Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
80 200,00 UAH
UA-2020-01-16-002152-c c95ff618279547b88ab1c3ba8053e0d1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ревель Олена Василівна

380444637287 tendersgf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд"
Код ЄДРПОУ: 31454734
Вебсайт: http://sgf.kiev.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Оболонська, 34
Контактна особа: Ревель Олена Василівна
380444637287
tendersgf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 12:04
Очікувана вартість: 80 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
803 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Оболонська,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 14:40
Проект договору поставки - шаблон (1).doc
16 січня 2020 14:40
Перелік документів.doc
16 січня 2020 14:39
ТЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:33
Дата відповіді: 21 січня 2020 14:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переліком документів та технічним завданням чітко зазначено всю необхідну інформацію по даній Закупівлі, яку необхідно надати. Також хочемо наголосити , що ТК буде прийнято рішення на основі принципів: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 59 695,80
UAH з ПДВ
59 695,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 80 132,58
UAH з ПДВ
78 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗВОЛЕЙКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 78 390,00
UAH з ПДВ
78 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 12:43
Електронний підпис
23 січня 2020 12:43
Документи.rar

Публічні документи

23 січня 2020 15:02
Xerox Scan colotech.pdf
23 січня 2020 15:02
Maestro extra.pdf
23 січня 2020 15:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 січня 2020 15:01
Протокол.pdf
23 січня 2020 15:01
Наказ.pdf
23 січня 2020 15:01
МТБ.pdf
23 січня 2020 15:01
ліцензування.pdf
23 січня 2020 15:01
Документи.pdf
23 січня 2020 15:01
Довідка ЄДРПОУ.pdf
23 січня 2020 15:01
дов_дка про довк_лля.pdf
23 січня 2020 15:01
Витяг ПДВ Ромус.pdf
23 січня 2020 15:01
Витяг з ЄДР від 23.01.2020.pdf
23 січня 2020 15:01
Висновок СЕС Австрія.pdf
23 січня 2020 15:01
Виписка.pdf
23 січня 2020 15:01
2 ч. 1 ст 17.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:05
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗВОЛЕЙКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 59 695,80
UAH з ПДВ
28 січня 2020 10:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 78 300,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 10:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗВОЛЕЙКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#3069011846
Рішення скасоване 78 390,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 17:21
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗВОЛЕЙКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#3069011846
Відхилено 78 390,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 17:22

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

28 січня 2020 10:08
Рішення 1-е.PDF

Документи

28 січня 2020 10:09
Рішення 2-е.PDF

Документи

28 січня 2020 10:11
Рішення 3-е.PDF

Документи

05 лютого 2020 17:22
Рішення 4-е.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій