Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сарделі варені з молоком в/г (черева)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-01-16-002596-c 39b9b3f0d9694245b8b6ffc28c19042b
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Бабарика

+380624740402 cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55
Контактна особа: Інна Бабарика
+380624740402
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 14:51
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограми
Сарделі варені з молоком в/г (черева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, місто Торецьк, вул.Центральна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 10:40
Оголошення_сардели.doc
17 січня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 10:40
Оголошення_сардели.doc
16 січня 2020 15:22
Оголошення_сардели.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-16-002596-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 21 січня 2020 14:01
Вимога про внесення змін до умов закупівлі
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши вимоги ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгівнами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказомом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35. Повідомляємо, що зазначені вимоги ОГОЛОШЕННЯ обмежують нашу участь у процедурі закупівлі.
Згідно пункту 3.11.1 Додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ учасники повинні надати «Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та/або ISO 22000:2018 «Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства.».
Окрім того, згідно пункту 3.11.1 Додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ учасники повинні надати «Сканований оригінал документу про результати останньої перевірки за сертифікованою систему управління безпечністю харчових продуктів акредитованою НААУ установою»
Повідомляємо, що наше підприємство має сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», проте, зазначений сертифікат виданий не акредитованою НААУ установою. Окрім того, ми маємо документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів, проте така перевірка була здійснена не акредитованою НААУ установою.
Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги ОГОЛОШЕННЯ, передбачені пунктом 3.11.1 Додатку 2 ОГОЛОШЕННЯ, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою пропозицію.
Керуючись частиною п'ятою статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
Повідомляємо, що чинним законодавством України не встановлено вимог щодо акредитації установ для видачі сертифікатів за стандартом ISO 22000:2018 або попередніх версій.
Окрім того, згідно статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Додатково наголошуємо, що наявність/відсутність акредитації в установи, яка видала сертифікат ISO 22000:2018 або попередніх версій та здійснила перевірку сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів жодним чином не впливає на якість продуктів харчування, строки їх поставки, а також виконання всіх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до ОГОЛОШЕННЯ, а саме до пунктів 3.11.1 Додатку 2 ОГОЛОШЕННЯ та видалити вимоги щодо «акредитованої НААУ установи».
ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОВІДОМИТИ В ОРГАНИ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ НАГЛЯД ЗА ДОДЕРЖАННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА В ЧАСТИНІ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА ДОЗОРРО.
Звертаємо Вашу увагу, що рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2019 № 14371 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-09-000479-b) було визнано дискримінаційною вимогу про надання сертифікатів, виданих лише акредитованою НААУ установою.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна 102 400,00
UAH з ПДВ
102 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Безсчотний Ігор Вікторович 118 400,00
UAH з ПДВ
118 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 15:21
серт.сарделі.pdf
23 січня 2020 09:07
ціна сарделі.pdf
22 січня 2020 12:06
ан.договір сарделі.pdf
22 січня 2020 12:00
1.уставні, довідки.pdf
22 січня 2020 12:00
4.довідка працівники.pdf
22 січня 2020 12:00
3.довідки ст.17.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:42
цінова сарделі.pdf
22 січня 2020 15:33
уставні док-ти.pdf
22 січня 2020 15:32
працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кокозей Ірина Олександрівна

ФОП Безсчотний Ігор Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна
#2837309764
Рішення скасоване 102 400,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 11:07
ФОП Безсчотний Ігор Вікторович
#2457308191
Очікує рішення 118 400,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 11:09
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна
#2837309764
Відхилено 102 400,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 11:09

Документи

28 січня 2020 12:51
Scan10002.PDF

Документи

04 лютого 2020 11:08
відмова Кокозей.pdf
04 лютого 2020 11:08
відхилення.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 лютого 2020 11:12
Коментар щодо відміни: У зв'язку з необхідністю перегляду асортименту товару та потреби у його кількості
Документи:
04 лютого 2020 11:11
скасування.PDF