Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення вантажів спеціалізованим автомобільним транспортом
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-01-16-001367-b d7dd913f6ee64447a29a9057536d9fec
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Управління адміністративних будинків Господарського-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – Управління) забезпечує утримання Будинку Уряду України та інших адміністративних об’єктів спеціального призначення, споруд, інженерних комунікацій і обладнання у відповідності з правилами і нормами технічної експлуатації, забезпечує належний санітарний, технічний і протипожежний стан умов експлуатації, прибирання приміщень та прилеглих територій.
Для виконання господарсько-виробничих завдань існує необхідність у використанні автотранспорту. Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – АТП ГФД СКМУ) є державною організацією, яка належить до сфери управління Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України. Метою діяльності АТП ГФД СКМУ є автотранспортне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів, Секретаріату Кабінету Міністрів, а також установ і організацій, що належать до сфери управління Департаменту.
АТП ГФД СКМУ має відповідні дозволи, ліцензії, а також спеціальний допуск відповідних служб для виконання робіт на режимних об’єктах, пов’язаних із забезпеченням державної діяльності осіб, що охороняються державою. АТП ГФД СКМУ є первинним виконавцем послуг з понад 60-ти річним досвідом роботи у сфері автотранспортних послуг для потреб Кабінету Міністрів України. На балансі автопідприємства утримується парк автотранспортних засобів, спеціальної техніки та ремонтна база, що обслуговується штатом висококваліфікованих спеціалістів (водії, технічний та медичний персонал).
АТП ГФД СКМУ є єдиним виконавцем автотранспортних послуг (послуг з перевезення вантажів спеціалізованим автомобільним транспортом) для забезпечення діяльності господарського комплексу Кабінету Міністрів України та потреб Управління.
При виборі підстав для застосування переговорної процедури закупівлі тендерний комітет Управління керувався «Інформаційно-аналітичною довідкою про єдиного виконавця автотранспортних послуг для потреб господарського комплексу Кабінету Міністрів України» від 13.12.2019 № 3206/08.0-7.3 виданою Торгово-промисловою палатою України (далі – довідка ТПП).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 листопада 2016 року № 3302-06/37709-06 замовник самостійно визначає документи, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи із вищезазначеного по закупівлі послуг з перевезення вантажів спеціалізованим автомобільним транспортом згідно ДК 021:2015 код 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» та керуючись пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону «Про публічні закупівлі» «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи», про що і зазначено у довідці ТПП, було прийняте рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 17:57
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевезення вантажів спеціалізованим автомобільним транспортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться щомісячно, протягом 30 календарних днів, на підставі рахунку та акту здачі-прийняття наданих послуг за попередній місяць. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 січня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АВТОПІДПРИЄМСТВО ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
#03538993
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 17:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АВТОПІДПРИЄМСТВО ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ СЕКРЕТАРІАТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
#03538993
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 13:41
Звіт про виконання договору.pdf укладений
31 березня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 13:28
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
25 березня 2021 13:27
Додаткова угода від 25.03.2021 №3.pdf зміни до договору
25 березня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:36
Додаткова угода від 30.12.2020 №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:35
Повідомлення про внесення змін до ДУ №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:21
Повідомлення про внесення змін до ДУ №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:35
Додаткова угода від 29.12.2020 №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 14:12
Договір від 29.01.2020 №08_20-П.pdf укладений
29 січня 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 08/20-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 08/20-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 08/20-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 942 875,60
UAH (в тому числі ПДВ 157 145,93 UAH)