Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички гумові, медичні, хірургічні
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2020-01-17-000176-a c8ae3220c4424e19878fcad61636cf7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Винниченко Вікторія Сергіївна

+380532637472 poltava4mkl_info@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "4-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999678
Вебсайт: http://www.4mkl.pl.ua
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Залізна, 17
Контактна особа: Винниченко Вікторія Сергіївна
+380532637472
poltava4mkl_info@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:14
Очікувана вартість: 104 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42000 пар
Рукавички оглядові латексні припудрені, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
700 пар
Рукавички хірургічні латексні стерильні, припудрені р – «7.0»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 пар
Рукавички хірургічні латексні стерильні, припудрені р - «7.5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 пар
Рукавички хірургічні латексні стерильні, припудрені р - «8.0»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 пар
Рукавички хірургічні латексні стерильні, припудрені р - «8.5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 пар
Рукавички оглядові латексні стерильні, припудрені р- «М»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
25 пар
Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні (нітрилові без пудри – 1 пара та латексні з пудрою – 1 пара) р-«7.0»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 10:31
Проект договору.doc
17 січня 2020 10:31
Тендерна документація рукавички.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" 102 458,75
UAH з ПДВ
102 458,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЕМА-ФАРМ" 103 921,50
UAH з ПДВ
103 921,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"

ТОВ "ВІДЕМА-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"
#36066066
Переможець 102 458,75
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"
#36066066
102 458,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:50
Тотус доп уг 1.pdf зміни до договору
26 червня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:57
Договір укладений
27 лютого 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди та домовилися розірват Договір у зв'язку з неможливістю виконання поставки товару. Сума договору зменшується на 54098.75 грн і становить 48360 грн.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 060,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди та домовилися розірвати договір у зв'язку з неможливістю виконання поставки товару.