Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
904 090,79 UAH
UA-2020-01-16-001262-b 2f78fc22a5074d64b84c2cd96dea5b4e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елла Нечипорук

+380432651101
+380432574595
zsh36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 34722302
Місцезнаходження: 21008, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Пирогова, буд. 191
Контактна особа: Елла Нечипорук
+380432651101,+380432574595
zsh36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Теплова мережа закладу підключена до загальної мережі Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго», ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин, не маємо можливості забезпечувати заклад теплопостачанням з іншими організаціями теплопостачання. Дані послуги на території знаходження замовника можуть бути надані лише певним постачальником – Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго». Інша альтернатива відсутня. Не укладання договору на закупівлю послуг з постачання пари та гарячої води призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Це ставить під загрозу організацію процесу навчання у закладі, здоров’я та життя відвідувачів. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України “Про природні монополії”, зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http:/www.amc.gov.ua). Ураховуючи те, що Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку послуг з постачання теплоенергії в м.Вінниці, закупівля теплоенергії здійснюється у зазначеного підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 17:29
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 гігакалорія
Теплова енергія для опалення - 480,1456 Гкал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, буд. 191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
214 метр кубічний
Гаряча вода - 214,70 м.куб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, буд. 191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
1 гігакалорія
Теплове навантаження - 0,439577 Гкал/год
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, буд. 191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 січня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 904 090,79
UAH з ПДВ
16 січня 2020 17:29

Документи

16 січня 2020 17:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 17:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
904 090,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2020 17:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:30
ДУ №7 тепло ЗШ №36.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:28
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:39
ДУ №6 тепло ЗШ №36.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:26
ДУ №5 тепло ЗШ №36.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 17:00
ДУ №4 тепло ЗШ №36.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:17
ДУ №3 тепло ЗШ №36.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 16:39
ДУ №2 тепло ЗШ №36.pdf зміни до договору
12 березня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 12:06
ДУ №1 ЗШ №36 тепло.pdf зміни до договору
28 січня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 11:07
Договір ЗШ №36 тепло.pdf укладений
28 січня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифів згідно Постанови №2263 від 30.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 957
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 679 807,61
UAH (в тому числі ПДВ 113 301,26 UAH)