Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
393 088,40 UAH
UA-2020-01-16-000936-c 70edaedb40c648dab8800b76a3c4780a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 11:01
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 11:01
Початок аукціону: 04 лютого 2020 14:16
Очікувана вартість: 393 088,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 930,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:30
ТД Папір 13.01.2020 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 січня 2020 10:28
Дата відповіді: 17 січня 2020 11:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено що:
1). Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника.
2). Учасник в складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якісні характеристики Товару:
- копію паспорту якості або сертифікату якості виробника паперу із зазначенням технічних показників Товару, завірену підписом і печаткою (уразі її використання) Учасника;
- копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару санітарним нормам, дійсного на дату подання пропозиції.
3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 316 906,20
UAH з ПДВ
304 297,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 324 751,80
UAH з ПДВ
308 497,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕР-КОН РЕСАЙКЛІНГ 392 280,00
UAH з ПДВ
392 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 15:41
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:39
ОЦП.pdf
04 лютого 2020 15:39
Наказ.pdf
03 лютого 2020 09:49
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:49
свідоцтво пдв.jpg
03 лютого 2020 09:49
IQ ECONOMY+.pdf
03 лютого 2020 09:49
ч.2 ст17..pdf
03 лютого 2020 09:49
ЦП.pdf
03 лютого 2020 09:48
ст17 ст28..pdf
03 лютого 2020 09:48
СЕС завірений.pdf
03 лютого 2020 09:48
Сертифікат завірений.pdf
03 лютого 2020 09:48
Протокол.pdf
03 лютого 2020 09:48
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
03 лютого 2020 09:48
Проект договору.pdf
03 лютого 2020 09:48
п.9 ч.1 ст.17..pdf
03 лютого 2020 09:48
п.8 ч.1 ст.17..pdf
03 лютого 2020 09:48
п.6 ч.1 ст.17..pdf
03 лютого 2020 09:48
п.4 ч.1 ст.17..pdf
03 лютого 2020 09:48
п.3 ч.1 ст.17..pdf
03 лютого 2020 09:48
п.2 ч.1 ст.17..pdf
03 лютого 2020 09:48
Наказ.pdf
03 лютого 2020 09:48
МТБ..pdf
03 лютого 2020 09:48
Лист згода з проектом.pdf
03 лютого 2020 09:48
лист в_дгук.pdf
03 лютого 2020 09:48
Догов_р в_д 12.02.2018.pdf
03 лютого 2020 09:48
Довідка.pdf
03 лютого 2020 09:48
довідка санцкції..pdf
03 лютого 2020 09:48
довідка про довкілля..pdf
03 лютого 2020 09:48
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 лютого 2020 09:48
Гарантійний лист.pdf
03 лютого 2020 09:48
Витяг ПДВ Ромус.pdf
03 лютого 2020 09:48
Витяг з ЄДР від 23.01.2020.pdf
03 лютого 2020 09:48
Виписка.pdf

Публічні документи

02 лютого 2020 10:50
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2020 15:58
наказ
13 лютого 2020 15:58
протокол
13 лютого 2020 15:18
нзк фіз
13 лютого 2020 15:18
нзк юр
13 лютого 2020 15:18
податки
13 лютого 2020 15:18
довідка мвс
02 лютого 2020 20:38
Електронний підпис
02 лютого 2020 20:37
zinova propoziziya.pdf
02 лютого 2020 20:37
vityah2112.rtf
02 лютого 2020 20:37
vityah_PDV.pdf
02 лютого 2020 20:37
vidomosti pro uchasnika.pdf
02 лютого 2020 20:37
vidomosti pro analogichni dogovori.pdf
02 лютого 2020 20:37
vidguk.pdf
02 лютого 2020 20:37
statut.pdf
02 лютого 2020 20:36
sertifikat.pdf
02 лютого 2020 20:36
san.pdf
02 лютого 2020 20:36
protokol.pdf
02 лютого 2020 20:36
nakaz.pdf
02 лютого 2020 20:36
list-zgoda.pdf
02 лютого 2020 20:36
dovidka stattja17.pdf
02 лютого 2020 20:36
analogichni dogovori.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ ІНТЕР-КОН РЕСАЙКЛІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 304 297,20
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:50
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 308 497,20
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ІНТЕР-КОН РЕСАЙКЛІНГ
#42422757
Переможець 392 280,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 10:11

Документи

07 лютого 2020 15:50
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:49
Протокол 10.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

07 лютого 2020 16:34
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:33
Протокол 12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕР-КОН РЕСАЙКЛІНГ
#42422757
392 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 08:33
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 09:24
Договір 37.pdf укладений
21 лютого 2020 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 392 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 380,00 UAH)