №12 у 2021 році становить 1 305 950 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |