Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бараші сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04347628 |
Місцезнаходження: | 11255, Україна , Житомирська обл., село Бараші, с.Бараші вул.Героїв Майдану,10 |
Контактна особа: |
Косинська Лідія Степанівна +380414961152 rada11255@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 505 372,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 505,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Оплата наданих за звітний період послуг проводиться протягом 7 (семи) банківських днів з дня затвердження Замовником документів, що підтверджуть надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 10:25 |
Перелік змін.docx | |
23 січня 2020 10:25 |
Проект договору (оновлений).docx | |
23 січня 2020 10:25 |
ТД_2020 (оновлена).doc | |
16 січня 2020 12:56 |
Договір.docx | |
16 січня 2020 12:56 |
ТД_2020.doc |
23 січня 2020 10:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2020 10:25 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 січня 2020 10:25 |
Проект договору (оновлений).docx
|
|||
23 січня 2020 10:25 |
ТД_2020 (оновлена).doc
|
|||
16 січня 2020 12:56 |
Договір.docx
|
|||
16 січня 2020 12:56 |
ТД_2020.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-29-000011 ● 80451120542d48fd88f3c6573d07907d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.05.2020
№ 35
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.05.2020 № 35.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-01-16-001427-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-05 12:26:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги по організації харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Барашівської сільської ради Ємільчинського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-16-001427-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» на відповідність тендерній документації Барашівської сільської ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 11:37:26
Відповідь на запит
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» на відповідність тендерній документації Барашівської сільської ради не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дію договору припинено додатковою угодою №1 від 15.06.2020 року.
2020-06-16 10:25:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2020-06-16 14:57:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
487 323,00
UAH
|
487 323,00
UAH
|
Документи |
Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування" |
505 338,62
UAH
|
505 338,62
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" #2394910157 |
Переможець |
487 323,00
UAH
|
07 лютого 2020 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 10:21
|
Додаткова угода | укладений |
16 червня 2020 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 11:54
|
Договір | укладений |
25 лютого 2020 11:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
64 692,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель |