Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти ДК 021:2015 09130000-9
Очікувана вартість
4 550 000,00 UAH
UA-2020-01-16-002909-c 9b08e663054645a48ba59cb7b7234d72
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Людмила Іванівна

380987194013 Lydmula.lutsiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 05379205
Місцезнаходження: 46003, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, За Рудкою, 35
Контактна особа: Луців Людмила Іванівна
380987194013
Lydmula.lutsiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:28
Очікувана вартість: 4 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192500 літр
Нафта і дистиляти (Бензин А-92 , дизельне паливо, нафтовий газ скраплений, дизельне масло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46003, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, За Рудкою 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару проводиться в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів у розмірі 100 % вартості партії товару відповідно до видаткових накладних на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений в договорі , протягом 10 (десяти) робочих днів після здійснення поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:03
Додаток 6.doc
16 січня 2020 16:03
Додаток 5.docx
16 січня 2020 16:03
Додаток 3.doc
16 січня 2020 16:03
Додаток 4.doc
16 січня 2020 16:02
Додаток 2.doc
16 січня 2020 16:02
Додаток 1.doc
16 січня 2020 16:02
ТД ПММ 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000011 ● ca1d92179706409cbcd8d2f10238a932
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

17.01.2020 №3
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.01.2020 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2020-01-16-002909-c від 16.01.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - через неможливість усунення порушень, що виникли. Протокол тендерного комітету № 3 від 20 січня 2020 року.

2020-01-22 10:34:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-01-22 11:55:58

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 січня 2020 14:30
Коментар щодо відміни: невірно обрано тип процедури закупівлі
Документи:
21 січня 2020 14:29
протокол 3.pdf