Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 2 973 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 737,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29737.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 14:26 |
6459-перелік ЗТД - 1.doc | |
28 січня 2020 14:17 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx | |
28 січня 2020 14:17 |
6459-ТД-1.doc | |
16 січня 2020 15:35 |
Додаток 3 - проект договору.pdf | |
16 січня 2020 15:35 |
Додаток 2 - досвід виконання.docx |
28 січня 2020 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2020 14:26 |
6459-перелік ЗТД - 1.doc
|
||||||
28 січня 2020 14:17 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
|
||||||
28 січня 2020 14:17 |
6459-ТД-1.doc
|
||||||
16 січня 2020 15:35 |
Додаток 3 - проект договору.pdf
|
||||||
16 січня 2020 15:35 |
Додаток 2 - досвід виконання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-08-000024 ● fd7433ef367548618ca04a9314a616c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.04.2020 № 83
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-01-16-002741-c 16.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У пункті 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «За результатами моніторингу установлено що, Замовник відповідно до пункту 6 частини ІІІ тендерної документації та додатку 1 до неї, установив вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій документів, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованої продукції (типу, марки, виробника, технічних характеристик відповідно технічного регламенту тощо). При цьому, ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» у складі тендерної пропозиції надано документ, за формою встановленою додатком № 1 до тендерної документації (тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками на закупівлю), в якому товаром визначено паливо дизельне марки ДП-З-Євро5-В5 таких виробників: ПАТ «Укртатнафта» (Україна), ТОВ «Мозирський НПЗ» (Республіка Білорусь), АТ «Орлен Летува» (Литва), ТОВ «Нафтан» (Республіка Білорусь), проте, для підтвердження його відповідності технічним характеристикам не надано відповідних документів, чим недотримано вимоги пункту 6 частини ІІІ тендерної документації та додатку 1 до неї (у складі тендерної пропозиції надано сертифікати відповідності та паспорти виробників на дизельне паливо, яке відповідає вимогам дизельного палива марки ДП-З-Євро5-В0). Проте, на порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та уклав з ним договір». Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю з огляду на таке. У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі – ТД) установлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій документа, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме - Додаток 1 «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками». На виконання цієї вимоги ТД ТОВ «ТД «Сокар Україна» надано у складі тендерної пропозиції документ за формою Додатку 1 «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками», який підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема запропоновано продукцію з відповідним типом та маркою - ДП-3-Євро5-В5. Інших документів, крім зазначених у вищезгаданому пункті ТД, Замовник не вимагав від учасників. Тому недоцільно, з огляду на вимоги даного пункту ТД, посилатися на сертифікати відповідності на дизельне паливо ДП-3-Євро5-В0, які були подані учасником з власної ініціативи, як на підставу невідповідності тендерної пропозиції умовам ТД. Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Сокар Україна» через подання ним документів, які не передбачені умовами ТД, у Замовника відсутні. Щодо надання документів, передбачених вимогами абзацу 2 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, то зазначені документи надаються переможцем торгів виключно на момент постачання продукції, а не на момент подання тендерної пропозиції учасником. Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель, а твердження аудиторів не відповідають дійсності. Також у п. 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «За результатами моніторингу установлено, що Замовником у формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим порушено вимоги п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (надалі – Наказ № 490)». Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю з огляду на таке. 17.03.2020 Замовник разом із повідомленням про внесення змін до договору оприлюднив в електронній системі закупівель скановану копію Додаткової угоди № 1 до договору (далі - Додаткова угода) (файл «додаткова угода № 1 (1).pdf»). Додаткова угода перебуває у вільному доступі в електронній системі закупівель. Розміщуючи інформацію для друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, через електронний майданчик Замовник у пункті 12 «Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)» описав зміни, внесені до істотних умов договору, а саме: «викладення Додатку №1 до Договору в новій редакції». При цьому, Додаткова угода містить повну інформацію про зміну найменування продукції після внесення змін. Варто зазначити, що у формі повідомлення про внесення змін до договору, затвердженій Наказом № 490 зі змінами, назва пункту 12 викладена як «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» і не передбачає зазначення інформації про кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до внесених наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 змін до Наказу № 490 форму повідомлення про внесення змін до договору доповнено новими пунктами 13-15: «13. Номер додаткової угоди», «14. Сума договору після внесення змін», «15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Керуючись положеннями Наказу № 490 зі змінами, Замовник 17.03.2020 в особистому кабінеті ДП «НАЕК «Енергоатом» на електронному майданчику SmartTender.biz розмістив інформацію про внесені до договору зміни у відповідній електронній формі, запропонованій майданчиком. У тому числі Замовник заповнив графу «Поточна сума договору», в якій було визначено суму договору після внесення змін. Кількість товарів після внесення змін до договору залишалася незмінною, тому відповідна графа коригування не потребувала (скріншот із кабінету Замовника на SmartTender.biz додається). Відповідно Замовник розмістив на електронному майданчику всю інформацію про внесені до договорів зміни, передбачену затвердженою Наказом № 490 формою повідомлення про внесення змін до договору, проте у друкованій формі повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, зазначена інформація відображена не в повному обсязі – відсутні пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Таким чином, станом на сьогодні адміністратором електронної системи закупівель ДП «ПРОЗОРРО» не забезпечено оновлення друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що призводить до неможливості відображення на веб-порталі Уповноваженого органу усієї інформації, що розміщується Замовником на електронному майданчику при заповненні електронної форми повідомлення про внесення змін до договору відповідно до Наказу № 490. З огляду на вищезазначене порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: Знімок екрана під час роботи в особистому кабінеті Замовника на електронному торговому майданчику SmartTender.biz на 1 арк.
2020-05-07 18:09:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА" |
2 928 842,40
UAH з ПДВ
|
2 697 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСУРС ОІЛ" |
2 900 815,20
UAH з ПДВ
|
2 732 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 942 856,00
UAH з ПДВ
|
2 942 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" |
2 948 811,78
UAH з ПДВ
|
2 948 811,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА" #37037544 |
Переможець |
2 697 618,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2020 11:11
|
додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
17 березня 2020 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 10:39
|
53-129-01-20-02079.pdf | укладений |
04 березня 2020 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Додатку № 1 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02079 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |