Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС
Очікувана вартість
2 973 720,00 UAH
UA-2020-01-16-002741-c 001557079c0645eebc03d0542a677ee3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курдельчук Сніжана Володимирівна

+38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Курдельчук Сніжана Володимирівна
+38-044-206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:02
Очікувана вартість: 2 973 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 737,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29737.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116.78 т
Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020  —  16 березня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 14:26
6459-перелік ЗТД - 1.doc
28 січня 2020 14:17
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
28 січня 2020 14:17
6459-ТД-1.doc
16 січня 2020 15:35
Додаток 3 - проект договору.pdf
16 січня 2020 15:35
Додаток 2 - досвід виконання.docx
28 січня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 14:26
6459-перелік ЗТД - 1.doc
28 січня 2020 14:17
6459-перелік ЗТД - 1.doc
28 січня 2020 14:17
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
16 січня 2020 15:35
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
28 січня 2020 14:17
6459-ТД-1.doc
16 січня 2020 15:35
6459-ТД.doc
16 січня 2020 15:35
Додаток 3 - проект договору.pdf
16 січня 2020 15:35
Додаток 2 - досвід виконання.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000024 ● fd7433ef367548618ca04a9314a616c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-01-16-002741-c 16.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У пункті 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «За результатами моніторингу установлено що, Замовник відповідно до пункту 6 частини ІІІ тендерної документації та додатку 1 до неї, установив вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій документів, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованої продукції (типу, марки, виробника, технічних характеристик відповідно технічного регламенту тощо). При цьому, ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» у складі тендерної пропозиції надано документ, за формою встановленою додатком № 1 до тендерної документації (тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками на закупівлю), в якому товаром визначено паливо дизельне марки ДП-З-Євро5-В5 таких виробників: ПАТ «Укртатнафта» (Україна), ТОВ «Мозирський НПЗ» (Республіка Білорусь), АТ «Орлен Летува» (Литва), ТОВ «Нафтан» (Республіка Білорусь), проте, для підтвердження його відповідності технічним характеристикам не надано відповідних документів, чим недотримано вимоги пункту 6 частини ІІІ тендерної документації та додатку 1 до неї (у складі тендерної пропозиції надано сертифікати відповідності та паспорти виробників на дизельне паливо, яке відповідає вимогам дизельного палива марки ДП-З-Євро5-В0). Проте, на порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та уклав з ним договір». Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю з огляду на таке. У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі – ТД) установлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій документа, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме - Додаток 1 «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками». На виконання цієї вимоги ТД ТОВ «ТД «Сокар Україна» надано у складі тендерної пропозиції документ за формою Додатку 1 «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками», який підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема запропоновано продукцію з відповідним типом та маркою - ДП-3-Євро5-В5. Інших документів, крім зазначених у вищезгаданому пункті ТД, Замовник не вимагав від учасників. Тому недоцільно, з огляду на вимоги даного пункту ТД, посилатися на сертифікати відповідності на дизельне паливо ДП-3-Євро5-В0, які були подані учасником з власної ініціативи, як на підставу невідповідності тендерної пропозиції умовам ТД. Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Сокар Україна» через подання ним документів, які не передбачені умовами ТД, у Замовника відсутні. Щодо надання документів, передбачених вимогами абзацу 2 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, то зазначені документи надаються переможцем торгів виключно на момент постачання продукції, а не на момент подання тендерної пропозиції учасником. Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель, а твердження аудиторів не відповідають дійсності. Також у п. 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «За результатами моніторингу установлено, що Замовником у формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим порушено вимоги п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (надалі – Наказ № 490)». Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю з огляду на таке. 17.03.2020 Замовник разом із повідомленням про внесення змін до договору оприлюднив в електронній системі закупівель скановану копію Додаткової угоди № 1 до договору (далі - Додаткова угода) (файл «додаткова угода № 1 (1).pdf»). Додаткова угода перебуває у вільному доступі в електронній системі закупівель. Розміщуючи інформацію для друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, через електронний майданчик Замовник у пункті 12 «Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)» описав зміни, внесені до істотних умов договору, а саме: «викладення Додатку №1 до Договору в новій редакції». При цьому, Додаткова угода містить повну інформацію про зміну найменування продукції після внесення змін. Варто зазначити, що у формі повідомлення про внесення змін до договору, затвердженій Наказом № 490 зі змінами, назва пункту 12 викладена як «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» і не передбачає зазначення інформації про кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до внесених наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 змін до Наказу № 490 форму повідомлення про внесення змін до договору доповнено новими пунктами 13-15: «13. Номер додаткової угоди», «14. Сума договору після внесення змін», «15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Керуючись положеннями Наказу № 490 зі змінами, Замовник 17.03.2020 в особистому кабінеті ДП «НАЕК «Енергоатом» на електронному майданчику SmartTender.biz розмістив інформацію про внесені до договору зміни у відповідній електронній формі, запропонованій майданчиком. У тому числі Замовник заповнив графу «Поточна сума договору», в якій було визначено суму договору після внесення змін. Кількість товарів після внесення змін до договору залишалася незмінною, тому відповідна графа коригування не потребувала (скріншот із кабінету Замовника на SmartTender.biz додається). Відповідно Замовник розмістив на електронному майданчику всю інформацію про внесені до договорів зміни, передбачену затвердженою Наказом № 490 формою повідомлення про внесення змін до договору, проте у друкованій формі повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, зазначена інформація відображена не в повному обсязі – відсутні пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Таким чином, станом на сьогодні адміністратором електронної системи закупівель ДП «ПРОЗОРРО» не забезпечено оновлення друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що призводить до неможливості відображення на веб-порталі Уповноваженого органу усієї інформації, що розміщується Замовником на електронному майданчику при заповненні електронної форми повідомлення про внесення змін до договору відповідно до Наказу № 490. З огляду на вищезазначене порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: Знімок екрана під час роботи в особистому кабінеті Замовника на електронному торговому майданчику SmartTender.biz на 1 арк.

2020-05-07 18:09:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА" 2 928 842,40
UAH з ПДВ
2 697 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ОІЛ" 2 900 815,20
UAH з ПДВ
2 732 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 942 856,00
UAH з ПДВ
2 942 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 2 948 811,78
UAH з ПДВ
2 948 811,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 13:38
Електронний підпис
18 лютого 2020 13:38
довідка ДПС.pdf
18 лютого 2020 11:34
Електронний підпис
18 лютого 2020 11:34
Довідка МВД.pdf
18 лютого 2020 11:34
довідка ДПС.pdf
06 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
06 лютого 2020 18:09
банк гарантия 2741.zip
05 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:09
цінова пропозиція 2741.pdf
05 лютого 2020 16:09
досвід виконання.pdf
05 лютого 2020 16:09
лист згода з договором.pdf
05 лютого 2020 16:09
довідка ст.17.pdf
05 лютого 2020 16:09
скан уставн.rar

Публічні документи

07 лютого 2020 15:54
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:53
цынова проп 2741.pdf
07 лютого 2020 15:53
платіжне дор РАЕС.pdf
07 лютого 2020 15:53
Страхов альянс дог.pdf
07 лютого 2020 15:53
Статут.pdf
07 лютого 2020 15:53
сертифыкат ДП Укртат.pdf
07 лютого 2020 15:53
сертифыкат ДП мозирь.pdf
07 лютого 2020 15:53
РIШЕННЯ_1.pdf
07 лютого 2020 15:53
паспорт ДП укртат.pdf
07 лютого 2020 15:53
паспорт ДП Мозирь.pdf
07 лютого 2020 15:53
ОПИС_2pdf.pdf
07 лютого 2020 15:53
Наказ_директор.pdf
07 лютого 2020 15:53
Лiцензiя_опт.pdf
07 лютого 2020 15:53
Витяг_ПДВ.pdf
07 лютого 2020 15:53
Витяг_Акциз.pdf
07 лютого 2020 15:53
Виписка_(2).pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:54
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:53
забезпечення.7z
07 лютого 2020 15:31
Установчі документи.7z
07 лютого 2020 15:31
Технічна частина.7z
07 лютого 2020 15:31
тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 15:31
Інші документи.7z

Публічні документи

07 лютого 2020 12:58
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:28
Статут АТ ПУМБ_витяг.pdf
07 лютого 2020 12:28
GUARANTEE_29 737,20 UAH.pdf.p7s.p7s
07 лютого 2020 12:28
GUARANTEE_29 737,20 UAH.pdf
07 лютого 2020 12:28
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
07 лютого 2020 12:28
banking_licence_ПУМБ.pdf
07 лютого 2020 12:28
Цінова.pdf
07 лютого 2020 12:28
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА"

ТОВ "РЕСУРС ОІЛ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА"
#37037544
Переможець 2 697 618,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА"
#37037544
2 697 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 11:11
додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 10:39
53-129-01-20-02079.pdf укладений
04 березня 2020 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку № 1 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02079
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML