Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штучні водії ритму в комплекті із інтродьюсером та ендокардіальним електродом; Електрокардіостимулятори однокамерні з частоною адаптацією
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-01-17-000508-c 998a9bf4e95c455ea4502b802809eb37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калайда Олександр Петрович

380664203401 kardio35@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний кардіологічний центр» Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04594479
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА , будинок 35
Контактна особа: Калайда Олександр Петрович
380664203401
kardio35@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 15:07
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Електрокардіостимулятори однокамерні з частоною адаптацією – 38 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Штучні водії ритму в комплекті із інтродьюсером та ендокардіальним електродом; Електрокардіостимулятори однокамерні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії Товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.6.4. Тендерної документації "Необхідний залишковий термін зберігання товару"
Дата подання: 22 січня 2020 12:06
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:32
Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є комплект, що складається з електрокардіостимулятора, електрода та інтродьюсера. В якісніх характеристики предмета закупівлі «вимагається наявність строку придатності товару, який на момент поставки складатиме залишковий термін зберігання не менше 85%» (п.6.4. Тендерної документації) Чи потрібно вказувати таки умови залишкового терміну зберігання товару, якщо кожен з цих виробів комплекту може мати різні терміни придатності? Наприклад, кардіостимулятор може мати загальний термін придатності 18 місяців, а інтродьюсер - 60 місяців. Тобто, якщо стимулятор повинен мати необхідний залишковий термін зберігання 15 місяців (85% від 18 місяців), тоді немає необхідності встановлювати залишковий термін зберігання інтродьюсера- 51 місяць (85% від 60 місяців). Всі частини цього комплекту використовуються разом не пізніше граничного терміну придатності стимулятора (15 місяців). Також можуть відрізнятися й загальні терміни придатності кардіостимуляторів у різних виробників (від 12 до 24 місяців). Тобто граничні терміни зберігання можуть бути різними від 10 від 20 місяців. Пропонуємо встановити умови залишкового терміну зберігання товару на весь комплект предмета закупівлі в розмірі необхідної КІЛЬКОСТІ МІСЯЦІВ зберігання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження розглянуто. До тендерної документації внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРТ Мед 896 800,00
UAH з ПДВ
896 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОВІДЕНС МЕДІКА" 899 840,00
UAH з ПДВ
899 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 17:11
Документи переможця
31 січня 2020 15:23
Електронний підпис
31 січня 2020 15:13
6.Технічна частина.pdf
31 січня 2020 15:13
5.Інші документи.pdf
31 січня 2020 15:13
2.Ст. 17.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 12:29
ProMRI ukr.pdf
30 січня 2020 12:24
Електронний підпис
30 січня 2020 12:22
05 Технічні дані.pdf
30 січня 2020 12:22
04 Відповідність ст. 17.pdf
30 січня 2020 12:22
02 Право Підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРТ Мед

ТОВ "ПРОВІДЕНС МЕДІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРТ Мед
#40029313
Переможець 896 800,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 09:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРТ Мед
#40029313
896 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 07:57
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 11:09
Дог. 45 17.02.20 КРТ - ХОКЦ.pdf укладений
17 лютого 2020 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 896 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 669,34 UAH)